Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ja miesten salaprofiilit

Vierailija
19.11.2020 |

Olen uusi Tinderin käyttäjä ja silmiin pistää miesten (erityisesti 40+) profiilit, joissa näkyy pelkästään maisemakuva ilman tekstiä (mahdollisesti harrastukset mainittu). Ei mitään omaa tekstiä eikä kuvaa. Siis hakevatko nämä tyypit oikeasti seuraa, vai ovatko vain "kyttäämässä" löytyykö sovelluksesta tuttuja/tyttöystävä salaa? Pyyhkäisettekö oikealle maisemakuvalle ilman tekstiä? Oudolta vaikuttaa, kun jo normikuvallakin kivojen mätsien löytäminen tuntuu olevan haastavaa. Kokemuksia?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on usein varattuja. Minä laitan nämä suoraan hylkyyn, vaikka olisi sinkkukin, enkä itsekään välttämättä vakavampaa etsi. Olen itsekin ihan rehellisesti omalla naamalla siellä ja samaa oletan toisestakin. Ei ole mielenkiintoa alkaa erikseen selvittää kuka tää kuvaton on.

Vierailija
2/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyttääjiä varmaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Olettaako joku kuvaton tyyppi löytävänsä seuraa ilman edes mitään tekstiä ja kuvaa? 

Vierailija
4/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla, onko joku mätsännyt tällaisen täysin mysteerityypin kanssa ja mitä siitä on seurannut?

Vierailija
5/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa huomasin vuosia sitten - kun sovellusta käytin - myös eräällä naisella, entinen kollega kyseessä. Ilmeisesti toisella kukka-/maisemakuvaprofiililla voi selata profiileja ja sitten vasta tarvittaessa toimia "oikealla" profiililla.

Vierailija
6/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan sitten niin, että samanaikaisesti voi olla "kyttäysprofiili" ja oikea profiili, joka on piilossa, mutta jolla toimitaan? Eli on mahdollista luoda yhtaikaa kaksi profiilia?

Vierailija
7/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt naisissa. Oma mutu, että varattuja tai tarkistamassa kumppaninsa toimia.

Vierailija
8/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä joskus tulee kiusaus itsekin tehdä valeprofiili ja katsella ihan huvin vuoksi, ketä löytyy, mutta en ole tehnyt. Ihan hirveesti tuntuu maisemakuvia olevan ja oon itekin miettinyt, haetaanko niillä oikeesti seuraa. Ärsyttävää.

Vierailija
9/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Jotenkin surullista, jos tää on se keino tarkastaa toisen toimia. Menee molemminpuoliseksi kyttäämiseksi koko suhde.

Vierailija
10/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en tajua. Jos nää on varattuja miehiä, niin mitä hyödyttää maisemakuvallinen profiili, erityisesti jos siinä ei ole mitään tekstiä? Saako varattu mies Tinderissä seuraa näyttämättä naamaansa tai kertomatta itsestään yhtään mitään (edes sitä pituutta) ?

Vierailija
11/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli on mahdollista luoda yhtaikaa kaksi profiilia?

On toki ja vaikka kuinka monta. Yksi profiili vaatii aina 1 puhelimen, jossa on liittymä (numero). Monellahan on vanhoja puhelimia piirongin laatikossa, joten ei vaadi muuta investointia kuin 5 euron prepaid-liittymään.

Itse olen myös sitä mieltä, että nämä maisemaprofiilit/tms. ovat kyttäämässä tuttuja tai etsimässä salaseuraa. Liputtakaa nämä profiilit asiattomiksi, niin saattavat poistua. 

Vierailija
12/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta daamit, miten on, löytyykö maisemakuvalla varatulle seuraa? Mitä mieltä olette? Eikös se ole aika hakuammuntaa sellaisesta profiilista tykätä?

Vierailija
13/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, samaa olen miettinyt. Onkohan oikeasti kannattavaa etsiä salaseuraa tollasella kuvattomalla ja tekstittömällä profiililla? Meneekö joku mukaan sellaiseen?

Vierailija
14/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on paljon myös maksullisia naisia, jotka markkinoivat siellä palveluitaan. Ehkä nuo miesten valeprofiilit ovat siellä sitä varten, että he toivovat näiden prostituoitujen yhteydenottoa?

Vierailija
15/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni jäi Tinderistä kiinni. Hänellä vissiin oli joku maisema kun ei omaa kuvaa ollut. Selitti ihan tosissaan, että kiinnostaa ketkä kaikki vanhat deitit on vielä siellä ja onko tuttuja. Hänellä oli kuulemma tili myös naisena, koska halusi nähdä löytyykö omia kavereita. Ehdotti sitäkin jos yhdessä selaillaan tuttuja sieltä. En voi ymmärtää...

Vierailija
16/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni jäi Tinderistä kiinni. Hänellä vissiin oli joku maisema kun ei omaa kuvaa ollut. Selitti ihan tosissaan, että kiinnostaa ketkä kaikki vanhat deitit on vielä siellä ja onko tuttuja. Hänellä oli kuulemma tili myös naisena, koska halusi nähdä löytyykö omia kavereita. Ehdotti sitäkin jos yhdessä selaillaan tuttuja sieltä. En voi ymmärtää...

Kuinka jäi kiinni? Itse olen katsellut yhtä "salaprofiilia" ja epäilen (vähän liian tutuksi) ihmiseksi mm. sijainnin perusteella. En tiedä, kuinka ottaisin puheeksi, vaikka olen melkein varma, että on hän.

Vierailija
17/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt päästään aiheeseen! Itsekin epäilen vahvasti, että kumppanini on maisemakuvalla Tinderissä katselemassa (ilman tekstiä). Ylittääkö tämä Tinderin selailu ilman kuvaa mielestänne jo pettämisen rajan, ja kuinka ottaa asia puheeksi? Jos tyyppi vain selailee, eikä toimi, onko minulla oikeus vetää tällaisesta pultit ja vaatia tilille?

Vierailija
18/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se ihan mahdollista on, että joku (mies tai nainen) luo salatilin ihan vain tsekatakseen mitä sieltä löytyy. Ei se välttämättä tarkoita, että hakisi seuraa, jos on täysin persoonaton tili.

Vierailija
19/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt naisissa. Oma mutu, että varattuja tai tarkistamassa kumppaninsa toimia.

Saman huomannut ja ruksia laittanut suosiolla.

Vierailija
20/85 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinä siellä sitten teit, kun se jäi kiinni? Isomman kullin perässä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän