Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä täysin tavallisesta ja arkisesta ruoka-aineesta tai ruoasta pidät todella paljon?

Vierailija
17.11.2020 |

Mä rakastan raejuustoa. Voisin syödä sitä vaikka joka aterialla. Perhe ihmettelee, samoin kaverit.

Kommentit (307)

Vierailija
221/307 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu rakasta pekonia? Everything is better with bacon <3

Vierailija
222/307 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaroni ja pesto, siis yhtä aikaa syötyinä.

Tuore leipä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/307 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni, luin listoja. Nyt pitää mennä jääkaapille kun alkoi tehdä mieli kaikkee. Silli-sipuliruisleipä pitää ottaa ja lasi maitoa. Jos vielä ketsuppinäkkäri perään...hasselpähkinäsuklaata lopuks. Hampaiden pesu ja maate. Huomenna pottuja ja nakkisoosia sekä maustekurkkua ja porkkanaraastetta.

Vierailija
224/307 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan rusinallinen maksalaatikko liiskattuna ruisleivän päälle silloin kun on kiire.

Vierailija
225/307 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto. Etenkin itse tehty, jossa reippaasti lihaa.

Voisin syödä vaikka joka päivä loppuelämän.

Vierailija
226/307 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalapuikot

Tonnikala öljyssä

Vierailija
227/307 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustot. Erityisesti feta, mozzarella ja halloumi

Vierailija
228/307 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisjauhispihvit :D

Juusto

Sämpylät, kunnolla voita päälle ja juustoa ja suolakurkkua

Vierailija
229/307 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalapuikot

Tonnikala öljyssä

ou nou   - vetelin noita viimeksi opiskeluaikanani.  Sitten kun työelämässä ajattelin jatkaa samalla linjalla ( säästää ruokakuluissa - periaate), niin siskoni alkoi huomauttelemaan että hengitys haisee ihan hirveelle kun on syönyt tonnikalaa ja kun tuli tämä vieruskaverin henkosista käytännössä todistettua, niin tonnipurkit jää nyt suosiolla hylyille - ei hitto mille henki haisee niitten syömisen jälkeen - yritän pitää itseni vielä toistaiseksi ihmisenä enkä kalatiirana. 

Vierailija
230/307 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoneesi! Helmankin real majoneesi ihan parasta tungen sitä kaikkeen paitsi keittoihin, toimii myös leivän päällä, pizzan päällä, ruuan seassa, salaattikastikkeena ihan kaikessa paitsi keitossa. Yksi heikko kohta on myös juusto sitä myös kaikessa, toki eri ruuissa eri juustoja. Lemppareita gouda, halloum, Cheddar, feta (aito! Korvikkeista käy vain apetina), mustaleima.(vuohenjuustosta en tykkää).

Rakastan myös suklaata hmm ja perus salaatteja

Joku sanoi että ois kiva nähä koko vartalo kuvat, sitä en aio laittaa mutta olen vähän alipainoinen, mutta pienehkö pömppis löytyy :D

Vierailija
231/307 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinirypäleet. Etenkin tummat, mutta vihreätkin kelpaa. Harmi kun nykyisin ei läheskään kaikista kaupoista löydy niitä isoja, mehukkaita, siemenellisiä rypäleitä jotka itse valitaan ja punnitaan. Ne ne vasta herkkua onkin, nuo siemenettömät rasiassa myytävät ei ole yhtä maukkaita.

Vierailija
232/307 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunasta. Voisin syödä vaikka joka päivä. Usein syönkin keitettyä perunaa ja voita sekaan. Edellisenä päivänä keitetyt sitten voi paistaa pannulla voissa ja laittaa suolaa päälle. En edes kaipaa siihen rinnalle muuta, mitä kumppanini usein ihmettelee, että taas pelkkää perunaa.

Vierailija
233/307 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä ja kermajuustoa kuluu ja kroppakin näyttää siltä. On vatsaa ja ylipainoa.

Vierailija
234/307 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan perunoita!

Vierailija
235/307 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä alapeukutin nakkeja, makkaroita ja ruskeaa kastiketta. En tajua kuka noista tykkää!

Vierailija
236/307 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annatte alapeukkuja kun toiset kertoo lempiruuistaan, aika ilkeää minusta :(

En kritisoi kirjoittajaa, vaan kerron mielipiteeni. 

Esimerkiksi parsakaali on pahuutta.

Vierailija
237/307 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feta- ja Aura juusto

Tonnikala

Karjalanpiirakka

Jälkiuuni ruisleipä

Vierailija
238/307 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruisleipä

Vierailija
239/307 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maukkaat juustot (Brie De Meaux, Gruyere, Vintage Cheddar) ja hyvä viini (Sauvignon Blanc, Pinot Noir...)

Itsekkin syön juuri näitä täysin tavallisia arkisia ruoka-aineita usein lounaaksi 😌

Vierailija
240/307 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut itsellä innostus riisipuuroon joulusta asti. Olen tehnyt sitä tosi usein. Syön sitten kylmänä loput. Valion luumurusinakeiton kanssa parasta. Saa nähdä milloin tämä vaihe menee ohi. Ei ole vielä mennyt. Olen puurofani muutenkin. Kaurapuuro mustikoilla. Nam nam.

sen jälkeen kun on päässyt riisipuuron, mannapuuron tai puhumattakaan suklaapuuron "kyytiin", niin ei kyllä kaurispuuro oikein maistu millään. Pätee sekä aikuisiin että varsinkin lapsiin. Pahin mokani oli opettaa   / erehdyin vaihtelun vuoksi tarjoamaan esikoiselle mannapuuroa, niin kaurispuuron kanssa rupes sitten niin nyrpistelee ja kiemurtamaan, vaikka ennen oli tykännyt. Myönnän itsekin, että epäterveellinen puuro on paremman makuista. No mutta näillä mennään....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä