Mistä syystä olit viimeksi pois töistä?
Kommentit (34)
Tuli lauantai ja sunnuntai. Oikea syy - tarkistin kalenterista.
In vitro - fertilisaatio lukee sairaslomatodistuksessa - googletin sairauskoodin kun halusin tietää, mitä se kertoo työnantajalle! Ja juu, ihan oikeassa oli, mulle tehtiin munasolupunktio ja parin vrk kuluttua alkion siirto.
Traumaattinen stressireaktio. Ja olen tuosta syystä edelleen pois töistä ja pitkään.
Kaksi ja puoli vuotta sitten leikkauksen takia kuukauden sairauslomalla. Ihan oikea syy oli, en olisi millään pystynyt töihin.
Vakava masennus, jo pitkään. Toivottavasti pelastun elämälle, olen kahden lapsen äiti. Haluaisin elää normaalia elämää, ja tuntea! Työpaikkakiusaamisella voi olla vakavat seuraamukset.
Pari päivää olin flunssan takia kuukausi sitten pois.
Olin viime pe puoli päivää sairaalassa kontrollikäynnillä uniapnean vuoksi. Alunperin käynti olisi ollut talvilomallani, mutta lääkäristä johtuvasta syystä käynti siirtyi. Oli oikea syy. Edellisen kerran olin helmikuun alussa yhtenä aamuna taloyhtiön kokouksessa. Sekin oli oikea syy. Mulla on ylitöitä lähes 50h, joten voi käyttää niitä tuollaisiin.
Sairauden vuoksi olen ollut viimeksi pois marraskuussa 2009 yhden päivän.
Vyöruusu! Pari viikkoa saikkua. Helvetillinen kipu. Onneksi niin tujut lääkkeet, että taju kankaalla melkein koko ajan. Ihme sairaus, mutta pitkän stressin tulos...prkl
Flunssan vuoksi poissa yhden päivän pari viikkoa sitten. Oikea syy.
Tänään viimeksi. Kuumetta neljättä päivää eikä ääntä lähde ollenkaan.
Noidannuoli, lääkärin määräämä saikku 3 päivää. En kyennyt istumaan enkä jaksanut kävellä.
vuonna 2008 olin poissa 3 päivää, angiina ja korkea kuume.
Helvetillinen migreeni pari viikkoa sitten. Sahalaitainen värisevä näkökenttä puutos, jyskyttävää päänsärkyä, kielessä ja kädessä tunnottomuutta, sekä kaiken muun kivan lisäksi oksensin railakkaasti vatsan tyhjäksi. Lääkeet on, niistä ei tällä kertaa ollut apua.