Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuunpalamisen uhka? Olen fyysisesti töissä 8-10h päivässä työpaikalla,

Vierailija
12.04.2014 |

sen jälkeen siirryn kotiin ja jatkan kirjallisia töitä usein koko illan. Öisin nukun pienissä pätkissä miettien työasioita.... Huolestuttavaa!?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työuupumusta varten on kehitetty oma seula, jota ainakin työterveyshuollossa käytetään. Hakeudu siis työterveyshuoltoon tai muun sellaisen lääkärin vastaanotolle jolla on työterveyshuollon kokemusta ja mielenkiintoa työssäjaksamista ja työkykyä kohtaan, siellä osaavat kartoittaa tilanteen ja auttaa ja neuvoa eteenpäin.

Jos edes epäilet olevasi sairastumaisillasi tai ehkä jo sairastavasi työuupumusta niin se jo pelkästään on painava syy hakeutua lääkärin vastaanotolle: Ongelmat pahenevat ja toipuminen hidastuu jos tilanne pitkittyy, ja muutaman päivän tai viikon sairauslomasta voi tulla kuukausien tai vuosien työkyvyttömyys.

t. Loppuunpalanut

Vierailija
2/9 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet illalla/ kotona/ työpäivän jälkeen jatkuvasti ja koko ajan töitä? Pakotetaanko sinut siihen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet kotona kaiket illat töitä? Tuskin on pakko eikä sinulle edes siitä makseta!

Lopeta heti iltatyöt kotona.

Meillä mies teki 16 vuotta töitä 8-18 ja sitten illalla kotona lisää ja viikonloput ja osa lomistakin meni töissä. Sitten tuli ressiä ja univaikeuksia ja melkein born out. Mies alkoi suorastaan vihata työtään ja heti kun talous oli ok niin otti loparit.

Vierailija
4/9 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika vähistä tunneista palat loppuun, minä teen 12h päivää ja kesällä menee kevyesti 15h päivässä.

Mutta jos huolestuttaa niin lääkärin juttusille ja vaikka saikkua pari viikkoa? Tai etsi uusi työ jos nykyinen stressaa noin paljon?

Vierailija
5/9 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mulla tulee tunteja päivässä, teen usein illalla puoleen yöhön töitä, eli käytännössä koko valveilla oloajan. ap

Vierailija
6/9 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 11:43"]Enemmän mulla tulee tunteja päivässä, teen usein illalla puoleen yöhön töitä, eli käytännössä koko valveilla oloajan. ap

[/quote]

No mene lääkäriin juttelemaan että epäilet loppuun palamista? Ne varmasti osaa sanoa sulle jotain mitä tehdä :)

2

Vierailija
7/9 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko innostunut työstäsi vai onko se pakkopullaa? Miksi teet niin pitkää päivää? Tekevätkö kaikki alallasi yhtä pitkää päivää?

Vierailija
8/9 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/9 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita samassa jamassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi