Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisin harkita vegaaniksi ryhtymistä ellei vihervassareista ja wokettajista suurin osa olisi vegaaneita.

Vierailija
06.09.2025 |

En mielellään ole tekemisissä minkään kanssa mistä minut voitaisiin yhdistää vihervasemmistoon ja woketukseen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas se alkaa..

Vierailija
2/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät, vasemmisto ja jopa woketkin hengittävät samaa ilmaa, miten aiot tästä selvitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassut ja woket käyttävät sukkia ja kenkiä - alatko siis nyt kulkemaan avojaloin?

Vierailija
4/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät, vasemmisto ja jopa woketkin hengittävät samaa ilmaa, miten aiot tästä selvitä?

Ap:n pitää lakata hengittämästä.

Vierailija
5/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen jo matkalla kohti vegaaniutta. Syön jo parsaa grillattuna, pekoniin käärittynä. Ja Aura-juustolla täytettyjä herkkusieniä, pekoniin käärittynä.

Vierailija
6/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra on vegaani, Jussi Halla-aho kasvissyöjä - yhtä ruokaa lukuunottamatta.

Vierailija
7/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hengitä mun kanssani. Elän omassa kuplassani johon ei kuulu ne.

Vierailija
8/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebuko se siellä taas uhriutuu kasvisruoasta? 

Vierailija
9/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sebuko se siellä taas uhriutuu kasvisruoasta? 

Sebuba Sebu. Kaipaa mustaa makkaraa perärööriin.

Vierailija
10/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra on vegaani, Jussi Halla-aho kasvissyöjä - yhtä ruokaa lukuunottamatta.

Ei saa viedä ap:lta mielikuvaa Mestarista äijänä syömässä makkaraa oluen kanssa.

Vierailija
11/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti, minä olen trans. Onneksi se ei vuosien hoitojen jälkeen näy päälle joten voin salata sen kaikilta. Siinä onkin oma koomisuutensa, kun woket ym paasaavat mulle, kuinka en etuoikeutettuna cisheteromiehenä voi ymmärtää sitä ja tätä asiaa, ja toteavat sitten, että vaikka tuskinpa minä edes tiedän mitä sana "cis" tarkoittaa, ja tosiasiassa olen tiennyt sen ennen ko. woketytön syntymää.

Niin siis, pointtini oli, että voithan sinä olla vegaani tekemättä asiasta numeroa. Sikäli kun nyt olit tosissasi.

Vierailija
12/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hengitä mun kanssani. Elän omassa kuplassani johon ei kuulu ne.

Taitaa olla jo aika sakeaa ilmaa. 

Vierailija
13/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä perkeleen pojankloppeja täällä kirjoittelee, kun luullaan että moni vihervassareiden arvo olisi juuri heidän myötä tunnetuksi tullut?

Vierailija
14/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö 

Vierailija
15/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassut ja woket käyttävät sukkia ja kenkiä - alatko siis nyt kulkemaan avojaloin?

Ap joutuu tästä lähtien kulkemaan punoittava persukka paljaana siltä varalta että wokella on vaatteet päällä. Ap myös liikkuu jatkossa vain kontaten persukka menosuuntaan sillä woke kävelee normaalisti kasvot menosuuntaan!

Vierailija
16/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinut yhdistettäisiin yhtään keneenkään, jos lopetat lihan syönnin? Senkun elät miten tahdot! 

Vierailija
17/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa viedä ap:lta mielikuvaa Mestarista äijänä syömässä makkaraa oluen kanssa.

Kyseinen Eiran vaimonpettäjä on niin sairaalloisen näköinen, etten ihmettele ruokavaliota yhtään.

Vierailija
18/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vegaani jo 13 vuotiaasta asti kun isä päätti alkaa vegaaniksi ja koko muu perhe seurasi pikkuhiljaa perässä.

Vierailija
19/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Vegaaneja on max jotain 1-2 % väestöstä. Ehdoton valtaosa "vihervassareista ja wokettajista" ei siis millään matematiikalla pysty olemaan vegaaneja. 

Vierailija
20/22 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen jo matkalla kohti vegaaniutta. Syön jo parsaa grillattuna, pekoniin käärittynä. Ja Aura-juustolla täytettyjä herkkusieniä, pekoniin käärittynä.

Jos et halua aivoinfarktia, vaihda kanapekoniin.

Suonet kiittää.