Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin, että minusta tulee nätti laihduttuani

Vierailija
18.03.2014 |

Luulin ja uskottelin pitkään itselleni, että kyllä minusta ihan nätti ja haluttava tulee kunhan laihdun sen 20 kg. En ole ikinä pitänyt itseäni hirveän kauniina, kasvoni vaan ovat tavalliset/epäviehättävät ja iho huono. Jotenkin pidin silti ylipainoa suurimpana syynä ulkonäköni ''huonouteen''. Lahdutin 25 kg, olen normaalipainossa ja kroppani on ihan hyvä/ok. Olen silti epäviehättävä, kavotehkä hieman paranivat kun eivät ole enää turpeat. Mietin, mitä enää voisin uskotella itselleni, vai pitääkö vain hyväksyä että hyvännäköiseksi en muutu millään keinolla :/ masentavaa. Olen 25 v nainen

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no terveytesi ainakin luultavasti on nykyisin parempi, ja eikös terveys ole ulkonäköä tärkeämpää?

Vierailija
2/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä ei ole erityisemmin hyvännäköisiä vaan tavallisia ja epäviehettäviäkin. Hekin elävät hyvää elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän useimmista tule erityisen nättejä laihduttuaan, eihän useimmat ole erityisen nättejä vaikkei olisi koskaan ylipainoa ollutkaan. Useimmat on vaan ihan tavallisia, ei erityisen nättejä ja viehättäviä. Sellaisena voi kuitenkin elää ihan hyvää ja tyytyväistä elämää, keskittyen muihin asioihin kuin omaan peilikuvaan. Itse olen jopa keskivertoa paljon rumempi, mutta eipä tuo asia teini-iän jälkeen ole mieltäni vaivannut.

Vierailija
4/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomiota herättävän ruman näköinen. Se häiritsee elämääni kun häpeän ihmisten tuijottaessa. Jos olisin vahvempi, voisin vain tuijottaa takaisin. Ihmiset ovat lapsellisia ja kriittisiä

Vierailija
5/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tärkeätä on hiukset eli niiden mallin sopivuus kasvoihin!  Jos sinulla on pitkät, "roikkuvat" hiukset, niin mene hyvälle kampaajalle. Suunnittelette yhdessä juuri sinulle sopivan hiusmallin.  Ei ehkä kannata laittaa mitään erityisen modernia, vaan yksinkertainen, mutta taidokas.

Toinen asia on ryhti!  Selkä suoraksi ja lisäksi sopivat vaatteet, jotka istuvat hyvin.

Moni julkisuuden henkilö on hyvin tavallisen näköinen, mutta juuri tuollaisilla pienillä (tai ei ne nyt pieniäkään ole) asioilla näyttää kauniilta.

Tsemppiä! Hienoa, että olet saanut painon pudotettua, se on kuitenkin terveyden kannalta tärkeä asia. Kaikki muu tulee sitten perässä.

Vierailija
6/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksy rumuutesi, tein itsekkin niin ja helpompaa kun ei tarvitse yrittää enää

Vierailija
7/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siihen ulkonäköön ei kannata oikein kovasti tuijottaa. Nyt kun mietin kavereitani ja läheisiäni, niin osa heistä on oikeastaan aika rumiakin. Sitä vain ei huomaa, kun luonne on niin paljon tärkeämpi asia! :)

Vierailija
8/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus tekee kauniiksi.

Vierailija
9/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 14:34"]

Onnellisuus tekee kauniiksi.

[/quote]

ei tee, sori vaan

Vierailija
10/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, mitä enää voit tehdä on opetella meikkaamaan ja laittamaan hiukset. Loppu pitää myös oppia hyväksymään. Harva kaunistuu laihduttamisen myötä, outo ajatuskin...

Vierailija
11/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä tahansa saa kauniin laittamalla oikeat vaatteet, tukan ja meikkiä. Siihen perustuu kaikki muodonmuutosohjelmat. Mene ammattilaisen stailattavaksi ja hämmästy.

Vierailija
12/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin koet tarvitsevasi huikaisevaa ulkonäköä? Kun kroppa on kunnossa, niin saat varmasti riittävästi miehiä. Muussa elämässä et kauneutta tarvitse, kunhan olet pukeutunut siististi ja asianmukaisesti. Kaupasta saa ruokaa ja lääkäristä palvelua vähemmänkin viehättävä nainen.

Vierailija
13/13 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti nuo hiukset ja meikki! Lisään vielä kulmat. Jos et itse osaa muotoilla niitä, käy kosmetologilla ja kampaajalla nypityttämässä ja kestovärjäämässä kulmakarvasi, jos tarpeen. Siistit kulmat tekee todella paljon ryhtiä kasvoihin ja ulkonäkö on huolitellumpi vaikka et meikkaisikaan. Olet tehnyt ison laihdutusurakan johon ei moni pysty! Itselläni tavoite -20 kg enkä ole vielä neljäsosaakaan siitä laihtunut, mutta tsemppi on kova. En kuvittele elämäni muuttuvan maagisesti paremmaksi laihdutuksen myötä (se on nytkin ihan hyvää), ajattelen enemmän terveyttäni ja olen kyllästynyt ostamaan vaatteeni plusnaisten osastoilta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi