Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi syötävän hyvännäköisellä, treenatulla palomiehellä on nainen, joka...

Vierailija
17.03.2014 |

on ns."harmaa hiiri" eikä kroppakaan kovin timmi.

Mies on huomattavan hyvännäköinen, urheilullinen, palomies, jolla vientiä olisi.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on "ulkoisesti Martina Aitolehteä muistuttava" ja yhtä kylmä ja typerä ulkonäkökeskeinen haahka, eli ruma sekä sisäisesti että ulkoisesti. Ei ihme ettet saanut palomiestäsi, hänellä on jo parempaa.

Vierailija
102/110 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:42"]

Oikeesti ap ootko jälkeenjäännyt vai mikä mättää?

[/quote]

En ole mitenkään jälkeenjäänyt, tai ainakaan kukaan IRL ei ole huomauttanut?

Ihmettelen vain, miksi näin epäsuhta pari?

Ja kuten yksi edellinen vastaajakin kertoi kokemuksistaan opiskelupaikassa, yleensä palomiehillä hyvännäköinen vaimo tai tyttöystävä. Tämä tuttuni taitaa kuulua myös tuohon 20% uskollisiin, kun ei ole hyvännäköistä vaimoa ja silti ei petä.

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että 80% palomiehistä pettää! Itse olen opiskellut samassa koulussa ja ei ollut mitään merkitystä oliko perheellinen, naimisissa tai seurusteleva. Strippareita ja huoriakin ne roudas mukanaan..(Oposkelijoina n.20-40v. Miehiä)

Kysyntää riitti, kun naisia oli ko. Opinahjossa 1/10 palomiehiin verrattuna. Mutta mua oksetti se toihu, porukka kuksi ristiin rastiin ja kotiin mennessä vedettiin rooli päälle. Hauskinta oli nähdä, kun näiden pukkien naiset tulivat kurssijuhliin. Todella kauniita naisia moni :/

Palomiestä tai poliisia en ottas ikinä! Työnsä avulla saavat kellistettyä naisia.

Vierailija
104/110 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 02:05"]

Voin kertoa, että 80% palomiehistä pettää! Itse olen opiskellut samassa koulussa ja ei ollut mitään merkitystä oliko perheellinen, naimisissa tai seurusteleva. Strippareita ja huoriakin ne roudas mukanaan..(Oposkelijoina n.20-40v. Miehiä) Kysyntää riitti, kun naisia oli ko. Opinahjossa 1/10 palomiehiin verrattuna. Mutta mua oksetti se toihu, porukka kuksi ristiin rastiin ja kotiin mennessä vedettiin rooli päälle. Hauskinta oli nähdä, kun näiden pukkien naiset tulivat kurssijuhliin. Todella kauniita naisia moni :/ Palomiestä tai poliisia en ottas ikinä! Työnsä avulla saavat kellistettyä naisia.

[/quote]

Mulla sitten mies, joka kuuluu tohon 20%:n. Ollaan seurusteltu vuosi ja olen 100% varma, että ei petä. Luonteeltaan aivan ihana; herkkä, huomaavainen ja sydämellinen. Ei yhtään peluri. Vai onko nuorempi polvi sitten uskollisempaa sorttia?

Vierailija
105/110 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:36"]

Ap on "ulkoisesti Martina Aitolehteä muistuttava" ja yhtä kylmä ja typerä ulkonäkökeskeinen haahka, eli ruma sekä sisäisesti että ulkoisesti. Ei ihme ettet saanut palomiestäsi, hänellä on jo parempaa.

[/quote]

Samaa mietin.:D Pelkästään ulkonäön ehostamiseen ja treenattuun vartaloon keskittymällä ei välttämättä kovin hyvin menesty parisuhdemarkkinoilla....toi kaikki on yleensä pois jostain muusta paljon merkittävämmästä..

Vierailija
106/110 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

91, kyllä niitäkin oli, jotka eivät juosseet punkasta punkkaan, onnittelen sua! :) Itselleni tuli shokkina se, että vaikka näillä miehillä oli kotonaan todella kauniita ja kaiken puolin hyviä vaimoja/tyttöystäviä, niin siitä huolimatta kainalosta löytyi vaikka minkälaisia kotkia ja siiderivalaita :D Ja nyt ei ole kyse mistään katkeruudesta, sillä kyllä minäkin heilastelin palomiehen kanssa, joka kylläkin oli VAPAA.

Mulla meni arvostus monia miehiä kohtaan katsoessani sitä toimintaa..Sain kuulla olevani ylimielinen pihtari, kun en langennut varattuihin :DD 

Varoitan vain näistä "unelmien pelastajista ja poliiseista" ja iso hatunnosto kunnollisille, jotka ovat t o d e l l a harvinaisia!

Vierailija
107/110 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi, että heidän kemiansa kohtaavat? :)

minulla on harmaavarpunen mies, hintelä ja monen mielestä ei-hyvännäköinen. On kuitenkin erittäin kultainen luonteeltaan, fiksukin. maailman paras isä lapsillemme. En ole koskaan pitänyt häntä seksikkäänä tai hyvännäköisenä. Olen siis itse kaunis ja urheilullinen ja myönnän että toivoisin miehenikin pitävän huolta omasta kropastaan ja kunnostaan. Mutta katselen sitten salilla hyväkroppaisia miehiä. Suhteessamme ei ole mustasukkaisuutta tai pettämistä sillä luotamme toisiimme. viihteellä saan paljon huomiota komeiltakin miehiltä mutta kotona odottaa kuitenkin oma uskollinen mieheni enkä häntä voisi koskaan pettää.

Vierailija
108/110 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palomies on vanhoillislestadiolainen, samoin hänen puoliso?

Vierailija
109/110 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:55"]Mieheni on sanonut, että jos meille tulisi ero niin ei huolisi enää hyvän näköistä eukkoa.
[/quote]. Ajan mittaan rumuus lisääntyy

Vierailija
110/110 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ap ootko jälkeenjäännyt vai mikä mättää?