Sara Maria Forsberg
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014031818135367_vi.shtml
Kokoajan tulee uusia uutisia tästä ihmisestä. Onhan sen videot ihan kivoja mutta mitä saatanan ihmeellistä hänessä on että niin moni taho ja yhtiö on ottanut yhteyttä ja nyt olisi tarjolla vähän suurempaakin työtä jne ulkomailla? Kertokaa nyt joku oikeesti mulle että mitä hienoa toi tyttö on tehnyt?
Kommentit (326)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 10:24"]
Sen lauluvideota on katsottu 2 milj kertaa. Alkuperäistä kielivideota 9 milj kertaa.
Onhan sillä älytön esiintymiseen tarvittava charmi.
[/quote]Vähän yläkanttiin, reilu 6000 näyttää tällä hetkellä
[/quote]
Onko tuo ekoja videoita?
[/quote] Ladattu 26.11.2011
Mahtava esiintyä. Olin todella yllättynyt, kun näin enbusken shown ja myöhemmin kuuntelin ylex:n haastattelun. Sanavalmis, hyvällä huumorintajulla varustettu ja todella luonteva. Eiköhän tyttö pääse tavalla tai toisella tekemään työkseen esiintymistä tämän jälkeen.
Jos joku on näitä haastatteluja missanut, niin enbuske:
ylex: http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/smoukahontas-markkinointikikka-spekulaatioista-olen-robotti
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 22:00"]
Tyttö muuttaa tänään Losiin. Työ YouTube -kanavalla on tiedossa plus mahdollinen maailmanlaajuinen levytyssopimus. (Mtv3 viihdeuutiset.) Ei sellaisia turhat ja taidottomat saa. Paljon onnea Saralle!!!
[/quote] Noh, tuota noin..kielinainenhan meni "haistelemaan tuulia" Losiin, ei siis muuttanut sinne vielä, koska työviisumi puuttuu. Manageri-enolla on suhteita Hollywood-tähtiin ja levy-yhtiöpomoihin, koska hän on itse yrittänyt maailmanvalloitusta bändillään. Toinen manageri taasen on huippu valokuvaaja, joka kuvannut tähtiä, mm. 50cent:ä ym. Se varsinainen työsopimuskin taitaa olla sumplittu etukäteen, näkyy Warren Chao olevan managereiden facebook-kaveri jo vuodelta 2011.
Voi hyvä Jumala sentään! Saara pääsee juontamaan pikkulasten ohjelmaa Cbbc kanavalle! Hänestä tulee varmasti brittien Taru Valkeapää! Omg!
Saraa viedään.. tuu mun leiriin ni laitetaan isot rattaat pyörii.. T fanisi