Lääkäri sanoi että syntymätön lapsemme on autenttinen!!
:( en tiedä mitä teen! Mietin vain koko ajan että miksi miksi?! En edes uskalla ottaa selvää mitä se tuo tullessaan kun nytkin jo stressaan ihan liikaa...
Kommentit (46)
Mulla on suru päällä kun kaikilla kolmella lapsella on perinnöllinen Intellektuelli Bonjovi Disease.
Mutta oikeasti, kaikilla mun lapsilla on IBD(CU), eikä se enää edes naurata.
Minä taas sain kuulla odottavani siionilaisia keskosia. Ei siinä auttanut kuin tutustua aiheeseen ja yrittää valmistautua, vaikka mikään ei todellisuutta vastannutkaan. Ensinnäkin toisella lapsella oli alusta saakka vakava kelirikko. Toisella taas oli Hilfigerin oireyhtymä, mikä tarkoittaa valtavia kuluja vaatehankintojen suhteen, kun ihan mikä tahansa ei käy.
Meillä on myös käytössä short shit, pitkistä tuli liikaa sotkua.
Voisitko laittaa lapsestasi kuvia pentagrammiin niin voitais vertailla?
Meidän lapselta löydettiin polynomi nenästä. Oireena oli pitkästynyt nuha ja hajuhaitat. Lääkäri määräsi antipatiakuurin. Se taas aiheutti vatsavaivoja, ja piti käydä erikseen hakemassa rikkihappobakteereja.
No, voin lohduttaa, että terveenäkin syntyville voi vuosien aikana tulla vakavia juttuja. Mun pojalle tuli alakoulussa kasvoihin sellaisia valkoisia miliisejä. Samoihin aikoihin ilmestyi sormiin syyläreitä ja jalkapohjiin kännyt. Kauheen raskasta liikkua tollasilla varusteilla.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 21:56"]
Meillä AC/DC-lapsi. :( Onhan tää vaikeeta mutta kolme päivää kerrallaan...
[/quote]
En antaisi sukkapuikkoja lapselle ainakaan sähköpistokkeen lähellä. Onhan teillä suojatulpat?
Minun tuttavan lapsella on kirjosilmäisyyttä ja oma 3-vuotias kärsii pikkuautokuumeesta!Poika siis kyseessä.
Meidän lapsesta otettiin verikoe ja sillä on veressä leukosyytti ja katalyytti. Auttaakohan siihen ydinsädehoito vai pitääkö turvautua menoleikkauksiin? Aika näyttää ja optiikka.
Nyt kannattaa käydä jollain kunnon pedantilla, tarvii olla lastensairauksiin erikoistunut lääkäri.
Mä veisinn lapseni suoraan yksityiselle pedikyristille, koska en halua mitään arvauskeskusdiagrammeja vakavasta asiasta.
Mun teinillä on paha aqva kasvoissa, onko hyviä kotihoitokeinoja? Ollaan kokeiltu clearblueta, mutta ei auttanut yhtään. Aikanaan senkin vein yksityiselle, kun löytyi skooli selästä.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 20:08"]
Mä veisinn lapseni suoraan yksityiselle pedikyristille, koska en halua mitään arvauskeskusdiagrammeja vakavasta asiasta.
Mun teinillä on paha aqva kasvoissa, onko hyviä kotihoitokeinoja? Ollaan kokeiltu clearblueta, mutta ei auttanut yhtään. Aikanaan senkin vein yksityiselle, kun löytyi skooli selästä.
[/quote]
Oliko se mariskooli? Leikkasko ne sen vai saiko lapsi fysioterrieriä?
Nyt saatiin vihdoin viime viikolla selvyys siihen,miksi meidän 2 v pelkää ihan hirveästi pesuja.Hän on sairastunut jossain vaiheessa vesikauhuun.Ei suostu edes juomaan vettä,vaan pitää olla joko maitoa tai limpparia!Ja sateella menee ihan paniikkiin.
Meidän kahdella lapsella on ruusuvyö. Sellasen ne hankkineet jostain Hennesiltä tai Mauritzilta.
Saatanallinen tauti.
Työkaveri odottaa lasta ja sai tietää,että sillä on Darwinin syndrooma ;(
Meidän lapsi on akustinen. Ahdistaa, onko akustisten lasten perheille jotain tukiryhmiä?
Meillä AC/DC-lapsi. :( Onhan tää vaikeeta mutta kolme päivää kerrallaan...
Toista se on kuulkaa meillä, kolmesta lapsesta kaksi on dystoopikkoja ja tuosta yhdestä luultiin, että sillä on atopia, mutta ei, olikin utopia! Voitteko kuvitella millaista on elää näiden kanssa, jatuvassa ristiriidassa keskenään.
Älä ap murehdi, koita tehdä jotain piristävää, niin saat ajatukset muualle. :) Itse suosittelen flamingo-tunteja, ihan mahtava tunne kun keho on täynnä endometrioosia.