Mies mustasukkainen kuolleesta eksästäni EN JAKSA ENÄÄ
En tajua miten voi muuten usein niin asiallinen ja rakas ihminen käyttäytyä noin julmasti!!! Taas tuli riita asiasta josta usein ennenkin ja joka on minulle hyvin kipeä!
Eksäni kuoli vain 14kk sitten onnettomuudessa. Oltiin eksän kanssa hyviä kavereita ennen kuin tapasin nykyisen (kohta entisen!!!) mieheni ja teimme asioita paljon yhdessä, kokeiltiin aina jotain uusia harrastuksia ja huumorintaju semmoinen ettei muiden kanssa ole ollut. Suhdekin loppui oikeastaan liikaan kaverustumiseen.
No sitten tuli tämä mun mies elämääni ja rakastuin ihan päätä pahkaa ja hyväksyin sen, että mies on vähän mustasukkanen koska onhan noita nyt ja ajattelin et voin kouluttaa ja mies oppii luottamaan (TIEDÄN TYHMÄ MINÄ). Eksän kanssa jouduin laittamaan välit aika viileiksi ja ajattelin, että kunhan aikaa kuluu voidaan alkaa taas tekemään asioita yhdessä kun mies ymmärtää, ettei ole syytä mustasukkaisuuteen.
No nyt on liian myöhäistä. VITTU. Tuntuu kuin paras ystäväni olisi kuollut ja tuo apina vaan huutaa minulle, että olen aina tainnut ollakin eksäni perään eikä ota suruani yhtään huomioon! MIKSI mies on muuten niin ihana, mutta pilaa KAIKEN tuolla lapsellisella käytöksellään!
Olen aivan rikki ja jään aivan yksin jos lähden tästä! Ja niin katkera elämälle ja miehelleni, kaikelle!! :(
Anteeksi tilitys.
Mustasukkaisuus ei koskaan vähene - juokse!!!