Olen ujo ja kiltti nainen, juon keskellä viikkoa olutta koska muuta vaihtoehtoa ei vaan ole :(
Kommentit (63)
Jännänaiset juo olutta keskellä viikkoa. Et ole kiltti ja ujo.
Miten ne oluen lipittäminen ja miehen lähestyminen ovat ainoat mahdolliset vaihtoehdot?
Vierailija kirjoitti:
Ota riski - Rakastu kilttikseen.
Olen rakastunutkin jokaiseen tapaamaani k?lttikseen, mutta he eivät ole koskaan edes huomannut minua.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne oluen lipittäminen ja miehen lähestyminen ovat ainoat mahdolliset vaihtoehdot?
Koska haluan laittaa jotain suuhuni, joko olutta tai toinen vaihtoehto olisi imea nautiskellen kiltin miehen ihanaa ki kkeliä...
Olen pahoillani. En vain uskalla lähestyä ketään. Onko sulla onlyfans tiliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunutkin jokaiseen tapaamaani k?lttikseen, mutta he eivät ole koskaan edes huomannut minua.
Pöhnässä on varmaan vaikeaa huomata.
En taida olla ihan kilttis(mies), mutta viinan vetäminen viikonloppuisin kyllä auttaa sydänsuruihin. Siksihän olen sitä tehnytkin kymmenen vuotta. Vuoden olin raitis, mutta viikonloput olivat täyttä helvettiä, olin aivan onneton.
Vierailija kirjoitti:
Eli nekin ovat riski. Pitihän se arvata. :(
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. En vain uskalla lähestyä ketään. Onko sulla onlyfans tiliä?
Mitä mun pitäisi tehdä että kysysit edes puhelinnumeroa?
Minäkin juon välillä, mutta en ole kiltti enkä tarvitse miestä mihinkään. En varsinkaan pilaamaan hyvää humalaa.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko sinulle kilttis? :(
Kelpaisi, mutta sinä et katso minua edes silmiin..
Sama, paitsi oluen sijaan syön muun muassa suklaata ja jäätelöä.
Tottakai lähestyvät sinua miehet, Ap.
Kai tiedät, että tuo mitä teet on UHRIUTUMISTA?
Vierailija kirjoitti:
Miten olut siihen asiaan auttaa?
Tulee aivoihin endorfiineja ja itsevarma olo, sekä sosiaalisissa tilanteissa että yksin. Voi rakennella pieniä pilvilinnoja ja uppoutua niiden sisään nautiskelemaan illuusiosta, että tulevaisuudella voisi olla jotain tarjottavaa myös Minulle.
...kunnes se pilvilinna puhkeaa ja putoaa kovalle koska hei haloo, sä olet luuseri etkä koskaan tuu saavuttaan elämässä yhtään mitään.
... Ja sitten otan lisää alkoholia koska mulla ei ole mitään toivoa, mutta ainakin alkoholi antaa sitä hetkellistä valheellista toivoa.
... Kunnes tipahdan uudelleen... Ja uudelleen... Ja uudelleen...
Tällaista se yksinäisen alkkiksen elämä on. Terveisin kilttialkkisnainen. En syytä ketään muuta kuin itseäni. Enkä valita. On oikeastaan parempi että kärsin tämän paskan yksin.
En siis ole ap, mutta ymmärrän ap:n kaltaisten ihmisten tuskan. Kun ei ole mitään jakoa tässä elämässä.
Yritän keskittyy hyviin asioihin mutta onko kiellettyä joskus edes avautua omista ongelmista?