Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salakatselu videot palohälyttimessä

Vierailija
24.05.2026 |

Näitä myydään ihan yleisesti .  Kaupoissa.  

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele yhdyssanat, ääliö.

Vierailija
2/9 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palohälyttimen voi päällystää vaikka foliolla, ei se silloin lähetä kuvia. Mun mummo on tehnyt sellaisia vanhanaikaisten hillopurkkien kansien päälle laitettavia kangas"pusseja" ja peittänyt niillä palohälyttimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palohälyttimen voi päällystää vaikka foliolla, ei se silloin lähetä kuvia. Mun mummo on tehnyt sellaisia vanhanaikaisten hillopurkkien kansien päälle laitettavia kangas"pusseja" ja peittänyt niillä palohälyttimet.

Hälytin ei toimi kunnolla sen jälkeen

Vierailija
4/9 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinkeittimestäkin kuvaan salaa nykyään kuulemma.

Vierailija
5/9 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se toimi hyvin ilmankaan. Tämän tästä kun paistan pihviä se alkaa ulisemaan turhaan.

Vierailija
6/9 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yleisin skitsofrenian eka aste et luullaan et jostai ilmastointikanavasta vakoillaan

Vierailija
7/9 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon toiminta täysin vastuutonta! Yleensä vanhoilla ihmisillä vielä asunnot täynnä helposti syttyvää roinaa. 

Vierailija
8/9 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä sillä on? Tarkoitus on estää kuvaamasta, sitä voi hankkia vierelle oman turvallisen hälyttimen.

Vierailija
9/9 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä sillä on? Tarkoitus on estää kuvaamasta, sitä voi hankkia vierelle oman turvallisen hälyttimen.

Jos tiedät että kotiisi on asennettu tuollainen salakuvauslaite niin ilmoita toki poliisille lol.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä