Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 30+v mies saada parikymppisen naisen?

Vierailija
19.03.2014 |

Vastineeksi tuolle 35-vuotiaalle naiselle joka haluaa näyttää paremmalta kun parikymppiset. Eli miten on yli kolmekymppisen miehen tsänssit esimerkiksi 20 täyttäneiden opiskelijalikkojen kanssa?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, tietenkin. Tunteet eivät katso ikää. Monet parikymppiset naiset ovat henkisesti ikäisiä miehiään kypsempiä, joten vanhemmat miehet tuntuvat kiinnostavilta. Tosin, kuulostaa korvaani lähinnä säälittävältä lähteä varta vasten metsästämään parikymppistä naista... 

t.nainen 23 v.

Vierailija
22/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun silmiin ne "parhaat" miehet on usein 30v-35v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 19:13"]

Kyllä voi, tietenkin. Tunteet eivät katso ikää. Monet parikymppiset naiset ovat henkisesti ikäisiä miehiään kypsempiä, joten vanhemmat miehet tuntuvat kiinnostavilta. Tosin, kuulostaa korvaani lähinnä säälittävältä lähteä varta vasten metsästämään parikymppistä naista... 

t.nainen 23 v.

[/quote]

En metsästänyt parikymppistä eli tämä tapahtui ihan vahingossa. Nainenhan sen valinnan yleensä lopulta tekee.

Vierailija
24/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 19:10"]

Itse ainakin 23-vuotiaana opiskelijatyttönä yritän pariutua lähinnä 30+ miesten kanssa, suurempi todennäköisyys sille että suurimmat tuhertamiset ja säätämiset olisi jo takana. Eli en näe mitään syytä, miksi ei. Lisäksi ystäväni seurustelee n.10v vanhemman naisen kanssa ja hyvin heilläkin menee, ikä ei aina kerro ihmisestä kaikkea.

[/quote]

Niinpä, ikä ei aina kerro ihmisestä kaikkea. Ihan samalla tavalla ne kolmekybäsetkin tuhertavat ja säätävät kuin nuoremmatkin. Luonnekysymyshän se on. On tullut näitä varattuja vanhempia tapauksia säännöllisesti iskemään. Melkein väittäisin, että joku nuorempi tyyppi sitoutuisi varmemmin, jos ei ole vakavia parisuhteita takana ja rakastuu ensimmäistä kertaa. Nuoremmat ovat yleensä ehdottomampia uskollisuuden suhteen. Kolmekymppinen voi jo olla vähän kyynisempää sorttia. Tällaistä ajattelen 22-vuotiaana opiskelijatyttönä.

Vierailija
25/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 19v nainen (20 myöhemmin tänä vuonna) ja seurustelen 31 vuotiaan kanssa. Uskoakseni monet ikäiseni naiset haluaakin itseään reilusti vanhemman miehen. Tässä iässä vielä pojat on nimen omaa poikia, henkinen ikäero siis näkyy. Omasta mielestäni 25 vuotiaskin "mies" on vielä ihan kakara. Toki poikkeuksia löytyy muttei ole sattunut minun kohdalleni 

Vierailija
26/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada ja mahdollisuudet paranevat entisestään, jos mukaan sisällyttää myös sellaisia maita kuin Thaimaa, Viro ja Venäjä.

Ja jos kyseessä on musta mies niin sellainen saa nuoren naisen Suomestakin.

Vierailija
27/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 unohtaa nyt että parisuhde on kahden kauppa. Yhtälailla mies voi olla se joka antaa pakit.

Vierailija
28/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 19:30"]

Itse olen 19v nainen (20 myöhemmin tänä vuonna) ja seurustelen 31 vuotiaan kanssa. Uskoakseni monet ikäiseni naiset haluaakin itseään reilusti vanhemman miehen. Tässä iässä vielä pojat on nimen omaa poikia, henkinen ikäero siis näkyy. Omasta mielestäni 25 vuotiaskin "mies" on vielä ihan kakara. Toki poikkeuksia löytyy muttei ole sattunut minun kohdalleni 

[/quote]

Kai se sun mieskin kakara on kun seurustelee kakaran kanssa?

Vierailija
29/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsäänssejä on, jos Se vanhempi mies on jollain lailla kiinnostava. Näin kävi minulle, ikää 21 ja miehelläni 31 ja kohta parisuhdetta takana 2v.

Vierailija
30/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, itse näen parikymppisenä naisena 30-35-vuotiaat miehet tosi potentiaalisina, mietin vaan miksi sen ikäinen mies haluaisi saada parikymppisen?

