Voinko pudottaa painoa pari kiloa raskaana ollessa?
Mitä haittaa siitä voi olla? TIEDÄN ettei mulla ole periaatteessa huolenhäivää. Painan 65kg ja oon 175cm pitkä. Oon raskaana viikoilla +17. Olo on vain tosi epämukava ja haluaisin pudottaa ihan vain 2 kiloa. En tietenkään pyri pysäyttämään tätä painonnousua mutta voi kai sitä hidastaa vähän ilman että siitä on vaaraa vauvalle?
Toivottavasti ette ihan kivitä. Mulla on ollut lapsesta saakka aika sairaalloista painontarkkailua.
Kommentit (29)
Ihme haloo täällä syntyikin vaikka puhun vain 2 kilon pudottamisesta. Meidän perheessä oli muilla paitsi mulla ripulia tässä muutama päivä sitten. Mitä jos se olis tarttunut muhun, niin olisi varmaan senkin vuoksi saattanut pari kiloa tippua. Ei hirveän huolestuttavaa painon putoamista mun mielestä.
Kallistun sen kannalle että alan syömään tosi paljon kevyempää ruokaa, tasaisin välein niin ettei tule huono olo, eikä lainkaan sokerisia herkkuja, vähennän viljaa jne. Ei hirveän hengenvaaralliselta suunnitelmalta mun mielestä kuulosta.
ap
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:03"]
Ihme haloo täällä syntyikin vaikka puhun vain 2 kilon pudottamisesta. Meidän perheessä oli muilla paitsi mulla ripulia tässä muutama päivä sitten. Mitä jos se olis tarttunut muhun, niin olisi varmaan senkin vuoksi saattanut pari kiloa tippua. Ei hirveän huolestuttavaa painon putoamista mun mielestä.
Kallistun sen kannalle että alan syömään tosi paljon kevyempää ruokaa, tasaisin välein niin ettei tule huono olo, eikä lainkaan sokerisia herkkuja, vähennän viljaa jne. Ei hirveän hengenvaaralliselta suunnitelmalta mun mielestä kuulosta.
ap
[/quote]
Juu, tee niin! Ei missään nimessä kannata selvittää mieltä painavia asioita, vaan tukahduttaa ne laihduttamalla. Fiksu päätös!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:03"]
ap
[/quote]
Juu, tee niin! Ei missään nimessä kannata selvittää mieltä painavia asioita, vaan tukahduttaa ne laihduttamalla. Fiksu päätös!
[/quote]
Samaa mieltä! Lopeta kuule vaikka juominen, että kuivut niinkuin ripulissakin olisi käynyt. Vaaka näyttää vähemmän niin johan on kumma, jos ei mieli parane! Ja yks hyvä keino on kyllä just lopettaa protskut kokonaan niin lihakset palaa ja painaa vähemmän.
Edessä loistava tulevaisuus...
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:03"]
ap
[/quote]
[/quote]
Samaa mieltä! Lopeta kuule vaikka juominen, että kuivut niinkuin ripulissakin olisi käynyt. Vaaka näyttää vähemmän niin johan on kumma, jos ei mieli parane! Ja yks hyvä keino on kyllä just lopettaa protskut kokonaan niin lihakset palaa ja painaa vähemmän.
[/quote]
En jätä protskuja. Vähennän viljatuotteiden käyttöä, lisään kasvisten määrää ja jos makeaa tekee mieli, syön hedelmän. Oon huono ihminen.;D
ap
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:32"]
ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En jätä protskuja. Vähennän viljatuotteiden käyttöä, lisään kasvisten määrää ja jos makeaa tekee mieli, syön hedelmän. Oon huono ihminen.;D
ap
[/quote]
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta! Missään nimessä ei tosiaan kannata yrittää päästä tuosta painontarkkailusta eroon, parempi vain lietsoa itseään siihen ja vieläpä raskausaikana. Hienoa!
ja vauvan hyvinvointi jää äidin itsekeskeisyyden varjoon... :(
No millasta siunausta sä täältä odotit, kun kerran kerrot että sinulla on sairaalloista painontarkkailua? Laihduta ne kaksi kiloa äläkä täältä huutele mielipiteitä, kun et niitä kerran halua!
Mulla rv 28 ja painoa tullut +10kg tähän mennessä. Ei tulis mieleenkään laihduttaa tälleen raskaana ollessa, koska olen edelleen normaalipainon rajoissa. Mulle on ehdottomasti tärkeintä se, että kasvava vauva saa kaikkia tarvitsemiaan ravintoaineita, vitamiineja, hivenaineita, hyviä rasvoja yms. mun monipuolisen ruokavalion kautta. Esim riittävä rasvojen saanti on yhteydessä vauvan aivojen ja silmien kehittymiseen noin esimerkiksi. En pysty käsittämään tuota pakkomiellettä, että ap nyt raskauden aikana haluaa ehdottomasti saada 2 kg pois, hehe, eihän se edes näy missään :D Ei mullakaan olevinaan nämä 10kg näy missään (tai näin tutut ainakin väittää) niin mieti kuinka turhaa on edes pohtia jotain 2 kiloa, järki käteen.
Eikä! Eilen vaa'alla käytyäni mietin aivan samaa kuin sinä. Ollaan vielä aika samoissa mitoissa. Ensimäiset raskauskilot tulivat vko 22 ja nyt kolmessa viikossa on tullut jo 4 kg! Ahdistaa, ja siksi aloitankin tänään terveyskuurin. Syön hemmetisti, mutta kasvis painoitteisesti ja herkkuna hedelmiä!