Naisten yleisvessat lilasempia kun miesten?
Näin kertoi eräs siivooja. Naisten vessoissa useimmin oli törmännyt tahalliseen sekä tahattomaan suttaamiseen. Ällöttää kyllä käyttää noita yleisiä vessoja, mutta joskus on pakko. Torinlaidalla olevaan yleisvessaan en kyllä menisi ellei olisi henki ja kuolema kyseessä.
Kommentit (11)
Pakkohan se useinkin on mennä, vaikkei hengenlähdöstä kyse oliskaan?
Muakin ällöttää. Miehet saa aina kaikki coolit siniset tai muut, miks naisilla aina toi oksettava lila.
No täällähän joku siivooja niin väitti. Itse kun olen käynyt miesten puolella niin ainakin kusenhaju lyö kasvoille heti ovella, paperia on joka paikassa (miksi?!) ja lattialla on märkää.
Mä olen ollut siivoojana, enkä oo havainnut vastaavaa. Miesten vessassa on kyllä aina kusta lattialla.
Olen pari vuoroa tehnyt siivoojana ja niiden perusteella enemmän kakkaa oli näkyvissä miesten puolella.
Mutta...
Mua ihmetyttää suuresti naisten vessoissa, että ketä te olette keneltä jää pissatippoja ja häpykarvoja pöntön reunalle (!) ja miksi?!
En ole muuten koskaan käynyt lilassa naistenvessassa. Se voisi olla miellyttävämpää kuin kaakeliholvit joiden saumaukset on värjääntyneet paskanruskeiksi.
Miestenvessoissa haisee aina kusi. Jopa meidän työpaikan miestenvessassa, jossa vain selviä akateemisia toimistotyöläisiä. Tosin voin kuvitella, että naistenvessoissa levitellään enemmän papereita yms
Tänäänkin siivosin meidän liikenneaseman vessat. Miesten vessat ovat aina likaisemmat, niin tänäänkin. Mutta wc-asiakkaistakin varmaan 85% on miehiä.
Joskus vuosia sitten siivosin yökerhon vessoja ja niissä naisten vessat olivat useammin likaisemmat.
Likaisempia tarkotin.. Ups