Mistä pinkkejä poikien vaatteita? (4 v)
Meidän poika on ihastunut pinkkeihin vaatteisiin, varsinkin voimakkaan vaaleapunaisiin, hempeä tai kovin vaalea vaaleanpunainen ei kelpaa niinkään. Mistä löytäisi neutraaleja/poikamaisia pinkkejä puseroita ja miksei muitakin vaatteita? En tykkää shoppailla ja etsiskellä vaatteita, joten tietääkö joku mistä tuollaisia löytyy varmasti?
Kommentit (10)
h&m:llä on usein ainakin kesämallistossa ollut pinkkejä poikien vaatteita, esim. polo-paitoja.
Kiitos linkistä! Kivalta näytti, esim. tuon tyylinen olisi kiva. Tai oikeastaan mikä vain, kunhan ei ole hörhelö-glitter-prinsessa-tyttömäistä, joita suurin osa tyttöjen vaatteista näyttää olevan. Mulle lastenvaatteet eivät ole harrastus tai kiinnostuksen kohde, joten jos ei satu ohimennen löytymään jotain, en millään viitsisi surffata ympäri nettiä saati juosta lastenvaateliikkeissä etsimässä, kun yleensä niissä käydessä on vain ei oota.
t. ap
HM:llä olen joskus aiemmin huomannutkin pojille pinkkiä kesällä, mutta ei ole tänä vuonna:( Hienointa olisi, jos löytyisi pitkähihaista, sille olisi käyttöä vuoden ympäri, eikä Suomen kesistä koskaan tiedä tuleeko teepaitoja pahemmin käytettyä.
t. ap
Ei ollut Lindexin nettikaupassa ainuttakaan kuvaukseeni sopivaa yläosaa. Kappahlissa yksi tyttöjen paita, jossa oli vaaleanpunaiia raitoja, joka voisi joten kuten menetellä.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 12:43"]
[/quote]
Tämä oli kiva, kiitos!
t. ap
Tässä myös toinen kiva
-linkin laittanut.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 12:52"]
Tässä myös toinen kiva
-linkin laittanut.
[/quote]
Juu, samasta paikasta löytyi joku muukin kiva. Tuo jälkimmäinen on ainakin mun ruudulla jo vähän liian violetti. Ei meidän poika mitenkään tarkka ole:D
Samasta paikasta olen tainnnut joskus aikanaan löytääkin yhden kivan pinkin, joten varmaan heillä on mallistossa niitä säännöllisemminkin.
t. ap
http://poikientyyliin.blogspot.fi/2012/05/pienen-pojan-pinkkii.html