Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat kateellisia toisilleen kuntoilun määristä

Vierailija
18.03.2014 |

lisäksi jotkut päivittää Facebookiin joka ikinen päivä omat treenit ja urheilunsa, miksi?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että elämässä olisi muutakin kuin pelkkä juokseminen.

Vierailija
2/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että elämässä olisi muutakin kuin pelkkä juokseminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä sä päivität faceen?

Vierailija
4/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän, että olen kateellinen energisille ja jaksaville ihmisille. Työ vie itseltäni niin pahasti voimat, että en yksinkertaisesti jaksa juuri harrastaa liikuntaa, vaikka haluaisin. Työttömänä ollessani liikuinkin ahkerasti. Nyt olisi enemmän rahaa kokeilla kalliita ja uusiakin lajeja, mutta aika ja jaksaminen ei anna periksi.

Vierailija
5/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, että kilpaillaan siitä kuka elää terveellisemmin. Mun instagram seinä on täynnä kavereiden kuvia terveellisistä annoksista ja kuntoilusta. Itse kun en tälläistä harrasta, vaikka en kovin epäterveellinen ihminenkään ole. Eniten huvittaa se, että useimmat näistä menee autolla töihin, kun taas minä menen pidemmän matkan pyörällä. (En tosin pakkasilla ja liukkailla keleillä.) Tosin johtunee myös siitä, etten autoa tai ajokorttia omista, mutta vois sitä julkisillakin kulkea.

Vierailija
6/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

omien fb-kavereiden kesken harrastan enemmän liikuntaa kuin ne mun fb-kaverit jotka laittaa niitä päivityksiä sinne. Mutta liikuntakokemuksia on kiva jakaa ja kyllä mä käyn niitä kivoimpia peukuttamassa siellä fb:ssä.

Ilmeisesti aloittaja ei ole mikään kova liikunnanharrastaja, jos kovasti ärsyttää. Toisekseen määrät ei kerro ihmisten tavoista harrastaa liikuntaa eikä heidän kunnostaan. Jos oikeasti voi kirjata viikottain 6-7 liikuntasuoritusta sinne niin ei ne välttämättä voi kaikki olla todella rankkaa liikuntaa, tai sitten vetää itsensä piippuun. Itse kyllä välillä olen kiinnostunut katsomaan, millaisia erilaisia lajeja ihmiset yhdistävät.

Vierailija
7/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaan.

Minä tiedän että harrastan enemmän urheilua kuin nämä b-kaverini .

Olen toiminut liikunnanohjaajana vuodesta 1991, mutta nykyjään olen muissa hommissa mutta monet eivät tunne historiaani.

Minä en kehuskele liikunnan määrällä, koska minun taustan omaavalta se nyt jotenkin noloa.

Minä en vain harrasta liikuntaa, vaan se on minun elämäntapani.

Enhän minä kehu fb:ssä työsaavutuksillanikaan.

Vierailija
8/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaan.

Minä tiedän että harrastan enemmän urheilua kuin nämä b-kaverini .

Olen toiminut liikunnanohjaajana vuodesta 1991, mutta nykyjään olen muissa hommissa mutta monet eivät tunne historiaani.

Minä en kehuskele liikunnan määrällä, koska minun taustan omaavalta se nyt jotenkin noloa.

Minä en vain harrasta liikuntaa, vaan se on minun elämäntapani.

Enhän minä kehu fb:ssä työsaavutuksillanikaan.

Vierailija
9/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin vaan ihmettelen miten noi kaikki jokapäiväisiä treenejään ja dieettiruokiaan netissä mainostavat näyttävät aina yhtä plösöltä? Jotenkin noloa.

Itse pysyn onneksi 174/56 mitoissa ja timminä luonnostaan.

Vierailija
10/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita. Olen myötäiloinen niiden FB-kavereiden ja tuttavien puolesta, jotka innostuvat liikkumisesta. Kaikkein suurin ilo on nähdä, että joku innostuu ja tekee suunnanmuutoksen, esimerkiksi laihduttaa ja kuntoilee.

Himoliikkujat ovat vähän ärsyttäviä, kun mielessä ei ole mikään muu kuin rasvaton raejuusto ja juokseminen aamusta iltaan.

Vierailija
11/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mitä sinä sinne faceen päivität????

Vierailija
12/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikeastaan päiviä juuri mitään erikoista. Ehkä matkajuttuja joskus, taikka jaan ehkä jotain hauskoja/hyödyllisiä linkkejä.

En todellakaan päivitä jokaista askeltani.

Ap

Vierailija
13/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikeastaan päiviä juuri mitään erikoista. Ehkä matkajuttuja joskus, taikka jaan ehkä jotain hauskoja/hyödyllisiä linkkejä.

En todellakaan päivitä jokaista askeltani.

Ap

Vierailija
14/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole, älä yleistä omaa kateuttasi muiden ominaisuudeksi :)

Varmaan siksi, että se on olennainen osa elämää. Tai sitten siksi, että käyttää sitä harjoituspäiväkirjana. Tai siksi että postit tulevat suoraan Heiaheiasta sinne, koska täppää ei ole otettu pois.

Vierailija
15/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11. Juuri näitä tarkoitinkin. Himoliikkujia, jotka eivät kyllä itse laita tykkäyksiä toisten liikunta päivityksille, saati kommentoisivat niitä.

Ap

Vierailija
16/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. Minä ainakin olen erittäin ylpeä siitä että pysyn hoikkana ja hyväkroppaisena ilman minkäänlaista liikuntaa, enkä todella kadehdi niitä jotka joutuvat asian eteen rehkimään ;-)

Vierailija
17/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17.

Siis tuo on todella ikävä asenne.

Liikunnan ainoa päämäärä ei todellakaan ole pysyä kauniina ja hoikkana.

"Terve sielu terveessä ruumissa"..oletko koskaan kuullut sellaista sanontaa?

Ap

Vierailija
18/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 20:02"]

17.

Siis tuo on todella ikävä asenne.

Liikunnan ainoa päämäärä ei todellakaan ole pysyä kauniina ja hoikkana.

"Terve sielu terveessä ruumissa"..oletko koskaan kuullut sellaista sanontaa?

Ap

[/quote]

ja sit sua ärsyttää nää, jotka tekee asialle jotain?

Noh, elämä on :)

Vierailija
19/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut huomaavinani, että lasten kuntoilun määrä olisi nousussa uudeksi brassailun aiheeksi FB:ssä. "Meidän Emma jaksoi taas hiihtää 10 km, kun äiti lempeästi kannusti ja termarissa odotti lämmin kaakao". "Huh, kyllä uni maistuu Joonakselle kun takana on tuntien ulkoilu, futistreeni ja pyörälenkki".

Vierailija
20/27 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat kyllä aiheuttavat ärsytystä tyyliin: söin aamiaiseksi viherpirtelön ja sen jälkeen olin 2h jumpassa. Lounaaksi meni rahkapurkki ja sitten olin tunnin joustosauvakävelyllä. Jätin päivällisen väliin ja söin illalla proteiinipatukan ja viisi pähkinää.

Tai sitten kirjoitetaan käyneensä noutopöydässä ja siitä seurasi niin iso morkkis, että tarvitsi lähteä loppupäiväksi kuntosalilla.

Olen jättänyt kommentit kokonaan väliin tai vastannut nauttineeni elämästä syömällä pitsaa ja käyneeni rauhallisella lenkillä.

Olen hoikka ja syön kaikkea. Eikö minun tapani kommentoida ole yhtä arvokasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme