Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako täällä mainostaa omaa käsityö sivustoa facebookis?

Vierailija
19.03.2014 |

Elikkäs tossa otsikos toi kysymys tulikin. Asia on niin, että käsitöiden avulla saan lisätuloo, joka on tarpeen elämäntilanteessani. Oon ottanut veroasioista selvää, ja tuskin joudun maksaa veroja ainakaa viel. Tuloja on tullut vasta alle 200 euroo puolessa vuodessa. Nyt elämäntilanteeni vaikeutui, enkä pystykkää enää samanlailla myymää kuin ennenki. Joten päätin perustaa facebook sivuston. Mutta mun tarvii sitä jossaki mainostaa. Oon jo laittanut ilmotuksii kauppojen ilmotustauluille, muttei oo ainakaa viel tullut tulosta. Joten saakohan täällä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upitan, jos tätäki kautta saan tykkääjiä sivuuni ja joku kiinnostuis.

Vierailija
2/15 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä nyt näy, mikä sivu on kyseessä, joten vähän paha alkaa tykkäämäänkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, viesti kutonen on poistettu. Kerro vaikka hakusana millä sen löytää.

Vierailija
4/15 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Toivottavasti löydät jotain kautta uusia ostajia. Minä en käytä FB:ia, mutta olen ymmärtänyt, että siellä on erilaisia ryhmiä ja kirppiksiä ym., joihin liittyminen voisi kannattaa.

Vierailija
5/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppii

Vierailija
6/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa joku ees haluis vastata mulle :(

Vierailija
7/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Keskustelupalstoilla on yleensä mainostaminen kielletty, tulee vähintään bannit jos menee mainostamaan.

Vierailija
8/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mainostaa itseään siten, että laittaa tänne linkin ja kauhistelee, että kattokaa, mitä ihmettä tuolla on myynnissä?????

Sitten kaikki katsovat ja aloitetaan kilpaa arvosteleminen, jos siihen on vähänkin aihetta.

Vierailija
9/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, unohdin kertoo. Et teen enimmäkseen helmitöitä. Oon kehittynyt koko ajan huimasti. Teen nykyään tosi vaikeitakin töitä :) Tai ainaki monet on niin väittänyt.

Vierailija
10/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestiäsi ei poisteta, niin sai mainostaa.

Anna mennä vaan äläkä kysele. Tietäisitpä millaiset rasisti-pervertikot täällä kirjoittelee.

Vierailija
11/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että et joudu riepoteltavaksi palstalla. Tämän palstan väki kun tuppaa haukkumaan kaiken minkä vaan voi. Onnea myyntiin!

Vierailija
12/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 19:32"]

Toivotaan että et joudu riepoteltavaksi palstalla. Tämän palstan väki kun tuppaa haukkumaan kaiken minkä vaan voi. Onnea myyntiin!

[/quote]

Kiitti. Kyl tiiän, et täällä haukutaan aika paljon, oon koukussa tähän sivustoon. Harvoin vaan ite kirjottelen täällä. Yritän olla lannistumatta. En kestä jos menetän tänki rakkaan harrastuksen kaiken muun lisäks. Tästä saan ees vähän voimaa :(

Vierailija
13/15 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh tästä sen sivuston löytää: Tiian käsityöt

Ap

Vierailija
14/15 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! 

En tosiaan usko että täällä saa pahemmin mainostaa ja muutenkaan tiedä kuinka paljon potentiaalista asiakaskuntaa täältä löytyisi. Oletko tutustunut Etsyyn? Se on online kauppapaikka juuri itsetehdyille tuotteille. Siellä tuotteen listaaminen maksaa 20 senttiä (USD) mutta siellä on valmiiksi aika paljon potentiaalisia asiakkaita...

Vierailija
15/15 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi