Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään kokemusta Fillerina -tuotteesta.

Vierailija
18.11.2020 |

Mietin, että jos kokeilisi, pyytäisi vaikka joululahjaksi.
https://www.apteekkishop.fi/Kosmetiikkasarjat/FILLERINA

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin kuulla, jos kokemuksia. Kyse on siis kasvojen juonteiden täytöstä.

Vierailija
2/7 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, eikö kukaan ole kokeillut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin jotain arvosteluja tuosta jostain amazonista tms. en enää muista. Ei ole kuulemma mitään vaikutusta tällä tuotteella! Helppo uskoa koska vain ihon alle pistoksina viety täyteainen tehoaa, senhän sanoo järkikin. En tuhlaisi rahojani tuohon vaan menisin oikeaan pistoshoitoon.

Vierailija
4/7 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testattu. Ei mitään vaikutusta

Vierailija
5/7 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luin jotain arvosteluja tuosta jostain amazonista tms. en enää muista. Ei ole kuulemma mitään vaikutusta tällä tuotteella! Helppo uskoa koska vain ihon alle pistoksina viety täyteainen tehoaa, senhän sanoo järkikin. En tuhlaisi rahojani tuohon vaan menisin oikeaan pistoshoitoon.

Kyllä siitä kehuviakin arvioita löytyy. Riippuu varmaan siitäkin, mitä odottaa. Tietenkin injektiot tuovat dramaattisempia tuloksia mutta ei se tarkoita ettei ihon pinnallinen hoito auttaisi mitään.

Vierailija
6/7 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyttänyt 2kk tasoa 5 eli voimakkain.

Ikää 45 ja todella pieniä matalia ryppyjä.

Ei sitten mitään tulosta, rahat meni hukkaan.

Koko sarja ollut käytössä kasvojen täyteaineista poskien, huulten ja silmäkulmien hoitoon.

Kuvat otin ennen mutta samat pienet ikääntymisen merkit näen joka aamu peilistä.

Joten ei kannata edes kokeilla, itse 1000e köyhempänä harmittelen että haksahdin tähän.

Samalla rahalla saa ihon laseroinnin!!!!!!!

Vierailija
7/7 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin Infuzion hoidossa, jossa imeytettiin hyarulonihappoa ihoon. Iho tuli vähän napakammaksi ja täyteläisemmän näköiseksi, mutta ei poistanut ryppyjä. Anoppi kehui, että olen niin nuoren näköinen (55 v). Kolmen kerran hoidon vaikutus ei kestänyt kauan vaikka piti kestää 6 kk ja sen jälkeen yksi kertahoito piti riittää. Ihon hehku tosiaan hävisi parissa viikossa. Hinta oli 550e.

Kokeilin sitten tätä Fillerinaa ja mielestäni saan saman vaikutuksen muutaman päivän hoidolla.Laitoin koko kasvoille 5 asteen tuotteita. Ryppyjä ei tämä poista, mutta iho tulee napakammaksi ja hehkeämmäksi. En ole laittanut 14 päivää peräkkäin vaan korkeintaan 7 päivää ja laitan silloin tällöin tällaisen muutaman päivän kuurin. On kyllä ylihintainen tuote tuloksiin nähden, onneksi olen löytänyt aina alennuksella näitä tuotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä