Voiko 30+v mies saada parikymppisen naisen?
Vastineeksi tuolle 35-vuotiaalle naiselle joka haluaa näyttää paremmalta kun parikymppiset. Eli miten on yli kolmekymppisen miehen tsänssit esimerkiksi 20 täyttäneiden opiskelijalikkojen kanssa?
Kommentit (42)
Ah ihan loistava aloitus koska oon pohtinut tätä ikä-asiaa paljon viimeaikoina! Olen 21-vuotias ja en kirveelläkään koskis johonkin roikkuvaperseisiin nelikymppisiin. Mulla on pari tuttua, jotka seurustelevat +30 miesten kanssa, molemmat jättivät koulutuksen lukioon ja vähän sellasia mitäänsanomattoman näköisiä tytyjä, ihan suht mukavia mut ei älyllä pilattu. Vastaus OIKEASTI nuoren, 1992 syntyneen opiskelijaneidin suusta on: voit saada, mutta et tasokasta. Kukaan jolla on vähänkin menekkiä omaikäisten kanssa, ei kiinnostu kymmenen vuotta vanhemmista kurpista vaikka miehet mielellään tätä ajatusta näyttävät hellivänkin.
Joo ei oo muuten yrityksestä vikaa. Tiesittekö te naiset muuten, että miehet pitävät itseään poikkeuksetta
a) hyvänä saaliina, toisin sanoen hyvännäköisenä uroksena
b)nuorekkaan näköisinä
c) urheilullisina ja sit tää paras
d) ehdottomasti tavallista parempana sängyssä
? Itse olin järkyttynyt kun astuin nettideittailun ihmeelliseen maailman, ja ryppyset ja ahavoituneet ilmiselvästi kolmikybäset pitivät itseään "nuorekkaana" ja "hyvännäköisenä" vaikka siihen ei ikinä ollu mitään syytä? Mistä tää oikeen juontuu? :DD Kauniilla naisilla taas tuntuu iästä riipumatta olevan se realistinen käsitys itsestään, ja alempikin kun oikeasti tarvitsisi. Tuntuu vaan, että hyviä miehiä on jotenkin niin paljon vähemmän kuin hyviä naisia. :( vai kuinka monta kertaa ootte kuulleet naisen kuvailevan itseään hyväksi ihmiseksi koska ei ryyppää eikä lyö, on käynyt kouluja ja osaa pestä itsensä? .,D Ja myös toi vieraan etsiminen vaikka on naimisissa tai parisuhteessa, huhhuh miten paljon niitä ilmotuksia viliseekään netissä..
30+ mies saa naista haarukassa 20-40. Elämäni paras ikä tähän mennessä!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 19:15"]
mun silmiin ne "parhaat" miehet on usein 30v-35v.
[/quote]
Ne on useasti ne juoksunsa juossut ja perheen perustaminen rupeaa kiinnostamaan. Nuoremmilla on monesti lapsien suhteen se "ei nyt, ehkä tulevaisuudessa" vaihe vielä päällä.
10 vuottahan on melko mitätön ikäero varsinkin noin päin, kun mies tulee naista jäljessä henkisessä kypsyydessä useampia vuosia. Itse asiassa parikymppinen pariskunta on yleensä aika huvittava näky. Naisellisesti pukeutuneen nuoren neidin vieressä löntystelee lippa vinossa lökäpöksyissään jannu, joka näyttää enempi neidin pikkuveljeltä, kuin poikaystävältä. Mutta joo, ei ole mitään yhtä oikeaa mallia näissä asioissa. Toinen tykkää vanhemmista, toinen nuoremmista ja kolmannelle ikä on pelkkiä numeroita.
Itse olen seurustelllut itseäni huomattavasti nuorempien kanssa, sekä myöskin reippaasti vanhempien kanssa. Henkisesti kaikkein epäkypsin oli se kaikkein vanhin.
Kyllähän Sauli ja Jenni, Sekä Katri ja Tommi ovat tykönään todistaneet sen, että ikä todellakin on pelkkiä numeroita ja siitä ei voi vetää mitään ehdottomia johtopäätöksiä, korkeintaan karkeita suuntaviivoja.
Onhan se mahdollista saada, mutta en usko et liitto kestää kauan. Toinen on vielä liian nuori, käy baarissa, mies on jo nähnyt kaiken( haluaa asettua aloilleen ).
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:53"]
Ah ihan loistava aloitus koska oon pohtinut tätä ikä-asiaa paljon viimeaikoina! Olen 21-vuotias ja en kirveelläkään koskis johonkin roikkuvaperseisiin nelikymppisiin. Mulla on pari tuttua, jotka seurustelevat +30 miesten kanssa, molemmat jättivät koulutuksen lukioon ja vähän sellasia mitäänsanomattoman näköisiä tytyjä, ihan suht mukavia mut ei älyllä pilattu. Vastaus OIKEASTI nuoren, 1992 syntyneen opiskelijaneidin suusta on: voit saada, mutta et tasokasta. Kukaan jolla on vähänkin menekkiä omaikäisten kanssa, ei kiinnostu kymmenen vuotta vanhemmista kurpista vaikka miehet mielellään tätä ajatusta näyttävät hellivänkin.