Parikymppiset miehet (pojat) ovat oman kokemuksen mukaan aika epävarmoja (pakko saada tyttöystävä kun kavereillakin on), eivät osaa olla itsenäisiä eivätkä tajua mitään naissukupuolesta. Liian miellyttämisenhaluisia varsinkin ekoissa parisuhteissa, inhottavaa lässytystä. Kolmikymppiset ja vähän vanhemmat on yksinkertaisesti miehekkäämpiä ja fyysisestikin komeampia, ellei ole ollut kovaa kolmenkympin kriisiä läpikäytynä ja epätoivoinen vonkaamisvaihe menossa.

Summa summarum, vastaan että voi saada. Näet vähän vaivaa.

Vierailija
31/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 20:01"]

Noh, itse näen parikymppisenä naisena 30-35-vuotiaat miehet tosi potentiaalisina, mietin vaan miksi sen ikäinen mies haluaisi saada parikymppisen?

[/quote]

Koska parikymppisinä naiset ovat paljon iloisempia ja mukavampia kuin vanhempina. 

Vierailija
32/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni Täyttää tänä vuonna 43, ja hän on kihloissa itseään melkein 20 vuotta nuoremman naisen kanssa (hän on siis 23-vuotias), ja heillä on kaksi lastakin. ovat olleet yhdessä 5v.

Ja tämä mies ei siis hakenut tiedostaen nuorempaa, tutustuivat töissä ja siitä se lähti. Hyvin kypsältä tämä nainen vaikuttaa, ei pyöri baareissa tms kuten suuri osa ikäisistään.

Vierailija
33/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en nyt ihan 20vuotias ollut mutta 24 kun tapasin nykyisen mieheni. Mies oli tuolloin 33, nyt olen kolmikymppinen ja mies kohta 39.

Vierailija
34/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän mies on ollut ilman seksiä ja rakkautta vähintään 12 vuotta, joten eiköhän silloin ole aika pitää unelmista kiinni ja ottaa se ansaittu palkinto, eli nuori nainen. Ei tietenkään kaikki miehet mutta varsin moni. Monella yli 30-vuotiaalla miehellä on vielä lukio tai muu toisen asteen tutkinto kesken nuoruusvuosien rakkaudettomuuden aiheuttaman masennuksen ja syrjäytymisen takia joten sekin natsaa.

-Mies 28v-

Vierailija
35/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 20:01"]

[/quote]

Koska parikymppisinä naiset ovat paljon iloisempia ja mukavampia kuin vanhempina. 

[/quote]

No tätä vähän ajattelin perusteluna. Mutta toisaalta tässä iässä se iloisuus saattaa olla enemmänkin naiiviutta ja sitä että ei paljoa ole nähnyt mitään, asiat pyörii pinnallisten juttujen ympärillä tai sitten parinkympin "murrosvaiheessa" on ihan sekaisin ja hukassa. Hyvä puoli on se että suurin osa haluaa sitoutua/kokeilla sitoutumista mutta vakava perheenperustamishorina ei ole se tärkein asia. Kokeilemalla selviää?

-22

Vierailija
36/42 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi.

Vierailija
37/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin 21-vuotiaana nimenomaan haikailen vanhempien miesten perään, niissä iän tuoma karisma  ja miehisyys istuu jo niin ihmisessä niin syvällä ettei tarvitse muuta kuin nautiskella.

Vierailija
38/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi saada, mutta tuntuu, että olisin pikkutyttö sen ikäisen miehen rinnalla. Terv. 20-vee

Vierailija
39/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mutta ei se kovin yleistä ole, ihan jo siksi että aika vähän on paikkoja joissa kohtaisivat tasavertaisina.

Vierailija
40/42 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 19:10"]

Itse ainakin 23-vuotiaana opiskelijatyttönä yritän pariutua lähinnä 30+ miesten kanssa, suurempi todennäköisyys sille että suurimmat tuhertamiset ja säätämiset olisi jo takana. Eli en näe mitään syytä, miksi ei. Lisäksi ystäväni seurustelee n.10v vanhemman naisen kanssa ja hyvin heilläkin menee, ikä ei aina kerro ihmisestä kaikkea.

[/quote]

Ajattelet ihanasti :) Tosiasiassa miehet tuhertaa ja säätää koko elämänsä, pahimmat tuhertamiset ja säätämiset iskevät vasta viisikymppisinä, nelikymppisinä vain petetään vaimoa sun ikäisten kanssa.