Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos päättäisit laihduttaa 10 kg, miten tekisit sen?

Vierailija
19.11.2020 |

Minkä metodin valitsisit ja minkä aikataulun?

Tai laihdutuksessa onnistuneet, miten teitte sen?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin vähemmän kuin kuluttaisin.

Aika helppoa.

Vierailija
2/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin ravintovalmentajalta ruokavalion ja ohjeet. Noudatin ohjeita tiukasti 3 kk. Lähti ja on pysynyt poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin 5 viikon nutrilett kuurin. Aikoinaan laihdutin niin noin 10 kg. Oli helppoa kuin mikä ekan muutaman päivän jälkeen kun meni ketoosiin ja nälkä lähti, ruokariippuvuudet katkesi "paastolla" samalla ja mahalaukku kutistui. Oli tosi helppo 5 viikon syömistauon jälkeen alkaa syödä kevyemmin kuin ennen joten tulos on myös pysynyt.

Vierailija
4/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metodi olisi: loppuelämän joka päivä tunti liikuntaa, loppuelämän ei koskaan karkkeja tai raksuja.

Hyvin on toiminut ja jo neljättä vuotta olen kuivilla mässyaddiktiosta.

Muuten ihan tavallista ruokaa menee, keskitason annoksia.

Vierailija
5/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivän syönti aivan minimiin. Raejuustoa, kananmunia, tomaattia, parsakaalta ja punaisia linssejä. Lisäksi voin ottaa noita Nutrilet-pusseja. Ei mitään pullia, ei karkkeja eikä jätskejä.

Tällä dieetillä olenkin saanut painoa alemmaksi.

Ja muutaman kilometrin kävely joka päivä (tai muu kuntoilu).

Vierailija
6/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kuukaudeksi työmatkalle. Omalla alalla työmatkat ovat erittäin hetkisiä eikä itselläni ainakaan ole siellä aikaa syödä kovin hyvin. Aikoinaan olin kuukauden ja paino putosi 10 kiloa (55kg-->45kg). 

Onneksi ei ole tarvetta laihdutella (paino nykyään 49kg), joten saa pysytellä kotiympyröissä. :D

Vierailija
7/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen tekisin niin sitten päätyisin varmasti sairaalaan. En saisi syödä yhtään mitään.

Vierailija
8/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt aloittanut Ketoilun ja millään en saa tarpeeksi rasvoja. Kenelläkään neuvoa? Nyt vetänyt itsetehtyä majoneesia ja erilaisia hiilarittomia juustoja, mutta koko ajan ähky olo eikä rasvoja riittämiin. Yhteensä noin 400 kaloria päivässä on max, mitä olen pystynyt väkisin syömään

Vierailija
9/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin liikuntaa ja karsisin ruokavaliosta kaiken vähän turhemman. Pyrkisin syömään sen "tosi tylsän" lautasmallin mukaan säännöllisesti järkevän kokoisia annoksia ja herkkuttelemaan vain kohtuudella ja harvoin (sekä ruoalla, alkoholilla että niillä "mässyillä") ja sitten menisin sillä taktiikalla loppuelämän. Ainakin itselläni 5-6 päivänä viikossa monipuolinen liikunta ja tuo "tosi tylsä" ruokailu on 45-ikävuoteen asti toiminut niin, ettei ole tarvinnut hirveästi miettiä painoa. Katsotaan, mitä hienosäätöä pitää sitten jatkossa tehdä, kun ikää tulee vielä enemmän.

Vierailija
10/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pudotin kolmessa kuukaudessa kymmenen kiloa seuraavasti:

- viisi ateriaa päivässä

- säännöllinen ruokarytmi ja järkevät annoskoot

- kaikki sokeri pois

- ei runsastasvaisia tuotteita

- noin tunti liikuntaa, kuten reipasta kävelyä, päivässä

Hyvin menee eikä nälkä vaivaa.

Vierailija
11/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsimalla päivittäisen energiansaannin 1200-1500 kcal. Puolessa vuodessa lähti 15 kg. Jos paino nyt yrittää lähteä taas nousuun, palataan tarkkailuun, kunnes ylimääräinen kilo on taas sulanut.

