Miten vastaatte puhelimeen?
Kun teille soitetaan jostain vieraasta numerosta miten vastaatte?
Kommentit (39)
Etunimi sukunimi. Näin vastaan kaikille, paitsi ihan läheisille (perhe). Heille sanon esim. Heippa Maijuli!
"no mitä homo" tai "mitä vanha huora".
Jos soitto on sovittu ja virallisempi, esim. lääkäristä, vastaan kohteliaasti etunimellä. Jos taas joku muu tuttu taikka tuntematon soittaa, vastaan röyhkeästi vaan että No halloota (joo, savosta kotoisin).
Sukunimellä
ja oon itse asiassa aika yllättynyt että näin moni ei vastaa!
Nnnnnnin? Haloooo? Nimi Nimeläää?
Sellaisella kiekaisevalla nousevalla nuotilla kysyen.
NIIN? (Kaikkiin puheluihin) paitsi Tutuille NO MITÄ NYT TAAS?!
Omaan puhelimeen Etunimi tai Etunimi Sukunimi, työpuhelimeen aina Etunimi Sukunimi. Ja koskee siis muita kuin tuttuja soittajia. Ystäville ja lähisukulaisille vastaan yleensä "no moi" tai "ciao" tms.
"No?", "Jeesus Kristus" tai "Nollasatasata, miten voin auttaa?" Noin vastaan yleensä kun olen pahalla päällä.
Olen aika usein pahalla päällä. Ärsyttää kun aina joku soittaa.
Tuntemattomiin vastaan yleensä tylysti "haloo". Haluan, että soittaja esittelee itsensä ja vasta sitten myönnän, että jos soitti oikeaan numeroon oikealle henkilölle. Jos joku ei-haluttu henkilö soittaisi, voisin yrittää esittää, että soitti väärään numeroon.
The Bouquet residence, the lady of the house speaking.
Tai jos totta puhutaan, vastaan "haloo?" Noin sen tähden, etten halua kertoa nimeä, ennen kuin tiedän, kuka tuntematon soittelee.
35: Hah, just sama syy kuin mulla :)
36
Outo numero -> en vastaa tai sitten "Etunimi Sukunimi"
Mies, kaveri, isä, äiti -> "Moi"
Enn yleens´ sano mitään, kyllähän sen kuulee soittaja kun vastataa