VOI LUOJA KU NOITA LAPSIA ON JOKA HELVETIN PAIKASSA
En ymmärä sitten millään... Kahviloissa, kassoilla, kuntosalilla ja pahin paikka: ravintoloissa!!! Kiljuvat, kaivavat neniään, lyövät, potkivat, huutavat...hyi. Käsittämätöntä että niitä on joka paikassa. Mistä lähtien lapset on saanut tuoda ravintoloihin, viekää ne lapset mäkkäriin tai raxiin !!! Älkää tuoko niitä "aikuisten ravintoloihin" ihan typeriä vanhempia koko Suomi täynnä!!! Ovissa yleensä lukee koirilta pääsy kieletty, mä olen vahvasti sitä mieltä että lapset vois jättää siihen ulkopuolelle naruu kiinni.
Kommentit (54)
Tähän väliin voisi tunkea nykypäivän pahimman (?) kiroilun:
Lapsettomat häät
Tämän kun päästät suustasi, niin johan alkaa huuto ja mylvintä :D
Ap:lla on oikeus ap:n omiin tunteisiin.
Kasvattakaa ne kakaranne tai pysykää kotona.
Ap on täysin oikeassa ja tämä palsta on juuri oikea paikka tällaisille viesteille.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:15"]Tätä ongelmaa ei olisi, jos lapset osaisivat käyttäytyä kunnolla. Jos koirat käyttäytyisivät kuten lapset, koirien pito olisi taajamissa kokonaan kielletty.
[/quote]
Oikeasti hyvissä ravintoloissa ei lapsia näy juuri koskaan, mutta lienet liian köyhä käydäksesi niissä?
Eihän? Eikö ole jo ihan itsestäänselvyys että koirakin käyttäytyy paremmin kuin lapsi? Ja siitä on jopa enemmän iloa kuin sellaisesta potkivasta räkääsyövästä kääryleestä??? Koiria ei pääasiassa oteta ravintoloihin yms kun moni ihminen on allerginen. Mutta kyllä olen samaa mieltä: vahnempien ei pitäisi tuoda lapsiaan joka paikkaan raxi ja hese on räkänokkien paikka.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:34"]
Muissa maissa lapsia ei edes huomaa, kun sulautuvat joukkoon mutta Suomessa se korostuu koska Suomessa lapsi on perheen pomo ja se kuuluu, näkyy ja haisee!!!
[/quote]
Et oo vissiin kauheasti käynyt "muissa maissa"?
[/quote]
Itseasiassa olen asunut kuudessa maassa ja matkustanut yli neljässäkymmenessä, joten voin sanoa olevani kelpoinen vertailemaan Suomea muuhun maailmaan!
Mene häihin. Siellä ei ole lapsia.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:39"]
Tähän väliin voisi tunkea nykypäivän pahimman (?) kiroilun:
Lapsettomat häät
Tämän kun päästät suustasi, niin johan alkaa huuto ja mylvintä :D
[/quote]
Joo kun on itsekästä pitää lapsettomat häät ja ne on kuitenkin ihan kauheat viinabileet! ;DDDDDDDD
Sisäsiittoisuus syynä nykysuomalaislasten käytöshäiriöihin ja mielenterveyteen. Vaikka luulisi että sitä vahvempaa ja terveempää geeniä olisi tullut enemmän ulkomailta jo tässä vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 15:15"]Tätä ongelmaa ei olisi, jos lapset osaisivat käyttäytyä kunnolla. Jos koirat käyttäytyisivät kuten lapset, koirien pito olisi taajamissa kokonaan kielletty.
[/quote]
Oikeasti hyvissä ravintoloissa ei lapsia näy juuri koskaan, mutta lienet liian köyhä käydäksesi niissä?
Eihän? Eikö ole jo ihan itsestäänselvyys että koirakin käyttäytyy paremmin kuin lapsi? Ja siitä on jopa enemmän iloa kuin sellaisesta potkivasta räkääsyövästä kääryleestä??? Koiria ei pääasiassa oteta ravintoloihin yms kun moni ihminen on allerginen. Mutta kyllä olen samaa mieltä: vahnempien ei pitäisi tuoda lapsiaan joka paikkaan raxi ja hese on räkänokkien paikka.
