Miksi vain vähemmistöihin kuuluvat saavat olla ylpeitä rodustaan?
Kommentit (20)
Ihan validi kysymys. Miksi on ihan ok kirjoittaa someen, että olen "musta ja ylpeä siitä", mutta kirjoitapa valkoisena heteromiehenä olevasi "valkoinen ja ylpeä siitä", niin saat tappouhkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Poistoon
#sananvapaus
#vasemmistolaisuus
Vierailija kirjoitti:
Ihan validi kysymys. Miksi on ihan ok kirjoittaa someen, että olen "musta ja ylpeä siitä", mutta kirjoitapa valkoisena heteromiehenä olevasi "valkoinen ja ylpeä siitä", niin saat tappouhkauksia.
Vasemmistolaiset ovat väkivaltaisia.
N25
Kuulun etniseen arjalaisvähemmistöön täällä Siperia-Suomessa. En ole huomannut, että tätä alkueräisvähemmistöä olisi mitenkään suojattu lailla, päinvastoin. Täällä pidetään 1800- luvulla Lappiin nylkyttäneitä nenetsejä alkuperäisinä.
Pörröpäät voivat uhota kuinka haluavat, mutta valkoinen caucasian rotu on silti aina se ylhäisin, kaunein ja jaloin. Hah haa.
Pitää vaan ruveta sanomaan noin ja vähät välittää ulinoista.
Varmaan siksi, että se on heille niin vaikeaa. Kerran eräs intialainen kollega sai hirveän loukkaantumiskohtauksen, kun kysyin mistä hän on kotoisin. Ei se minua suomalaista häiritse, jos ulkomailla tiedustellaan syntyperää, koska olen ylpeä syntyperästäi. Näin ollen on pakko päätellä, ettei tämä intialainen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, että se on heille niin vaikeaa. Kerran eräs intialainen kollega sai hirveän loukkaantumiskohtauksen, kun kysyin mistä hän on kotoisin. Ei se minua suomalaista häiritse, jos ulkomailla tiedustellaan syntyperää, koska olen ylpeä syntyperästäi. Näin ollen on pakko päätellä, ettei tämä intialainen ollut.
Intiassa paskotaan vieläkin ulos tielle ja pelloille kyykkyasennossa. Vessat ovat uutta ja ylellistä. Köyhät heittävät kuolleet perheenjäsenensä Gangesiin ja ihmiset käyvät "puhdistautumassa" joessa. Sanskrit on mielikuvituskieli, todellisuudessa muinaissuomea.
Vierailija kirjoitti:
P E R S K U T A R A L L A A !
Jep, tunnista persujen puoluetoimiston ketjut!
Koska antivalkoinen cancel-vasemmisto on niin päättänyt; valtamedia julistaa viestiä massoille ja urapoliitikot eivät uskalla pullikoida vastaan.
Somalithan ovat kaikista ylpeimpiä. Syistä voi vain arvailla.
Suomalaiset ovat häviävän pieni vähemmistö maapallolla. Meitä on vain täällä eikä kovin paljon. Kohta ei täälläkään, koska vasemmisto ei pidä vähemmistöistä vaan haluaa että muualta tullut valtaväestö elää täällä suomalaisten veroista ja tulee väestönvaihto.
Eihän suomalaiset edes ole valkoisia jos ruottalaisilta kysytään, elikkäs ollaan syrjittyä, aikoinaan orjuutettua ja kolonisoitua kansaa. Omalla työllä ja verellä on tämä maa ihan itse rakennettu nykyiseen (tai aiemmin olleeseen) kukoistukseensa. Turha kenenkään valtaväestön (intialaisen tai afrikkalaisten) tulla tänne leikkimään jotain vähemmistöä. Suomalaiset on aito vähemmistö.
No minä ainakin olen ylpeä valkoisesta herrarodustani. Valkoiset eurooppalaiset loivat käsitteen "länsimainen hyvinvointivaltio" nyt tosin ruskeat ovat pitkälti tuon kaiken tuhonneet mutta se on toinen keskustelu se. Miksi en olisi ylpeä siitä että minulla on älykkyyttä, järjestelmällisyyttä, korkea moraali, korkea impulssihallinta yms ??
Valkoiset miehet pörhistelivät viimeisen 500 vuoden aikana niin paljon ympäri palloa, että nyt on tullut takaisinmaksun aika.
Edellinen ketju katosi... -.-
N25