Taas se on todistettu, lyhyt mies ei naista saa
Yritin eilen salilla mennä juttelemaan vähän päälle 150cm kaunottareen, ihan asiallisesti ja normaalisti eli ei mitään ehdottelua. Ja pakithan siitä tuli heti kun olen itse 170 enkä mikään saakelin laatikkoleukainen komistus. Tällaista se elämä on lyhyenä rumana miehenä.
Kommentit (425)
Huono -1000000000/5.
Vali vali, uli uli, yhyy byhyy.
Uhriutuminen meni jo pois muodista.
Sanot olevasi ruma mutta kuitenkin valikoit sieltä just sen kaunottaren.
Otoksesi ei ole edustava, eli tuosta ei voi päätellä vielä yhtään mitään.
Oot ihan sairaan säälittävä uli. Mun veli 158 cm meni viime keväänä naimisiin. Nyt se on todistettu, lyhyt mies naisen saa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, tasoteoria on opittu ja sisäistetty. Ruma voi lähestyä vain rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan laatikkoleukoja, pituudella ei ole myöskään väliä.
Mitä pituutta nyt tarkoitat?
Deal with it!
Itse 184cm ja saan naisii kokoajan. Kyl munkin pitää diilaa omien juttujeni kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lähestyä muitakin mutta silloin on aika odotettavaa että lopputulos on sama kuin aloituksessa.
Ethän sä tuossa kokeessa saanut muuta mittaustulosta kuin että sinä et saa iskettyä naista joka yrittää salilla olla rauhassa treenaamassa.
Ei ihme ettei Laasasen gradu mene läpi tieteenä kuin teille joilla kuupassa vinkuu tuuli.
Mä olen elävä todiste siitä, että lyhyet miehetkin saa naisia. Isäni on noin 150 senttiä pitkä ja äiti 167 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Miehet ovat keksineet tasoteorian saadakseen kauniita naisia vaikka itse ovat rumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. En voi tajuta miksi nämä rumilukset hinkuu kauniita naisia koska on aivan selvää että pakit tulee. Mikäli tasoteorian on totta, se toimii myös rumilusten suhteen siten että lyhyt ruma mies saa lihavan naisen ,jolla kasvaa viikset. Turha teidän on pitkiä ikiomaa teoriaa ne vastaan.
Olet lyhyt, ruma, netissä mammoille itkevä katkero. Menet iskemään salilla täydelliseksi treenattua kaunotarta. Huomaatko mikä tässä saattaa olla vikana?
deal with it