Lue keskustelun säännöt.
Ai että vauvan nukuttaminen on raskasta
19.11.2020 |
Meillä on aina ollut vaikeaa saada vauva päiväunille ja ollaan sitten noudatettu neuvolan ohjetta eli aina nukutettu vaunuihin. No nyt kun ulkona on tuollainen myrsky niin ei viitsi vauvaa viedä sinne (nykyään nämä aamun ekat päikkärit nukahtaa vaunuihin tosi helposti). Vaan miten sen nyt sitten saakaan omaan sänkyyn nukahtamaan.
Ja vauva herää viideltä joten on tosiaan jo tähän aikaan väsynyt. Ihanaa kuunnella tuota itkua. Aina kun menee taputtamaan niin itku vaan yltyy, nyt kun olen poissa niin tasaista marinaa vaan.
Ei pointtia keskustelulla, kunhan puran turhautumista.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä on ihan erilainen rytmi, sillä kaksoset eivät ole vielä edes yöuniltaan heränneet. Toki heidän kanssa on myös valvottu myöhään iltaan/yöhön. Itse olen aamuisin niin uninen että jos joka aamu pitäisi viideltä herätä varmaan joku päivä vain katoaisin jälkiä jättämättä tästä elämästä. Mutta siis olen myöhemmin tänään tuon saman ongelman edessä. He ovat aina nukkuneet päikkärinsä vain vaunuissa tai autossa. Sisällä nukkuminen ei ole onnistunut mitenkään päin. Ja nyt istun vielä hiljaisessa kodissa ja kuuntelen tuota myräkkää. En tosiaan tiedä miten saan heidät tänään päikkäreille. Iltapäikkäreille näyttää sää jo vähän tyyntyvän ja silloin on myös auto käytössä.
Voimia itkun kuunteluun, tiedän kuinka se raastaa.