Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustan: olen huono ja kostonhaluinen kaveri

Vierailija
18.03.2014 |

Tää on tunnustus, koska en voi muuallakaan avautua.

Pistin poikki erään miehen kanssa vähän aikaa sitten, ei vaan aika riittänyt enää tapailuun ja se oli vähän liian takertuva. 

Nyt myöhemmin sain kuulla kaveriltani, että toinen kaverini on paneskellut tätä miestä selkäni takana (ja on kai aika ihastunutkin häneen, mutta mies on sanonu, ettei oo valmis mihinkään vakavaan hehe). Ei kuulemma halua mun tietävän, koska "kuitenkin loukkaantuisin". En edes olis suuttunut tai loukkaantunut jos se olis vaan kertonut mulle olevansa kiinnostunut miehestä/sen kullista ja siinä se. Mutta että se tekee tollasta, vaikka se olettaa sen loukkaavan mua ja valehtelee mulle päin naamaa. Ja kaikille meidän yhteisille kavereille on kertonut ja kaikki olettaa, että mä meen ihan rikki tai jotain jos saan tietää. Ärsyttää vaan toi valheiden verkko mihin mut on kudottu, ihan vaan koska kaikki olettaa mun reagoivan jotenkin.

Joten viime viikonloppuna kun toi mies tuli itkeen ikäväänsä mulle baarissa niin mä menin mukaan juttuun ja me vietettiinkin oikein hauska ilta baarissa. En mennyt sen luokse yöksi, mutta pussattiin ja lupasin lähteä kahville.

Ja nyt sitten kirjottelin tolle idioottikaverilleni, että "et ikinä arvaa mitä tapahtu, Mikko* tuli avautuun mulle ikävästänsä baarissa ja me ollaan menossa treffeille" ja kaikkee muuta siitä kuinka kauniisti se oli puhunu mulle kuinka se ei vaan pysty ajatteleen muita kun mua jne. Ja koska toi kaveri ei halua mun tietävän niin se on vaan myötäilly ja nyökytelly, vaikka sitä ihan varmaan vituttaa.

Oon varmaan aika paska kaveri, mutta ärsyttää tollanen valehtelu.

* nimi muutettu

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kaverisi naureskelee kun luulet miehesi vielä välittävän sinusta vaikka panee kaverisasi. Ehkä hän myös pitää sinua tyhmänä kun "muka" uskot miehesi juttuja. Itsekkin kostaisin jollain tavalla mutta eb tiedä miten. Onko miehesi tietoinen että tiedät heidän suhteesta?

Vierailija
2/10 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.."mutta pussattiin".. Pane vaan välit poikki. Toi on niin säälittävää. Panevat sua salaa ja sitten annat sen elukan sua pussata. Plääh. Naisten itsetunto on niin alhaalla näinä päivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:24"]

Tai sitten kaverisi naureskelee kun luulet miehesi vielä välittävän sinusta vaikka panee kaverisasi. Ehkä hän myös pitää sinua tyhmänä kun "muka" uskot miehesi juttuja. Itsekkin kostaisin jollain tavalla mutta eb tiedä miten. Onko miehesi tietoinen että tiedät heidän suhteesta?

[/quote]

Miehelle kerroin närkästyneenä tietäväni (ei olis ehkä pitänyt, mutta olin juonut) ja se sanoi laittavansa jutun poikki jos annan hänelle toisen mahdollisuuden ja kai se laittoikin jo. Pitää kysellä väliaikatietoja tältä "vasikka"kaveriltani :D Mutta tänään pitäis kai sinne kahville mennä. 

Vierailija
4/10 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin varmaan sanonut, että "ärsyttävä takiainen, miten pääsen siitä eroon?!? Mä en kestä, kun koko ajan on vonkaamassa ja muistelemassa menneitä, lässyn-lässyn. Mua ei kiinnosta, mutta toinen ei tajuu!!! Korjais joku ton ittelleen talteen kun en jaksa enäää!!!!"

Näin et menetä kasvojasi, vaikka niille tulisikin joku suhteentapainen, ja samalla näpäyttäisit, kuinka mies yrittää sua edelleen (vaikka olis tää toinenkin upea suhde mahdollinen ;) ja näyttäisit oman tuskaantumisesi miehen suhteen.

Vierailija
5/10 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitun teinejä te kaikki ootte?

Vierailija
6/10 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette pennut voi pysyä siellä Demin puolella? Ei kiinnosta minkään 15-vuotiaan riemuidiootin ihmeellinen elämä.

Vierailija
7/10 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:30"]

Mä olisin varmaan sanonut, että "ärsyttävä takiainen, miten pääsen siitä eroon?!? Mä en kestä, kun koko ajan on vonkaamassa ja muistelemassa menneitä, lässyn-lässyn. Mua ei kiinnosta, mutta toinen ei tajuu!!! Korjais joku ton ittelleen talteen kun en jaksa enäää!!!!"

Näin et menetä kasvojasi, vaikka niille tulisikin joku suhteentapainen, ja samalla näpäyttäisit, kuinka mies yrittää sua edelleen (vaikka olis tää toinenkin upea suhde mahdollinen ;) ja näyttäisit oman tuskaantumisesi miehen suhteen.

[/quote]

Oi täähän olis ollut mahtava idea! Vitsi kun olisin tajunnut aiemmin :D

Vierailija
8/10 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua ei kerta se mies kiinnostanut, niin miksi kukaan kaverisi ei saisi sitten tästä miehestä kiinnostua? Ilmeisesti kaverisi on sitten kuitenkin ollut oikeassa siitä, ettet tykkäisi, jos hän haluaisi olla sen miehen kanssa. Siksi päätti pysyä hiljaa. Toki on ärsyttävää, että ystäväsi yhä pitää asiaa pimennossa. Se ei ole reilua, mutta antaisit olla. Turhaan leikit sen miehen sydämellä. Jos kaverisi on hänestä kiinnostunut, anna hänen kokeilla nyt vuorollaan. Ei toista ihmistä voi omistaa. Ei varsinkaan sellaista, jonka on jo päästänyt menemään.

Vierailija
9/10 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 18:48"]

Jos sinua ei kerta se mies kiinnostanut, niin miksi kukaan kaverisi ei saisi sitten tästä miehestä kiinnostua? Ilmeisesti kaverisi on sitten kuitenkin ollut oikeassa siitä, ettet tykkäisi, jos hän haluaisi olla sen miehen kanssa. Siksi päätti pysyä hiljaa. Toki on ärsyttävää, että ystäväsi yhä pitää asiaa pimennossa. Se ei ole reilua, mutta antaisit olla. Turhaan leikit sen miehen sydämellä. Jos kaverisi on hänestä kiinnostunut, anna hänen kokeilla nyt vuorollaan. Ei toista ihmistä voi omistaa. Ei varsinkaan sellaista, jonka on jo päästänyt menemään.

[/quote]

Siis saa kiinnostua, mutta mua ärsyttää toi salailu. Jos toi kaveri olettaa ton heidän säätönsä loukkaavan mua ja tekee sen silti salaillen niin kyllä se mun mielestäni on tosi paskaa käytöstä, koska mun mielestäni me ollaan kuitenkin oltu ihan hyviä kavereita. Asia ei olis vaivannut mua tippaakaan jos siihen ei olis liittynyt salailua ja valehtelua.

Vierailija
10/10 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden selitystenkin jälkeen ei voi kuin ihmetellä, minkä ikäisistä ihmisistä on kyse. Rukoilen hartaasti, että ei yli kuusitoistakesäisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän