Lääkäri sanoi että syntymätön lapsemme on autenttinen!!
:( en tiedä mitä teen! Mietin vain koko ajan että miksi miksi?! En edes uskalla ottaa selvää mitä se tuo tullessaan kun nytkin jo stressaan ihan liikaa...
Kommentit (46)
Voi ap.... eikö tuota provoa ole vähän turha jatkaa??
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 11:48"]
ap tässä taas. no nyt kun yön yli on nukuttu niin olen vähän rauhoittunut. eikös autenttisenkin lapsen kanssa voi elää melkeinpä tavanomaista elämää...?kokemuksia?
[/quote]
Kai se menettelee, austeniittisen kanssa voisi olla paljon vaikeampaa. Mutta meillä on myös utopistinen, eikä sekään helpoimmasta päästä ole.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 11:48"]ap tässä taas. no nyt kun yön yli on nukuttu niin olen vähän rauhoittunut. eikös autenttisenkin lapsen kanssa voi elää melkeinpä tavanomaista elämää...?kokemuksia?
[/quote]
Kyllä voi. Meillä on autenttiset kaksoset, joista toisella on vieläpä refleksi. Arki on toisinaan rankkaa, mutta kuitenkin hyvin antoisaa!
Hirveä tapaus tämä autenttinen lapsi. Meillä on onneksi halpa kopio.
On varmaan eka lapsi, kun jaksat hermoilla etukäteen. Arjessa tottuu kaikenlaiseen, meilläkin tusinan verran lapsia ja siihen sakkiin mahtuu utopiaa, allegroja, kroonista puheripulia, yhdellä oli paha kolikko vauvana, toinen sai reaktioita poliitikkorokotuksesta. Yhdellä epäiltiin diftongia, mutta olikin vain lievä abduktio. Minulla itselläni on viime aikoina, varmaan stressistä johtuen, ollut suussa afgaaneja, mutta sain lääkäriltä hyvän respektin.
Meidän lapsillamme on refleksitauti. Nikottelee aina ruoan jälkeen ja tekee pakonomaisia refleksejä kuten huitoo käsiään. Olen huolestunut äiti.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:51"]Meidän lapsi on akustinen. Ahdistaa, onko akustisten lasten perheille jotain tukiryhmiä?
[/quote]
meidän lapsella absoluuttinen sävelkorva. Pelottaa, että miten hän pärjää elämässä. Onko mitäön vertaistukiryhmiä? Lääkäri oli kovin vaitonainen kun kyselin tästä vaivasta :(
Sinä sentään tulit raskaaksi! Minulla ei tapahdu evaluaatio ollenkaan, että edes voisin raskautua! =(
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:39"]
On varmaan eka lapsi, kun jaksat hermoilla etukäteen. Arjessa tottuu kaikenlaiseen, meilläkin tusinan verran lapsia ja siihen sakkiin mahtuu utopiaa, allegroja, kroonista puheripulia, yhdellä oli paha kolikko vauvana, toinen sai reaktioita poliitikkorokotuksesta. Yhdellä epäiltiin diftongia, mutta olikin vain lievä abduktio. Minulla itselläni on viime aikoina, varmaan stressistä johtuen, ollut suussa afgaaneja, mutta sain lääkäriltä hyvän respektin.
[/quote]
hervoton, nauraa kippurassa:)
t. 4. äiti (kolikkoa ja puheripulia meilläkin, yhdestä tuli insinööri - huoh!)
Meillä lapsella todettiin asbestisia piirteitä. Autenttisuutta meilläkin on pelätty.
Mä olen raskaana. Jätän tietoisesti ultrat ja muut väliin, sillä lapsen isällä on ollut allerginen erektio (sukurasite).
Ahhahhaa, tämä on hauska ketju. Kierin naurusta. :D :D
Ei muuta ku golitzia päälle heti kun syntyy, short shit jalkaan kun kevät koittaa, sillä tosta päästään!
Mun lapsella epäillään vakavaa algeriaa :(
Meidän teini on kuunnellut mosaiikkia niin kovalla steroideista, että sillä on molemmissa korvissa tinneri. :( Kiva aina huutaa alakerrasta syömään kun eihän se siellä huoneessaan mitään kuule...
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 11:48"]
ap tässä taas. no nyt kun yön yli on nukuttu niin olen vähän rauhoittunut. eikös autenttisenkin lapsen kanssa voi elää melkeinpä tavanomaista elämää...?kokemuksia?
[/quote]
Mihin tämä diagnoosi autenttisuudesta perustui? En luottaisi siihen ihan ehdoitta. Näin meilläkin uskottiin ensin, raskaus ja synnytys meni hyvin ja vauvana kaikki vaikutti normaalilta. Neuvolassa alettiin 3-vuotistarkastuksessa epäillä lasta halvaksi piraattikopioksi. Nyt on Teoston kanssa riita käräjillä. Oikeuslaitos toimii niin hitaasti, että ainakaan viiteen vuoteen ei ole vielä ratkaisua asiaan luvassa.
Ap:na olisin huolissani, koska tuo dignoosi on yleensä vain jäämeren huippu. Monilla autenttisilla lapsilla on absintti, josta on todella hankala päästä eroon. Sisäelinvauriot kuten pyromaani ja aukot korvaläpissä ovat myös tavallisia. Meillä autenttisella lapsella epäiltiin jopa julkkiskokkia, mutta onneksi se oli joku vaarattomampi teologinen häiriö.
Ja kuten 29 hyvin kuvasi: usein neuvolassa havaitaan, että lapsi ei kuitenkaan ole autenttinen ja siitä seuraa turhan usein ongelmia Teoston ja Kelan kanssa, koska jos kyseessä on levoton tyttö, niin perheen peli on menetetty. Käräjöinti ei auta, maksuja tulee.
Kun oli tuo kamala sikainflaatioaalto, pelkäsin tosissaan, että koko perhe ollaan kohta politiikalla makaamassa. No erikois-lapseni (onneksi ei kuopus) olikin jo hetken nuhainen, mutta dialyysin mukaan ei ollut kyse H1N1:stä vaan onneksi vain HIV. Yleensä asiat kääntyvät onneksi parsain päin, koita jaksella!
Kävin joskus ulkomailla sydänlääkärissä rytmihäiriöiden takia. Selitin lääkärille englanniksi arrythmiasta ja lääkäri jonka englannintaito oli hieman auttavaa, totesi "aah, asystole!".