[/quote]
[/quote]
Joo, mäkin oon asunut ulkomailla ja matkustellut paljon, ja tiedän, että väittämäsi ei pidä paikkaansa.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 17:11"]Viikonlopulla luin ääneen lehdestä mainosta "aikuisten ihmisten" hotelleista ja mies totesi, että surulliseksi on maailma mennyt, kun lapsia ei suvaita enää missään vaan kaikki pannaan omiin lokeroihinsa. Meillä on isot lapset jo, mutta ollaan aina matkustettu perheenä paljon, on ollut hauskaa ja lapset ovat osanneet käyttäytyä.[/quote]
Meistä tuo on MAHTAVA JUTTU sillä minä ja mieheni mennään aina tuollaisiin paikkoihin kun matkustetaan kahdestaan! :) Jos jätämme lapsemme mummolle viikoksi hoitoon niin emme välitä kuunnella muidenkaan lasten parkumista ja metelöintejä meidän lomallamme.
Jep tänäänkin meni hermo Ikeassa, joka puolella kiljuvia kakaroita ja sellaisella vitun vinkuna äänellä parkuvia vauvoja? Miksi ne äpärät pitää ylipäätään roudata mukaan jonnekkin Ikeaan??
Nauratti kun yhden nuorehkon pariskunnan vauva itki pitkään juuri sellaisella vittumaisimmalla tavalla jota en osaa selittää, mies heilutteli vauvaa sylissään ja hoki "mä en jaksa mä en jaksa mä en jaksa" kunnes nainen tuli ottamaan vauvan :D Miksi ihmiset lisääntyy? Lapset on niin rasittavia että hohhoijaa
Henkinen pahoinvointi on yltynyt. Vaikka tämä onkin provo, aloituksen tekijällä on paha olla.
ap ja kaltaisensa voisivat pysyä kotona jos eivät siedä muita kansalaisia.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:05"]
Jep tänäänkin meni hermo Ikeassa, joka puolella kiljuvia kakaroita ja sellaisella vitun vinkuna äänellä parkuvia vauvoja? Miksi ne äpärät pitää ylipäätään roudata mukaan jonnekkin Ikeaan??
Nauratti kun yhden nuorehkon pariskunnan vauva itki pitkään juuri sellaisella vittumaisimmalla tavalla jota en osaa selittää, mies heilutteli vauvaa sylissään ja hoki "mä en jaksa mä en jaksa mä en jaksa" kunnes nainen tuli ottamaan vauvan :D Miksi ihmiset lisääntyy? Lapset on niin rasittavia että hohhoijaa
[/quote]
Sinä et ole ollut vauva etkä lapsi?
[/quote]
Ihanan virkistävää, että joku on samaa mieltä kuin minä ja uskaltaa näin vielä ääneen sen (todella rohkeasti ja anonyymisti) sanoa. Lapset ON rasittavia. Suon kunniamaininnat ja kultamitalit kaikille pienten lasten vanhemmille, itellä meinaa itku tulla kun edes vierestä seuraa sitä hulinaa...
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 16:11"]
[/quote]
Ihanan virkistävää, että joku on samaa mieltä kuin minä ja uskaltaa näin vielä ääneen sen (todella rohkeasti ja anonyymisti) sanoa. Lapset ON rasittavia. Suon kunniamaininnat ja kultamitalit kaikille pienten lasten vanhemmille, itellä meinaa itku tulla kun edes vierestä seuraa sitä hulinaa...
[/quote]
Ihanan virkistävää? AV:han on täynnä tätä samaa moskaa. Lukittautukaa epäsosiaaliset ihmiset koteihinne, niin ei tarvitse valittaa.
Tulit sitten valittamaan tästä VAUVAn keskustelupalstalle? :)
Hah, minäpä liikun uhallakin kiljukaulojeni kanssa ulkomaailmassa herättämässä pahennusta ahdasmielisten syvissä riveissä. Suck it, ryppyotsa! :D
Itse olen allerginen idiooteille. Ettekö voisi pysyä kotona kun ravintolailtani menee pieleen kun väkisin joudun kuuntelemaan teidän, ah, niin syvällisiä keskusteluja naapuripöydässä. Siis käsittämötäntä sontaa ja totaalista idiotismia jolta ei voi välttyä. Tekisi mieli kuurouttaa itseni etten joutuisi kuuntelemaan sellaista itseään pönkittävää mukasyvällistä hevonpaskaa mitä nuoret naiset jauhavat pillunsatunnossa. Saatika muutaman otettuaan... voi yhden kerran.