Vierailija
12/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisin taas kalorilaskurit.fi:n. Merkitsisin sinne kaiken ylös.

Tuoon ainut, jolla olen pystynyt laihduttamaan. Minulle ei sovi epämääräinen tieto, paljonko on tullu syötyä.

N52.

Vierailija
13/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivän syönti aivan minimiin. Raejuustoa, kananmunia, tomaattia, parsakaalta ja punaisia linssejä. Lisäksi voin ottaa noita Nutrilet-pusseja. Ei mitään pullia, ei karkkeja eikä jätskejä.

Tällä dieetillä olenkin saanut painoa alemmaksi.

Ja muutaman kilometrin kävely joka päivä (tai muu kuntoilu).

Parsakaalta??

Vierailija
14/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa´a... kova on nyt yritys. Syön arkisin vain kerran päivässä ja viikonloppuisin 2x/pva, annoskoot pidän pieninä. Tällä metodilla on paino pudonnut n. 0,5kg/vko eli 20viikkoa tässä menee :/

Ei mitään herkkuja.

Vierailija
15/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ketjua.

Olen 3 vuotta yrittänyt laihduttaa 35kg. Heikoin tuloksin.

Vierailija
16/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyisin taas kalorilaskurit.fi:n. Merkitsisin sinne kaiken ylös.

Tuoon ainut, jolla olen pystynyt laihduttamaan. Minulle ei sovi epämääräinen tieto, paljonko on tullu syötyä.

N52.

Sama. Jos rupean vaan fiiliksellä ja päässä kaloreita arvioiden vähentämään saadun energian määrää, syön liian vähän ja viimeistään kahden viikon päästä olo olisi niin kurja, että heittäisin sikseen.

Nyt on 15 viikkoa takana yazion sovelluksessa ja lähes 10 kiloa poissa. Hidasta tämä on, nuorempana paino putosi kilon viikossa. Mutta etenee toistaiseksi koko ajan.

Vierailija
17/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähensin höttöhiilarit minimiin ja lisäsin kasvisten määrää ruokavaliossani, kas kummaa kun energiaa riittää myös liikkumiseen. Laihduin hitaammalla vauhdilla mutta elämäntapamuutos on pysynyt. Normaalipainon rajoissa lähti 8 kiloa.

Vierailija
18/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin vaan sokeriset herkut, juomat yms. ja söisin muuten normaalisti ja joisin juomana vettä.

Äidilläni tippui vastaavalla tavalla 17kg vuoden aikana. Mitään muuta muutosta ei tehnyt ruokavalioonsa. Ei ollut mitään herkkupäiviä, koska halusi päästä irti sokerikoukusta. Käveli päivässä sen 10 000 askelta, ei pysty fyysisten rajoitteiden takia mihinkään rasittavaan hikijumppaan.

Vierailija
19/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduin kesän aikana 6 kg normaalipainossa (57 -> 51), kun olin navetassa töissä ja söin joka päivä lähes kellon tarkkuudella (vanha maatila, jossa tavat oli aika pinttyneitä). Ja se ruoka oli suoraan 50-luvulta... Perunaa 2 x päivässä, ruskeaa tai valkoista kastiketta... Nakkeja, makkaraa. Tuoreet kasvikset oli hitto se tomaatti ja kurkku. Välillä keittoja esim kaalikeitto. Talon väki veti leipää kaksin käsin, itse en syö leipää. Jälkiruokaa joka päivä; kiisseliä, torttua, pullaa.

Mutta siis - itse aloittaisin lisäämällä liikuntaa. Sen ei tarvitse olla mitään hikiliikuntaa, vaan vaikka puolen tunnin säännöllinen kävelylenkki, mieluiten aamuisin. Se auttaa pitämään aineenvaihdunnan käynnissä ja näin kulutat levossakin enemmän. Se kävelylenkki vaikuttaa aika pitkään. Tiedän tämän, koska olen diabeetikko ja mittaan koko ajan verensokereita. Pitkä kävelylenkki vaikuttaa verensokereihin vielä parin päivän jälkeenkin.

Vierailija
20/42 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viinaa, ei herkkuja, ei pizzaa, hampurilaista, leipääkin vähemmän.

Runsaasti kasviksia. Keittoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan