Olen ujo ja kiltti nainen, juon keskellä viikkoa olutta koska muuta vaihtoehtoa ei vaan ole :(
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät, että tuo mitä teet on UHRIUTUMISTA?
Koen olevani uhri koska luonteeni takia minua syrjitään. Eli miehet ei kiinnostu koska olen ujo ja kiltti. Ne haluaa vaan räväköitä ja rohkeita jännänaisia.
Totta 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät, että tuo mitä teet on UHRIUTUMISTA?
Koen olevani uhri koska luonteeni takia minua syrjitään. Eli miehet ei kiinnostu koska olen ujo ja kiltti. Ne haluaa vaan räväköitä ja rohkeita jännänaisia.
Mitä jos vaan alkaisit syyttää miehiä tilanteestasi. Näin kaikki foorumin kilttismiehetkin tekee. Voitte ulista kilpaa.
Lopeta toi itsesäälissä rypeminen. Ihan turhaan keksit syytä oluen lipittämiselle ja siitä seuraavalle lihomiselle ja sairastumiselle.
Vierailija kirjoitti:
Miks miehet ei anna mulle munaa?
Keitettyä vai paistettua?
Kaikki miehet on vaan jännänaisten perään. Sitten valitetaan kun ollaan tossun alla, mutta siltikään ei kiltti nainen kelpaa! Ei meille jää muuta vaihtoehtoa kuin juoda.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet on vaan jännänaisten perään. Sitten valitetaan kun ollaan tossun alla, mutta siltikään ei kiltti nainen kelpaa! Ei meille jää muuta vaihtoehtoa kuin juoda.
Jep. Tämä on niin totta. Mun kanssa sais ottaa ihan rennosti, juoda olutta ja katsoa peliä. S*ksistäkin tykkään paljon, enkä halua vääntää muksuja.
Mitä rääkyvämpi ja narsistisempi persoona ja mitä mittavampi rikosrekisteri ja sukupuolitautien määrä, sitä suuremmat miesjoukot palvoo jännänaista sydämenkuvat silmissä ja saapuvat paikalle kuin pizzalähetti konsanaan kun nainen käskee.
Hanasta tulee varmaan kyllä vettä, juo sitä.
Ei muka mitään vaihtoehtoja...
Jahas, täs on sukupuolet käännetty päinvastoin. ÄLKÄÄ RUOKKIKO TROLLIA
Vierailija kirjoitti:
Tää ujo mies pakeni erään jännisnaisen vaikutuspiiristä, kun haluaisi tasa-arvoisen suhteen eikä tossutus pirttihirmusuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, täs on sukupuolet käännetty päinvastoin. ÄLKÄÄ RUOKKIKO TROLLIA
Parasta tässä on se, että kun kyseessä on nainen niin aloitus ei edes poistu. Kilttímies aloitukset poistuu 5 minuutin sisään!
Minäkin juopottelen ja elän päiväunissa. Maailma on jo aikaa sitten sanonut mulle "ei kiitos", niin en enää tyrkytä. Haaveilen vain, ja helpotan oloani kemiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin juopottelen ja elän päiväunissa. Maailma on jo aikaa sitten sanonut mulle "ei kiitos", niin en enää tyrkytä. Haaveilen vain, ja helpotan oloani kemiallisesti.
Ehkä me vaan ollaan geneettisesti epäkelpoja yksilöitä :(
Lopeta se kaljoittelu, ei ole kovin viehettävä naisen harrastus.
Onhan niitä vaihtoehtoja aina! Siideri, skumppa, tiukka viina... you name it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tämä on niin totta. Mun kanssa sais ottaa ihan rennosti, juoda olutta ja katsoa peliä. S*ksistäkin tykkään paljon, enkä halua vääntää muksuja.
Tämmöisen naisen kun löytäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisen naisen kun löytäs.
Tämmöisiä naisia on, mutta et edes huomaa heitä. Katselett vaan niitä meikattuja, kovaäänisiä joilla on ripsipidennykset ja kumihuulet.