Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat kateellisia toisilleen kuntoilun määristä

Vierailija
18.03.2014 |

lisäksi jotkut päivittää Facebookiin joka ikinen päivä omat treenit ja urheilunsa, miksi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarkoitinkin niitä joille kuntoilusta on tullut suorituspakko. Jotka kehuu omia kuntoilujaan jatkuvasti päivittäin netissä koska oikesti haluavat kilpailla toisten kanssa.

Ap

Vierailija
22/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 20:29"]

Minä tarkoitinkin niitä joille kuntoilusta on tullut suorituspakko. Jotka kehuu omia kuntoilujaan jatkuvasti päivittäin netissä koska oikesti haluavat kilpailla toisten kanssa.

Ap

[/quote]

Veikkaan, että se on se alku, ennekuin pääsevät takas tavalliseen rytmiin. mutta suutu pois, ketä haittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:41"]

En minä ainakaan. Minä ainakin olen erittäin ylpeä siitä että pysyn hoikkana ja hyväkroppaisena ilman minkäänlaista liikuntaa, enkä todella kadehdi niitä jotka joutuvat asian eteen rehkimään ;-)

[/quote]

Ei liikunnassa ole kyse ulkonäöstä vaan terveydestä. Olet ilmeisen nuori kun et tätä vielä ymmärrä, valitettavasti se tulee näkymään myöhemmin elämässäsi. Ihminen on tehty liikkumaan, se on biologinen fakta jota ei sinun hoikkuutesi millään tavalla kykene kumoamaan. Luonnostaan hoikka ei ole sama kuin hyväkuntoinen tai terve. Kuntoliikunta ei ole välttämätöntä, arkiliikunta ja -aktiivisuus riittää kyllä mutta sohvaperunana makoilu vaikka kuinka hyväkroppaisena on haitaksi terveydelle ja ennustaa lyhyempää elinaikaa ja sairaampaa elämän ehtoota.

Vierailija
24/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää erityisesti eräs työaveri jonka kaikki kommentit liittyvät joko kuntoiluun taikka kissaan.

Jos joku sanoo juosseensa 10 km. Hän kommentoi

siihen että "itse juoksin juuri 30km".

Vierailija
25/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hirveästi mainosta liikuntamääriäni. Kun tosiaan ihmisille ei mene jakeluun, että mun salilla käynnin päätarkoitus on vahvistaa selkää istumatyön vastapainona. En minä sieltä  hae lihaksia, timmiä kroppaa tms. vaan vahvistan kroppaa ja haen hyvinvointia. Lenkillä ja hiihtämässä (tänä talvena ei ole pahemmin hiihdelty tosin) käyn ihan siksi, että tykkään siitä tunteesta mikä jälkeenpäin tulee. 

Vierailija
26/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fb:ssä kavereina tyyppejä, jotka laittaa lomakuvia, kertoo hassuista tilanteista arjessa, linkittää uutisia, poliittisia juttuja, joku myy/lahjoittaa jotain, ja sit näitä kissavideoita ja hassuja kiertokulkua. Aika harva laittaa lapsistaan mitään, mut ei tuu mieleen että kukaan brassailisi liikunnalla. Yksi triathlonisti laittaa kuvia kilpailuistaan, mut siinä kaikki.

Vierailija
27/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu. Minä harrastan kevyttä liikuntaa joka päivä, koska nautin siitä. Ystävänikin kun alkoi kuntoilemaan hän kehui tekevänsä sitä 6-7 kertaa viikossa. Kaverinsa joka hänen kanssaan kuntoilee, kertoi että todellisuudessa ystäväni kuntoilee kerran viikossa. Ihmettelin miksi ystäväni valehtelee, mutta lieneeköhän syynä se, että itse olen näin aktiivinen liikunnan suhteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi