Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkä vietävän kipeä - milloin lääkäriin?

Vierailija
18.03.2014 |

Jotenkin taivutin eilen selkää, ja sen jälkeen vihlaisi. Tänään kipu on pahentunut sietämättömäksi. 800 mg buranaa ei auta. 

Alaselkä kyseessä, tuossa lonkkaluiden kohdalla. Minulla on yliliikkuvat nikamat.

olen maannut piikkimatolla, jalat 90 asteen kulmassa, jalat koukussa mahan åäällä et . Tuskan hiki päällä. 

sain omt-terapeutille i ajan vasta kahden vkon päähän. Akupunktiotyyppi ei vastaa puhelimeen. 

Minulla ei ole koskaan ole ollut tällaista kipua. Mistä tiedän, milloin lääkäriin? Googlasin jotain ohjeita, mutta mulla ei muita oireita kuin tämä kipu. Tosin säteilee kyllä lonkkiin ja mahan puolelle. Ja siis pahentunut koko päivän.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä nyt välttämättä lääkäriä tarvi koska vaikuttaa normaalilta noidannuolikivulta eikä ole ilmeisesti ns. hälytysmerkkejä (kuume, aikaisempi syöpätauti, virtsarakon tai suolen toimintahäiriöt, genitaalien tunnottomuus, alaraajan halvausoire) mutta jos et kipulääkkeilläkään kotona pärjää, voit hakea ensiavusta lihaksia rentouttavan ja kipua hoitavan pistoksen. Oletko kokeillut kevyttä muljuttelua vaikka lakanarullan päällä, voi joskus avata ns. fasettilukon selästä? Lepo paras akuuteimmassa vaiheessa mutta aika äkkiä kannattaa alkaa voimistella ja käyttää selkää, pitkä makoilu vaan jumittaa selän pidemmäksi aikaa. Kun kipuvaihe on ohi, ala kuntouttaa selkää ja korsettilihaksia aktiivisesti. Mitä vahvemmat lihakset, sitä vähemmän selkäoireita.

Vierailija
2/2 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä tilaisin lekurille ajan melko pian, jos kipu on sietämätöntä tai en voi liikkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän