Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa uusi kumppani suvulle näytille??

Vierailija
18.03.2014 |

Missä vaiheessa uutta parisuhdetta "pitäisi" käydä esittäytymässä kumppanin suvulle? Esim. jos puoliso saa kutsun johonkin suvun tapahtumaan?

Mietin tätä siksi kun minulla on uusi kumppani jonka kanssa tavattiin viime kesänä, en ole vielä halunnut tuppautua minnekään mukaan. Vanhemmat olen ohimennen tavannut pari kertaa.

Edellinen suhteeni kesti pari vuotta eikä kumpikaan meistä tainnut tavata edes toistemme vanhempia. En koe että olisi kiire mihinkään, varsinkin kun ei ole mitään puhetta ollut yhteenmuutosta tmv. Kevyttä tapailua.

Mutta nyt miesystäväni pyysi minua viikonloppuna mukaan johonkin sukunsa juhliin, ja kun kieltäydyin niin loukkaantui ja sanoi että sukulaiset loukkaantuu enkä voi heitä aina vältellä. Häh??!?!? O____o

Mites nämä asiat yleensä menee?

Ja tosiaan olemme aikuisia, jo kerran eronneita kumpikin että siksikään ei ole ainakaan itsellä ole tuli hännän alla :)

Kuka tässä nyt on "väärässä"?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kaipaisin nyt muiden mielipiteitä asiaan. Itsestä tuntuu jotenkin älyttömältä mennä näin uuden tuttavuuden sukua tapaamaan, kun taas toisella on ihan toiset ajatukset. Aika monta ihmistä saisi elämänsä aikana esitellä jos kaikki säädöt näytille veisi :)

Vai onkohan mies sitten ihan vakavissaan kun itse vasta katselen ja koeajelen ostopäätöstä miettiessä :D

-aloittaja

Tässä nyt on ehkä avain siihen, miksi mies loukkaantuu, ja mitä ilmeisimmin hyvästä syystä. Olette olleet vuoden yhdessä, ja hän on sinulle säätö. Sinä selvästikin olet miehelle kumppani, jonka kanssa hän haluaa elää ja jakaa elämänsä.

Me menimme vuoden kuluttua seurustelun alusta jo mieheni kanssa naimisiin. Joten joo, suvut tuli tavattua.

Kyllä he on jo 8 v ollu yhessä ;)

Vierailija
22/28 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat asuu samassa kaupungissa kuin mies, mutta en ole mennyt "näytille" ja yhdessä kohta jo 6v. Pari kertaa nähnyt ohimennen jossain, mutta ei juteltu juurikaan, eli ei tutustuttu yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sukujenkaan kiva alvariin tavata uusia kumppaneita,kun vaihuvat tiuhaan, alta puolen vuoden. Kunhan 10 vuotta ootte kimpassa oleet.voitte harkita kohtaaminen toisten sukuihin.Ei mikään pakko koskaan kuitenkaan.

Vierailija
24/28 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kaipaisin nyt muiden mielipiteitä asiaan. Itsestä tuntuu jotenkin älyttömältä mennä näin uuden tuttavuuden sukua tapaamaan, kun taas toisella on ihan toiset ajatukset. Aika monta ihmistä saisi elämänsä aikana esitellä jos kaikki säädöt näytille veisi :)

Vai onkohan mies sitten ihan vakavissaan kun itse vasta katselen ja koeajelen ostopäätöstä miettiessä :D

-aloittaja

Tässä nyt on ehkä avain siihen, miksi mies loukkaantuu, ja mitä ilmeisimmin hyvästä syystä. Olette olleet vuoden yhdessä, ja hän on sinulle säätö. Sinä selvästikin olet miehelle kumppani, jonka kanssa hän haluaa elää ja jakaa elämänsä.

Me menimme vuoden kuluttua seurustelun alusta jo mieheni kanssa naimisiin. Joten joo, suvut tuli tavattua.

Ap on ollut jo kahdeksan vuotta miehen kanssa - ellei sitten ole eronnut.

Minä kerroin nykyisestä puolisostani aikuiselle lapselleni muutaman viikon kuluttua tapaamisestamme. Isälleni (silloin noin 80 v) myöhemmin. Olisimmekohan olleet yhdessä puolisen vuotta, kun hän tuli mukaani tapaamaan isääni.

Puolison vanhemmat eivät ole enää elossa. Hänen läheisimmän ystävänsä naisystävineen tapasin parin-kolmen kuukauden sisällä tapaamisestamme, sisaruksia aika pian sen jälkeen.

Eniten minua tuossa vanhassa avauksessa ihmetyttää tuo asenne, että ap vasta katselee ollako suhteessa vai ei. Tuossa vaiheessa, alle vuoden seurustelleena, yleensä tunteet ovat nimenomaan kuumimmillaan. Seuraavan vuoden aikana suhteeseen alkaa pikkuhiljaa tulla arki. Itse olin nimenomaan tuossa vaiheessa puolisooni ihastunut aivan korviani myöten ja salaa mielessäni elättelin vaikka millaisia tulevaisuuden haaveita ja suunnitelmia.

Vierailija
25/28 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku esittelee äidilleen kaikki mieskumppanit suunnilleen 2 päivää tapaamisesta. Ja muillekin sukulaisille tuodaan hyvin pian miehet näytille. Hänen "suhteensa" tuppaavat useimmiten kestämään vain kuukauden-pari, niin mielestäni on hieman outoa heti kaikki kumppanit tuoda näytille.

Mutta jos on jo yli puoli vuotta kestänyt suhde, missä kummatkin on tosissaan, niin hieman kummalliselta tuntuu ettei edes haluaisi käydä kumppaninsa sukua tapaamassa. Mulle ainakin tulisi tunne, ettei toinen ole ihan vakavissaan parisuhteen kanssa.

Vierailija
26/28 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti

No ei 😂

Vierailija
27/28 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun serkku esittelee äidilleen kaikki mieskumppanit suunnilleen 2 päivää tapaamisesta. Ja muillekin sukulaisille tuodaan hyvin pian miehet näytille. Hänen "suhteensa" tuppaavat useimmiten kestämään vain kuukauden-pari, niin mielestäni on hieman outoa heti kaikki kumppanit tuoda näytille.

Mutta jos on jo yli puoli vuotta kestänyt suhde, missä kummatkin on tosissaan, niin hieman kummalliselta tuntuu ettei edes haluaisi käydä kumppaninsa sukua tapaamassa. Mulle ainakin tulisi tunne, ettei toinen ole ihan vakavissaan parisuhteen kanssa.

Outoja miehiä, että suostuvat tuollaisiin tapaamisiin muutaman päivän tuttavuuden jälkeen. 

Vierailija
28/28 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuoden yhteiselon jälkeen sanoisin, että meidän tapauksessa ei olisi kannattanut viedä (mua) näytille ainakaan kymmeneen vuoteen.

Olis säästytty monelta anoppisäädöltä.

Ehkä 20 vuotta sittenkin, olis lapsetkin olleet jo isoja :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi