Mitä mieltä tilanteesta?
Minä töissä (teen yö-työtä) n. 4 yötä viikossa. Mies työtön ja kotona 2 2-vuotiaan kanssa. Lähden töihin n. 19. 30 ja palaan aamulla klo 7. Herään noin klo 13.
Kuuinka paljon ja usein mielestänne mies tarvitsee OMAA aikaa, silloin kun ei hoida lapsia? Kuinka usein minä tarvitsen omaa aikaa töiden lisäksi? Kuinka usein me mieheni kanssa tarvitsemme yhteistä aikaa ilman lapsia? Miten normaalin arjen olisi mielestänne järkevintä toimia?
Nyt tilanne umpisolmussa, koska mielipiteet arjen sujuvuudesta yms. eroavat niin paljon, eikä homma toimi. Siksi nyt teidän mielipiteitä asiaan kaipailen!
Kommentit (2)
kun parisuhde on solmussa, niin tämä palsta on se VIIMEINEN paikka josta kannattaa kysyä " neuvoa" .
Ensinnäkin minä (tai kukaan muukaan) ei voi tietää tuon kirjoituksen perusteella mikä teillä mättää. En voi sanoa mitään vain yhden ihmisen mielipiteen kanssa. Eli kyse on kahden ihmisen eriävästä mielipiteestä ja jos kuulen vain toisen ihmisen esittämänä jää monta aukkoa. Ja me täällä olemme ihan tavallisia ihmisiä ja siten jokainen meistä on erilainen ja kaipaa eri asioita. Jos minä kerron mikä meillä toimii se ei vältäämättä toimi teillä.
Minun neuvo on että puhutte asioista niin pitkälle kuin mahdollista yhdessä. Ja korostan sanaa puhuminen, ei syyttelyitä eikä oikein/väärin kinasteluja. Teidän molempien on kunnioitettava toisen näkemystä ja mielipidettä. Et voi vaatia toista elämään sinun mallin mukaan. Jos ette millään löydä yhdessä ratkaisua niin sitten otatte mukaan ammatti-ihmisen. Mutta tämä palsta vie teitä ihan väärään suuntaan. Varsinkin jos vielä kerrot kumppanille että kyllä se näin on kun av-palstalla ihmiset sanoi niin. Mulla ainakin menis ihan hihat kun toinen esittäis totuutena näitä kirjoituksia täällä. Täällä kun monesti neuvoja antaa joku " teini" omaksi viihdykkeeksi.
jäisi aikaa olla yhdessäkin lasten kanssa.