Olen ujo ja kiltti nainen, juon keskellä viikkoa olutta koska muuta vaihtoehtoa ei vaan ole :(
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin juopottelen ja elän päiväunissa. Maailma on jo aikaa sitten sanonut mulle "ei kiitos", niin en enää tyrkytä. Haaveilen vain, ja helpotan oloani kemiallisesti.
Ehkä me vaan ollaan geneettisesti epäkelpoja yksilöitä :(
Masentava lisä ajatusketjuun aiheesta "missä mättää", mutta en keksi miksi se olisi sen vähemmän epätosi kuin muutkaan spekulaatiot. Jossain meni metsään ja pahasti, se on varma. Jos joka paikassa lyödään ovi naamalle niin ainoa yhteinen tekijä on se henkilö jolle niin aina käy. Me ollaan "ne". :/
Jep. Tämmöstä tää on ollu, niin työ kuin parisuhdemarkkinoilla.
En suosittele alkoholia ongelmien ratkaisuun, ei ole mitään ongelmaa, mitä alkoholilla ei saisi pahemmaksi. Muutenhan tämä ketju on virkistävää vaihtelua: oikeasti miehet suosivat yleensä rohkeita, räväköitä ja kauniita naisia. Sitten kun naiset suosivat usein saman kaltaisia miehiä, naiset ovat paholaisesta seuraavia miesten mielestä.
Suomalaiset miehet on niin tylsämielisiä vässyköitä ettei ne edes osais olla muun kun sen voimakastahtoisen pirttihirmun kanssa. Joku ujo ja kiltti nainen niin voi hyvä tavaton, sen kanssa joutuisi itse jopa osallistumaan keskustelun ylläpitoon ja päätöksien tekoon.
Huomenna on taas perjantai ja on varmaan pakko vaan mennä ostamaan laatikollinen olutta viikonlopulle, kun ei taaskaan kukaan mies ole edes moikannut minua :( ihaillen vaan seuraavat räväkkää Jannica 27 veetä vaikka sillä on 3 lasta eri miehelle ja mittava rikostausta.
Ootko käynyt As- nettisivulla? Sieltä löytää kovia panomiehiä.
Onks sul kohta jo semmoinen pieni söpö kaljamaha? :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on, joku asbergerin syndroomalaisten deittipalsta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on, joku asbergerin syndroomalaisten deittipalsta?
alastonsuomi :D
Minäkin olen ujo ja kiltti nainen. Alkon sijaan syön ihan liikaa ja siksi olenkin 20kg ylipainoinen. Täytän tyhjiötä herkuilla :(
N26
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ujo ja kiltti nainen. Alkon sijaan syön ihan liikaa ja siksi olenkin 20kg ylipainoinen. Täytän tyhjiötä herkuilla :(
N26
Näin minäkin varmaan tekisin jos ei olisi olutta olemassa. Tällä hetkellä se auttaa paremmin turruttamaan surun ja tyhjyyden tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet on vaan jännänaisten perään. Sitten valitetaan kun ollaan tossun alla, mutta siltikään ei kiltti nainen kelpaa! Ei meille jää muuta vaihtoehtoa kuin juoda.
Voiko teidän kanssa juoda jossain päin? Sit vois sen jälkeen harrastella jotain sänkytouhuja.... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota riski - Rakastu kilttikseen.
Eli nekin ovat riski. Pitihän se arvata. :(
Kilttejä miehiä ei ole olemassakaan, se sun pitää sisäistää jos haluat miehen elämääsi. Kaikki miehet vihaa naisia. Eli sun täytyy jossain määrin tykätä draamasta tai muuten jatka vaan tylsää, mutta turvallista elämääsi yksin. Kannattaa kuitenkin keksiä jotain parempaa tekemistä kuin alkoholin kittaaminen. Yksin juominen riistäytyy helposti käsistä kun toleranssi nousee siitä jokailtaisesta tissuttelusta.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se kaljoittelu, ei ole kovin viehettävä naisen harrastus.
Ei se yhtään sen viehättävämpää miehellä ole. Mutta jälleen tässäkin asiassa naista syytetään enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin juopottelen ja elän päiväunissa. Maailma on jo aikaa sitten sanonut mulle "ei kiitos", niin en enää tyrkytä. Haaveilen vain, ja helpotan oloani kemiallisesti.
Sama. En enää edes halua mitään muutosta, ikää jo 45 ja saa mennä näin (toivottavasti pikaiseen) kuolemaan asti.
Voi teitä onnettomia.Miksette hanki itsellenne oikeeta omaa elämää ja kivaa tekemistä.Pitäisikö äitinne järkätä , teille vielä seurakin?Vai hallituksen käskeä , vahvalla kehoituksella, ei saa syrjäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olut siihen asiaan auttaa?
Tulee aivoihin endorfiineja ja itsevarma olo, sekä sosiaalisissa tilanteissa että yksin. Voi rakennella pieniä pilvilinnoja ja uppoutua niiden sisään nautiskelemaan illuusiosta, että tulevaisuudella voisi olla jotain tarjottavaa myös Minulle.
...kunnes se pilvilinna puhkeaa ja putoaa kovalle koska hei haloo, sä olet luuseri etkä koskaan tuu saavuttaan elämässä yhtään mitään.
... Ja sitten otan lisää alkoholia koska mulla ei ole mitään toivoa, mutta ainakin alkoholi antaa sitä hetkellistä valheellista toivoa.
... Kunnes tipahdan uudelleen... Ja uudelleen... Ja uudelleen...
Tällaista se yksinäisen alkkiksen elämä on. Terveisin kilttialkkisnainen. En syytä ketään muuta kuin itseäni. Enkä valita. On oikeastaan parempi että kärsin tämän paskan yksin.
En siis ole ap, mutta ymmärrän ap:n kaltaisten ihmisten tuskan. Kun ei ole mitään jakoa tässä elämässä.
Yritän keskittyy hyviin asioihin mutta onko kiellettyä joskus edes avautua omista ongelmista?
Noh, on siinä se "hyvä" puoli, että naisen keho ei kestä alkoholia yhtä hyvin kuin miehen. Siksi ei juuri näe vanhoja alkkisnaisia, he ovat kuolleet jo nuorena. Tätä näkee paljon julkkiksissakin, esimerkiksi Kikka oli alkoholiongelmainen ja ei hänkään pitkälle pötkinyt. Alkkismiehet joutuu kärsimään kauemmin. Jos näin niin kuin positiivisesti haluaa ajatella 😄
No pian olet tuolla menoa ujo ja kiltti nainen - kaljamahalla.
No pian olet tuolla menoa ujo ja kiltti nainen - kaljamahalla.
Masentava lisä ajatusketjuun aiheesta "missä mättää", mutta en keksi miksi se olisi sen vähemmän epätosi kuin muutkaan spekulaatiot. Jossain meni metsään ja pahasti, se on varma. Jos joka paikassa lyödään ovi naamalle niin ainoa yhteinen tekijä on se henkilö jolle niin aina käy. Me ollaan "ne". :/