Johanna Loiri esittelee kohuasunsa: Nämä trikoot saivat miehen sekaisin!
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014031818130895_vi.shtml
Tuommoiset nyt sit joka mammalle. Voipi olla tosin hiukka viileet vielä näillä keleillä.
Kommentit (41)
Kohtuullisen peloittava näky, jos tuo menisi vaikka lähikauppaan noi jalassa. Sitä katsotaan epäilemättä siksi, kun siinä on lihakset tarjolla kuin jossain anatomiaopuksessa. Jäisin itsekin katsomaan kuin eksoottista hypertrimmattua hyönteistä. Mä sanoisin että liikaa lihasta mun makuun ainakin. :D
Siis en katsonut yhtään housuja enkä väriä VAAN tuota käsittämättömän upeaa/seksikästä kroppaa. Olisin kävellyt itsekkin pylvääseen tuollaisen nähtyäni.
Mies 42v
Minun huomio kiinnittyi todella huonosti photoshopattuun mahaan. Siis tossa eka kuvassa.
Ihanat pöksyt!! Haluaisin ehdottomasti tollaset mutta mun jalat ei vielä ainakaan oo sillä tasolla että kehtaisin tuommoiset vetää salille :D Eli treeni ja mustat tylsät housut pysyy vielä samana.. :(
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 13:27"]
Siis en katsonut yhtään housuja enkä väriä VAAN tuota käsittämättömän upeaa/seksikästä kroppaa. Olisin kävellyt itsekkin pylvääseen tuollaisen nähtyäni.
Mies 42v
[/quote]
Siis kuva ei tuota toivottua tulosta. Housujen valmistajat ovat sinulle nyt hyvin, hyvin vihaisia.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 13:33"]Minun huomio kiinnittyi todella huonosti photoshopattuun mahaan. Siis tossa eka kuvassa.
[/quote]
Kappas! Kun tota toistakin kuvaa katsoo niin siinäkin vatsa näyttää muokatulta..
Kroppa näkyy olevan rouvalla kunnossa, mutta siihen se jääkin...
Olinkin tulossa sanomaan, että eivätkö muut huomaa todella huonosti muokattua vatsan kohtaa... :D Muut vartalon ääriviivat ovat pehmeämmät, mutta vatsan kohdalta on kuin veitsellä leikattu, terävät ääriviivat.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 13:47"]
Olinkin tulossa sanomaan, että eivätkö muut huomaa todella huonosti muokattua vatsan kohtaa... :D Muut vartalon ääriviivat ovat pehmeämmät, mutta vatsan kohdalta on kuin veitsellä leikattu, terävät ääriviivat.
[/quote]
Joo, niinpä onkin.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 13:07"]Onko Johanna Loiri jotain sukua Veskulle?
[/quote]
Johannan mies on sukua Veskulle.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 13:07"]
Onko Johanna Loiri jotain sukua Veskulle?
[/quote]
veskun äiti.
Mä veikkaan, että vanha pappa ei mennyt päin lyhtytolppaa tuon perseen takia vaan ihmetellessään kuinka transunnäköinen nainen voi ollakaan.
ööö oliko noissa ny jotain tavallisuudesta poikkeavaa? ei jumankauta mitä uutisia. ja minkä ikäinen toi nainen on? joku keski-ikäinen?
Pystyykö mimmi uimaan normaalisti, vai pullauttaako nuo silikonipallukat hänet selälleen? Ei ihme, että äijät tuijottavat silmät selällään povipommia.
Tuon naisen naama vetää sanattomaksi....
heh, tunnen johannan miehen ja siinä on kyllä oikein vakka kantensa löytänyt.. :D
Juttu tehty yhteistyössä FinEstin kanssa. Oho,olipa yllätys...
Sit ihmetellään,kun meitä naisia ei arvosteta. Voiskohan johtua siitä,että emme itsekään arvosta naiseuttamme. Perseen keikuttaminen kaduilla ja lehdissä ei ole älykkään ihmisen toimintaa.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 13:07"]
Onko Johanna Loiri jotain sukua Veskulle?
[/quote]
Ulkonäön puolesta vois ollakin.
Älysin vasta tänään että Suvi Pitkänen ja tämä Lordi ovat kaksi eri ihmistä. Suvi on skidisti vähemmän erikoisen näköinen. En ihmettele jos Lordi haluaa kertoa lehdille tapahtuneesta, onhan se varmasti hänen elämänsä kohokohta ollut..
Näkyykö ne peräti läpi, ovat ohuet kuin sukkahousut. Pyh sanon minä koko ämmästä.