Mistä täysin tavallisesta ja arkisesta ruoka-aineesta tai ruoasta pidät todella paljon?
Mä rakastan raejuustoa. Voisin syödä sitä vaikka joka aterialla. Perhe ihmettelee, samoin kaverit.
Kommentit (307)
Jauhelihakastike ja keitetyt perunat
Hernekeitto
Kaalilaatikko
Katkaravut
Avokado
Punaherukat kerman kera
Letut, itse tehtynä
Riisipuuro voinokareella
Ja olen normaalipainoinen
Nyt raskaana ollessa ihan tavalliset keitot esim. jauheliha- tai makkarakeitto on monesti ollut niin hyviä, että meinaa itku tulla. Normaalisti keitot on vähän tylsiä.
Mitä kummaa, kukaan ei ole maininnut MAKKARAA. Mä rakastan kaikkia makkaroita, siivuina ja pötköinä.
Vierailija kirjoitti:
- kaikki marjat (onko tavallisia?)
- tuoreet herneet
- piimä (tämä ihmetyttää monia, olen 28 v. kaupunkilaisnainen)
- romaine-salaatti
- rinkelit ja kaikki hyvä leipä
- kurkku
- kaikki kala paitsi silli
Piimää juon minäkin ruokajuomana, mikäpä sen paremmin sopisikaan hyvän itsetehdyn kotiruuan ja oikean ruisleivän kanssa.
Kaupungissa minäkin.
Silli ei tee kauppaansa minullekaan, kaikki muut kalat kyllä.
Marjat menee kaikki eri tavoin, on hilloa ja mehua 3 pakastinta lähes täynnä....merjoina sellaisenaan en pakastettuna pidä, mutta tuoreena on herkkuva...
Kauraleipä. Sitä voisin syödä joka päivä.
Ilmakuivattu kinkku. Sen suolaisuus, ohut rakenne, sitkeys... Aah!
Parsakaali
Peruna kaikissa muodoissaan (kiva, että täällä on niin paljon muitakin perunan rakastajia)
Kaurapuuro, ei päivää ilman sitä
Paistetut perunat! Keitetyt perunat pikkukuutioiksi, paisto voissa ja maustaminen suolalla.
Ruispuolukkapuuro sekä vispipuuro, kumpikin itse tehtynä. Vispipuuron vatkaan aina superkuohkeaksi, ruispuuroa haudutan 1,5 tuntia. Että on hyviä molemmat!
Kaalilaatikosta ja kaalipadasta.
Korvapuustit ja maksalaatikko ja Fazerin sininen.
Kaurapuuro. Tuorepuuro, pitkään haudutettu veteen keitetty tavallinen tai kauramaitoon keitetty kanelilla maustettu. Ihana, helppo kotimainen kaura. <3
All time favoriteni on makaronilaatikko. 😍