Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäjä meinaa torpata matkailua sinne viisumiristikuulustelulla

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinne haluaa edes mennä?

Pietarissa SNIP vielä tosi matala hintataso.

Hahahahahahahahaha! Et ole sitten vuosiin käynyt siellä?

Viimeksi syyskuussa 2018. Kolmen ruokalajin aterian saa parillakympillä, hyvään lounaaseen menee ehkä 3e. Ei se mun mielestä kovin kallista ole verrattuna vaikka Suomen hintoihin, täällähän hyvin keskinkertaisessakin lounaspaikassa saa pulittaa vähintään 10e. Hotelliyö+aamupala siistissä paikassa taisi olla vähän päälle 40e.

Kuka välittää kalliista ravintolaruuasta ylipäätään? Mene supermarkettiin, niin hinnat ovat samat tai enemmän kuin Suomessa. Elektroniikka on ainakin Suomen hinnoissa. Yms. yms.

Vierailija
22/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi syyskuussa 2018. Kolmen ruokalajin aterian saa parillakympillä, hyvään lounaaseen menee ehkä 3e. Ei se mun mielestä kovin kallista ole verrattuna vaikka Suomen hintoihin, täällähän hyvin keskinkertaisessakin lounaspaikassa saa pulittaa vähintään 10e. Hotelliyö+aamupala siistissä paikassa taisi olla vähän päälle 40e.

Kuka välittää kalliista ravintolaruuasta ylipäätään? Mene supermarkettiin, niin hinnat ovat samat tai enemmän kuin Suomessa. Elektroniikka on ainakin Suomen hinnoissa. Yms. yms.

Supermarketissa hinnat on Suomea halvemmat, poislukien tietyt tuontitavarat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi matkustaessa menisin supermarkettiin? Ruoka on minulle ihan yhtä lailla osa kulttuuria, totta kai haluan käydä ravintoloissa, kun a) säästyy itse kokkaamisen vaivalta ja b) ruoka on usein parempaa kuin itsetehty, kun en ammattikokki satu olemaan. Totta kai maksan ravintolaruoasta, varsinkin kun se on näin halpaa.

Vierailija
24/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh, no ei muuta kuin semmoset 25 miljoonaa turistia vuodessa.

https://en.wikipedia.org/wiki/World_Tourism_rankings#Europe

Ihan kohtuullisesti ottaen tosiaan huomioon, ettei Venäjä tosiaan ole tunnettu siitä, että se haluaisi sinne tsuhnia ihmettelemään. 

Lisäksi tietenkin mámút... 11,6 miljoonaa mámúá vielä heikkona vuonna 2019. Ja nämä on oikeasti työperäistä porukkaa, Venäjä ei maksa sossutukia ulkomaalaisille - Suomi saa elättää ne 50 000 luku- ja kirjoitustaidotonta :D

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_sovereign_states_and_dependent_te…

Vierailija
25/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi matkustaessa menisin supermarkettiin?

Minä lähes aina asun AirBB:ssä, ja teen itse ruokani. Pietarissa olen asunut tuttujen luona, viimeksi lokakuussa 2019. Supermarkettiruuat ovat hinnoissa Suomen tasoa. Totta kai löytyy jotain juttuja, jotka ovat Suomen hintatasoa alempia (oman maan alkoholi yleensä), mutta yleensä ottaen hinta on sama tai suurempi kuin Suomessa, eikä kyse ole tuontitavaroista. Kyllä, kaupungissa on 2 myymälää, jossa hinnat ovat erikoisen matalat, ehkä tarkoitit tätä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan