Mistä syystä olit viimeksi pois töistä?
Kommentit (34)
Koko perhe vatsataudissa. Oli kyllä ihan oikea syy.
Palkaton vapaapäivä lapsen sairauden vuoksi.
Isäni kuoli ja olin yhden päivän pois.
Hoidin sairasta lasta. Olen ollut syksystä lähtien noin kuusi 1-3 päivän jaksoa poissa töistä, aina hoitamassa sairasta lasta. En ole oman flunssan vuoksi töistä poissa kuin pää kainalossa, viimeksi ehkä kolme vuotta sitten. En ole ikinä ollut töistä tekosyyn vuoksi poissa.
En varsinaisesti ollut poissa, mutta kaksi vuotta sitten tein etäpäivän, koska minulla oli oksettava olo.
Olen ollut 5 vuotta yrittäjänä, sairaslomapäiviä 0
Kerran läksin kesken päivän kun tuli vatsatauti
oikea syy: äänihuulten tulehdus, ei lainkaan ääntä. hankaloittaa jonkin verran puhelintyöskentelyä
Migreeni, oikea syy. Yksi sairauspäivä.
Vuonna1989 olin osallisena pahassa autokolarissa, siitä tuli 2 kk saikkua. Sen jälkeen ei päivääkään poissa töistä. En kyllä ole ollut kipeänäkään.
Flunssa, oikeasti. Tukkoinen olo, ääni maassa ja kuumetta.
Lapsi sairaalassa, kaksi vuotta sitten.
sairaan lapsen kanssa olin yhden perjantain poissa, lauantaina menin töihin, kun lapsi meni isälleen sairastamaan. Oli oikea syy.
Jouduin kohdun kaavintaan (nukutuksessa tehtävä toimenpide) kun keskenmeno ei tyhjentänytkään kaikkea kunnolla. Se päivä sairaslomaa, oli oikea syy.
Edellinen kerta taisi olla viime kesänä 2päivää kun lapset olivat (ihan oikeasti) oksennustaudissa. Muuten on osattu sairastella vain viikonloppuisin ja lomilla. ;)
Lapsen sairauden takia yhden päivän. En ole ollut koskaan poissa töistä tekosyyllä.
Toivuin leikkauksesta neljä viikkoa. Tänään töissä ekaa kertaa sen jälkeen.