Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Espoon Lastentarvike

Vierailija
18.03.2014 |

Moi

Ihmattelin ensin, että miksi pitää kauppaa auki ilta seitsemään, jos ei ole varaa pitää isossa kaupassa myyjiä töissä. yleensä siellä on illalla vain yksi myyjä ja sekin on jossain takahuoneessa etsimässä jotain tai sitten käymässä yhden onnekkaan asiakkaan kanssa läpi kaupan valikoimia. Monta kertaa olen odotellut parin muun asiakkaan kanssa aikani myyjää, mutta kun sellaisia ei siellä ole, olen lähtenyt pois. Ajattelin jo, että enpä enää kyseisessä kaupassa viitsi käydä.

Mutta nyt kun ostan tavarat netistä, niin huomasin, että Lastentarvike onkin hyvä paikka käydä katsomassa tavarat etukäteen siellä. Tietää mitä netistä on tilaamassa. Voi rauhassa katsella kun myyjät ei ole häiritsemässä. Se ainoa myyjäkin tykkää, kun asiakkaat eivät häiritse, vaan katselevat itsekseen aikansa ja lähtevät pois. En kyllä ymmärrä heidän liikeideaa, mutta minua kyseinen palvelee.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olrn saanut sieltä ihan hyvää palvelua. Sitä en ymmärrä, että kuinka usein sä oikein ostat uusia lastentarvikkeita, kun tämä asia näyttää ärsyttävän näin paljon?

Vierailija
2/3 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä ihmiset jaksaa täällä jakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olethan jättänyt palautetta suoraan myymälään? Itse erikoiskaupassa töissä olevana minusta tuntuisi oudolta, että tuon kokoisessa liikkeessä, jossa taitaa olla kaksi kassaakin, ei ole sulkua tekemässä vähintään kahta myyjää. Tuo on jo ihan turvallisuuskysymys.  Meillä ei koskaan normaalisti ole tuota tilannetta, aina menemme vähintään kolmella henkilöllä vuoron loppuun. Voi siis olla, että liikkeessä on esimerkiksi sellainen tilanne, että myymäläpäällikön lähdettyä paikalta (yleensä tekevät vuoroja aamupainotteisesti) jotkut myyjät katsovat asiakseen sluivailla tupakalla, tai alkavat tehdä sulkurutiineja etukäteen. Olisi kyllä hyvä, että palaute tästä tulisi suoraan asiakkaalta, kukaan kun ei mielellään käräytä työkavereita. 

Eli, jos et ole ollut myymälään/ketjuun yhteydessä, niin nyt lähetät sinne viestin, jossa kerrot tarkkaan päivän, ajan ja paikan, jolloin olet asioinut ja kysyt, miksei myymälässä ollut myyjiä paikalla. Itse olen asioinut tuolla lauantaisin, ja viimeksi itse asiassa 15 minuuttia ennen sulkua, muistan, koska meni sen verran tiukoille, ja silloin kyllä paikalla oli ainakin neljä myyjää.