Joo ei oo muuten yrityksestä vikaa. Tiesittekö te naiset muuten, että miehet pitävät itseään poikkeuksetta
b)nuorekkaan näköisinä
? Itse olin järkyttynyt kun astuin nettideittailun ihmeelliseen maailman, ja ryppyset ja ahavoituneet ilmiselvästi kolmikybäset pitivät itseään "nuorekkaana" ja "hyvännäköisenä" vaikka siihen ei ikinä ollu mitään syytä? Mistä tää oikeen juontuu? :DD Kauniilla naisilla taas tuntuu iästä riipumatta olevan se realistinen käsitys itsestään, ja alempikin kun oikeasti tarvitsisi. Tuntuu vaan, että hyviä miehiä on jotenkin niin paljon vähemmän kuin hyviä naisia. :( vai kuinka monta kertaa ootte kuulleet naisen kuvailevan itseään hyväksi ihmiseksi koska ei ryyppää eikä lyö, on käynyt kouluja ja osaa pestä itsensä? .,D Ja myös toi vieraan etsiminen vaikka on naimisissa tai parisuhteessa, huhhuh miten paljon niitä ilmotuksia viliseekään netissä..
[/quote]Kolmekymppinen ryppyinen ja ahavoitunut. :P Toi oli päivän paras! t. 22-vuotias nainen
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 19:15"]
mun silmiin ne "parhaat" miehet on usein 30v-35v.
[/quote]
Ne on useasti ne juoksunsa juossut ja perheen perustaminen rupeaa kiinnostamaan. Nuoremmilla on monesti lapsien suhteen se "ei nyt, ehkä tulevaisuudessa" vaihe vielä päällä.
[/quote]
Kuinka moni 20-25-vuotias opiskeleva nainen haluaa perustaa perheen? Mun yliopistossa opiskelleista kavereista (naisista) yksi sai ekan lapsensa 27-vuotiaana, kaikki muut 30-36-vuotiaina.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:53"]
b)nuorekkaan näköisinä
[/quote]Kolmekymppinen ryppyinen ja ahavoitunut. :P Toi oli päivän paras! t. 22-vuotias nainen
[/quote]
Minustakin kolmekymppiset näyttävät lähtökohtaisesti ihan hyviltä. Ei toki samalta kuin 20v tissiposki. Bonuksena niillä on usein koulutus, työ ja rahaa :)
Voikun teillä on dorkia aloituksia. Siis eihän suhteissa ole kyse jostain saamisesta vaan siitä, että löytyy jostain ihminen, jonka kanssa kaikki alkaakin synkata perfektisti. Se ei katso ikää, vaikka yleensä on kait helpompikin löytää sukulaissielu lähinnä oman ikäisistä ja samoista ympyröistä, joissa itsekin pyörii.
Voi, muttei tuskin kauhean järkevää..
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:54"]Voi, muttei tuskin kauhean järkevää..
[/quote]korjaan, ainakaan jos sinut joku ottaa
Varmaan tiedätkin, että kyllä tuollaisiakin pariskuntia on. Mutta vähemmistössä. Eli on mahdollista, tietenkin. Suurin osa kuitenkin pariutuu suunnilleen ikäistensä kanssa.
Hyvät tsäännsit.
Tietysti kaikki riippuu siitä miehestä. Meidän ryhmässä oli tällainen uusiokouluttautuja vai miksi niitä kutsutaan... no, 34-vuotias mies joka tapauksessa. Eniten se huomiota sai samassa rakennuksessa olleilta tyttöopiskelijoilta (~ 20+ ). Vitutti kun kaikki nuoret pillut vilkuili sitä kun käytiin esim. kahvilassa :D
Kyllä se jotakuta taisi sutaistakin pidemmillä ekskursioilla...
Tokihan se oli nuorena ollut kova panomies (oli jo perheellinen nykyisin) ja sen näki itseluottamuksesta ja tietysti ulkonäkökin melko hyvä.
Jotkut voivat, useimmat eivät. Ne yksilöt, joiden pitää kysellä nettipalstoilla onnistuuko se, kuuluvat poikkeuksetta jälkimmäiseen ryhmään.
Miksi sen naisen pitäisi muuten olla opiskelija? Voi noin mutulla olla vaikeampaa "saada" parikymppistä opiskelijaa kuin jo valmistunutta/työssäkäyvää, koska ainakin yliopisto- ja AMK-opiskelijat tapaavat käsittämättömän määrän omanikäisiään joka päivä, on opiskelijabileet ym.
Hyvännäköinen ja lihaksikas voi. Nörtti ei.
Minä sain. Olin nörtti. Kohta 20 vuotta yhdessä oltu.
Itse ainakin 23-vuotiaana opiskelijatyttönä yritän pariutua lähinnä 30+ miesten kanssa, suurempi todennäköisyys sille että suurimmat tuhertamiset ja säätämiset olisi jo takana. Eli en näe mitään syytä, miksi ei. Lisäksi ystäväni seurustelee n.10v vanhemman naisen kanssa ja hyvin heilläkin menee, ikä ei aina kerro ihmisestä kaikkea.
Tietysti