Milloin olet muuttanut viimeksi?
Ja mikä oli asuntojen välimatka?
Itse muutin viimeksi 2,5 vuotta sitten, ja ens perjantaina uudestaan. Tänä vuonna tulossa myös toinen muutto! :( Hirveä häslinki.
Kommentit (14)
2 kk sitten, muuttomatka oli 200 km.
lokakuussa 2005. välimatkaa oli n 3 km. kahdestaa muutettiin miehen kanssa mun mb vianolla.
Syksyllä 1993, välimatka oli noin 20 kilometriä.
Viimeksi muutimme 10 vuotta sitten kolmiosta neliöön kun halusimme lapsille (2) omat huoneet.
Muuttomatka vajaa 1km.
1,5v muutin 10km päähän. Sitä ennen 9kk aiemmin 650km päästä. Tykkään muuttamisesta, mutta -10 tuli muutettua kolme kertaa, mikä oli aivan liikaa
4 jatkaa. lapsia ollaan muutettu maasta toiseen myös useampaan kertaan.
Muutettiin reilu vuosi sitten sitten, matka noin 1,5 km.
heinäkuussa 2008, välimatka n. 3 km. sitä ennen muutin kymmenen vuoden sisään lähemmäs sen kymmenen kertaa.
Ap, miksi muuttaa jos on tyytyväinen asuntoonsa? Muutin tasan 10 vuotta sitten tähän asuntoon, enkä ihan helposti muuta tästä enää pois. Ainoastaan, jos voitan Lotosta niin ison potin, että voin ostaa talon meren rannalta, voin muuttaa.
Minä ja mieheni muutimme 40 kilometrin päähän vuonna 2007. Kahden viikon päästä uusi muutto ja välimatkaa n. 13 km. Nyt mukana lisäksi kolme alle kouluikäistä lasta, joista yksi vasta muutaman kk ikäinen. Tulee varmasti mielenkiintoinen muutto...
Viimeksi muutimme yhdeksän vuotta sitten. Asuntojen välimatka toisiinsa n. kuusi kilometriä.
8kk sitten, muuttomatka noin 10.000km
olemme muuttanneet noin kahden vuoden välein, muuttomatka on vaihdellut muutama kilometri-10.000km
Syksyllä muutin opiskelemaan. Välissä n.100km. Tuokin muutto oli raskas vaikka ei paljoa tavaroitakaan ollu !