Kaks tyttöö mietti jalankulkijan valoissa, että mikähän täällä haisee
Tuosa neljän aikaan iltapäivällä. Tytöt tuli pyörällä siihen kun itse olin jo vähän aikaa odottanut. Olin samoissa valoissa ja katselin minäkin ympärilleni. Sanoin, että varmaan on jossainl lähellä joku viemäri tukossa. Totuus: Olin juuri päästänyt mojovan pierun. Kiitos kun sain kertoa tämän todella kiinnostavan jutun juuri sinulle.
Kommentit (11)
Oletko ylipainoinen passiivis-aggressiivinen mies? Kuulostat sellaiselta.
En ole mies, vaan toimistossa istuva 50-v nainen. Ap. Luulen, ettei minua osattu epäillä.
Ps. viitaten surkein provo keskusteluun, tämä ei ole provo. Mua pieretti eilen ihan kamalasti, kun kurkkukipuisena söin vähän liikaa xylitolkarkkeja töissä.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 23:43"]
Oletko ylipainoinen passiivis-aggressiivinen mies? Kuulostat sellaiselta.
[/quote]
Meinasit tuottaa minulle ilopissat.
Piereskelin koko puolen tunnin kävelymatkan kotiin ja kastoin ainavaivihkaa ympärille näkyykö ketään. En tiedä mistä puskasta ne tytöt siihen tulivat, joku pimeä kulma jäi. Ap. Nyt menen töihin, ei pieretä enää.
Miksi piti mennä valehtelmaan tuntemattomille? Olisit ollut vain hiljaa. Mitä sitten jos pierasit. Ja mitä sitten vaikka olisivat arvanneet ehkä. Ärsyttää tuollainen suoranainen valehtelu. Olkaa ihmiset rehellisiä.
Miksi piti mennä valehtelmaan tuntemattomille? Olisit ollut vain hiljaa. Mitä sitten jos pierasit. Ja mitä sitten vaikka olisivat arvanneet ehkä. Ärsyttää tuollainen suoranainen valehtelu. Olkaa ihmiset rehellisiä.
Kiitos ihanasta tarinasta, nyt voinkin mennä hyvillä mielin nukkumaan :)
Ok...