Lue keskustelun säännöt.
Miksi Sarasvuota inhotaan?
17.03.2014 |
Yrittäkääpä perustella.
Itse olen monista asioista Sarasvuon kanssa samaa mieltä. Hän edes ole oikeistolaisena pahimmasta päästä (järkyttävää mutta olen jopa Nalle Wahlrooosin kanssa jostain samaa mieltä ja olen sentään vasemmistolainen). Ja joo, ehkä kannabis-illassa olleen pipopään pilkkaaminen olisi voinut jäädä väliin mutta toisaalta Sarasvuuo vain sanoi sen mitä kaikki kuitenkin ajattelivat ja sitä paitsi hän pyysi anteeksi.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi Sarasvuo olisi suosittu televisiossa? Hän oli suosittu, eri aikana ja eri ihmisenä. Nyt näitä nuoria miehiä, jotka ovat innokkaita haastatteluissa ja jutuissa on televisiossa jo muitakin. Sarasvuo on eri aikakauden ja ikäluokan reliikki, ei Donnerikaan muminoineen kiinnostaisi 100 000 ihmistä enempää. Mielenkiintoisempi ihminen tekemään tv-ohjelmaa olisi Simo, hänen partnerinsa siitä suositusta tv-sarjasta. Voisi olla erilaista ja uutta.
Ja ei se ole inhoa, jos toisten suosiota haluava itseriittoinen mies vaatii huomiota, tapahtuu se baarissa tai telkkarissa. Se ei vain kiinnosta, kun ei ole pakko.