Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuteen kisuun ei kehity rakkaus-suhdetta

Vierailija
17.03.2014 |

Jeps, ollut toinen kissa pennust asti mun luon puol vuotta ainaki ja otin äskettäin uuden kissan. Toinen kissa on pari vuotias aikuinen.

Alkuperäisenkin kissan kans on ollu ongelmia mut ei niin pahoja että masentuisin sen takia! Uusi kissa on alust asti kävelly ja hyppiny pöydillä, tiputellu tavaroit, ripuloinut kokoajan, rikkonut mun vaatteita ja tehnyt paljon kiellettyjä asioita. Joka saataaaanan päivä kun mä tulen kotiin, kaikki tavarat on vessanhyllyiltä tiputettu alas ja lattiakaivot ympäri kylppäriä veden kera.. Mulla ei vaan kehity sitä kohtaan minkäänlaista välittävää tunnetta. Mun mieskään ei tykkää uudesta kissasta ja sillä varmast kestää vielä pidempään tottua kissaan.. Välitän uudesta kissasta kyllä mutta se vanha on vaan se paras ja ihanin jolle tekee mieli antaa enemmän hellyyttä koska se ei sentään tee tuhmuuksia ja ole ärsyttävä.

Pitääkö kissa antaa pois jos sitä kohtaan ei tule sitä "olet ihanin rakas lemmikkini" tunnetta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa pois. Miksi katsella moista?

Vierailija
2/7 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et voi rakastaa lemmikkiä niin kuin sitä kuuluisi rakastaa, on parempi antaa se välittävään perheeseen. kissa ei tee kiusaa tahallaan, vaan tuo voi olla reaktio tilanteeseen, jossa ei koe saavansa tarpeeksi huomiota. tuolla tavalla ainakin huomioit sitä tarpeeksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pois äläkä tunne huonoa :) itsesi ja kissan vuoksi parempi niin. Ei ole häpeä epäonnistua

Vierailija
4/7 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikille vaan.

Vierailija
5/7 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh, ei kaikki pennut käyttäydy heti hyvin, joillakin menee aikaa.

Mun kaverilla on näin, muut tyypit ovat ok, ja se osaa olla ok, mutta mun kaverille se on ilkee ja tekee tyhmyyksiä yms.

Eli pois perheestä??? Jossa kolme lasta ja yksi aikuinen pärjää sen kanssa erittäin hyvin?

AP, miksi sä et yritä edes tykätä siitä kunnolla? Mikä oli sun alkuvirhe? Se toinen kissa?

Vierailija
6/7 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kissa ei ole pentu niinkuin aloituksessa lukee!!

Halusin toista kissaa ja mun alkuperänenki eka kissa on tosi onnellinen nyt tosta uudest kissasta mut en vaan koe mitään tommosia tunteita uutta kohtaan niinku vanhaa..

Vierailija
7/7 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti puoli vuotta ennen kuin aloin "rakastamaan" uutta, n. 4-vuotiasta kissaa, jonka otin reilun vuoden ikäisen "alkuperäisen" kissan kaveriksi.

En enää ikinä vois harkita antavani pois mun omaa Mölliä ♥