Miksi syötävän hyvännäköisellä, treenatulla palomiehellä on nainen, joka...
on ns."harmaa hiiri" eikä kroppakaan kovin timmi.
Mies on huomattavan hyvännäköinen, urheilullinen, palomies, jolla vientiä olisi.
Kommentit (110)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:49"]
Seurustelen itsekin hyvännäköisen sm-tason urheilijan kanssa, mies on pitkä ja söpö, kroppa on kuin mallilla ja pukeutuu vielä kivasti. Kääntää usein katseita kun kuljemme.. itse olen 20kg ylipainoinen, tosin ihan viehättävä kasvoistani. Olemme puhuneet kyllä laihduttamisesta, mutta seksi ja kaikki sujuu oikein hyvin näinkin ja mies pitää minusta nimenomaan PÄÄKOPPANI takia, eikä ulkonäön.
[/quote]
En usko.
Teitä pitää yhdessä miehen velvollisuudentunto ja yhteiset lapset.
Entä jos vaimo on kotona ja hoitaa kotityöt ja lapset.Miehellä on aikaa hoitaa itseään kun ei tarvitse osallistua kotihommiin. Todella hyvännäköisen ja säteilevän miehen puoliso näyttää Plösöltä ja kulahtaneelta, kyllä pistäisin miehen itsekkyyden piikkiin ettei anna vaimolleen aikaa pitää itsestään huolta.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:42"]
Jaa-a, itsekin syön mieluummin lihapullia kuin sushia ja juon mieluummin vettä kuin Bollingeria, vaikka jälkimmäiset niin paljon hienompia, halutumpia ja kalliimpia ovatkin.
[/quote]
Miksi ihmeessä? :o
Erkö mielestäsi ansaitse parempaa?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:53"]
Seurustelen itsekin hyvännäköisen sm-tason urheilijan kanssa, mies on pitkä ja söpö, kroppa on kuin mallilla ja pukeutuu vielä kivasti. Kääntää usein katseita kun kuljemme.. itse olen 20kg ylipainoinen, tosin ihan viehättävä kasvoistani. Olemme puhuneet kyllä laihduttamisesta, mutta seksi ja kaikki sujuu oikein hyvin näinkin ja mies pitää minusta nimenomaan PÄÄKOPPANI takia, eikä ulkonäön.
[/quote]
En usko.
[/quote]
Ei meillä ole lapsia kun olemme vasta 20 ja 21-vuotiaita.. :) 3 vuotta mennyt oikein hyvin näin! (Toki olen lihonut suhteen aikana 10kg :D)
Mieheni on sanonut, että jos meille tulisi ero niin ei huolisi enää hyvän näköistä eukkoa.
Jos sillä miehellä on rakastajatar joka tyydyttää hänen seksuaaliset tarpeensa ja tuo vaimo on sitten vaan kotia ja perhettä varten ?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:54"]
[/quote]
En usko.
[/quote]
Ei meillä ole lapsia kun olemme vasta 20 ja 21-vuotiaita.. :) 3 vuotta mennyt oikein hyvin näin! (Toki olen lihonut suhteen aikana 10kg :D)
[/quote]
http://www.digdang.com/image/finally_i_can_get_fat/7616/
minulla on seksisuhde juuri kuvailemasi palomiehen kanssa PK-seudulla. Mies kertoo kyllä rakastavansa vaimoaan mutta mutta..käy aina niin kuumana minuun ;)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:35"]
on ns."harmaa hiiri" eikä kroppakaan kovin timmi.
Mies on huomattavan hyvännäköinen, urheilullinen, palomies, jolla vientiä olisi.
[/quote]
Koska joillekkin meille sisäinen kauneus merkitsee enemmän kuin mikään muu.
Sitten ne samat miehet vinkuu seksipalstoilla kun vaimo on läski eikä edes meikkaa...
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:38"]
hmmmm..oisko MITENKÄÄn mahdollista että olisi rakastunut? :)
[/quote]
Mutta luulisi, että olisi kiinnostunut niistä kauneimmista ja näyttävimmistä. Rakastuminenhan edellyttää ensin kiinnostusta.
t.ap
Ovatko he naimisissa ? Nainen on voinut olla näyttävä suhteen alussa mutta ei ole sitä enää ?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 13:57"]
[/quote]
En usko.
[/quote]
[/quote]
http://www.digdang.com/image/finally_i_can_get_fat/7616/
[/quote]
AHAHHA! :D niinpä, tämä urheilijamies pystyy itse syömään vaikka kilon karkkia päivässä, mättää kaikkea paskaa niin on tullut opittua huonoille tavoille :D hänessä ei näy grammakaan, minuun imeytyy kaikki :D no, ostin juuri kuntosalikortin niin kohta olen samannäköinen kuin silloin tavatessa ;) (eikä hän pane pahakseen vaikka minulla olisi vähän ylipainoa, ei pidä liian laihoista)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:00"]
Sitten ne samat miehet vinkuu seksipalstoilla kun vaimo on läski eikä edes meikkaa...
[/quote]
Nainen ei ole läski, on sellainen normaalipainoinen, mutta löysä ja muodoton. Urheilu ei näy naisesta. Meikkaa jonkin verran.
OT meikkaamisesta: Eihän oikeasti kaunis tarvi meikkiä.
t.ap
Jaa-a, itsekin syön mieluummin lihapullia kuin sushia ja juon mieluummin vettä kuin Bollingeria, vaikka jälkimmäiset niin paljon hienompia, halutumpia ja kalliimpia ovatkin.
[/quote]
[/quote]
Outo kysymys. Juuri siitä syystähän valitsen veden ja lihapullat, että ansaitsen mielestäni parempaa?
Palomiehen naisen hiirenharmaus ja vartalon linjaviat ovat vain sinun silmissäsi, ap.
Noi harmaat hiiret on parasta mahdollista vaimomateriaalia mitä voi löytää.
Ne on kilttejä, kivoja, palvelualttiita, lämpimiä ja rakastavia naisia ja hyviä äitejä.
Ei mitään kylmiä ja itsekkäitä kaunottaria joista saa surkeita vaimoja ja pahanmielen lopuksi ikäänsä.
Itse en voi kuvitellakaan muunlaista vaimoa itselleni, ja voin sanoa että varmasti olis ollut ottajia aikoinaan ja olis vieläkin, mutta kun ei sellaiset kiinnosta ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:04"]
[/quote]
[/quote]
Outo kysymys. Juuri siitä syystähän valitsen veden ja lihapullat, että ansaitsen mielestäni parempaa?
[/quote]
Sulla on sitten huono maku.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:02"]
Ovatko he naimisissa ? Nainen on voinut olla näyttävä suhteen alussa mutta ei ole sitä enää ?
[/quote]
Ovat alle kolmekymppisiä, mutta ovat olleet yhdessä pitkään. Eivät ole naimisissa. Nainen ei FB-kuvien perusteella ole juuri muuttunut vuosien saatossa.
t.ap
niin, en sano että ko tyyppi pettäisi mutta tuntuu olevan hyvinkin yleistä tuo että juuri mies pettää puolisoaan, mutta haluaa silti pitää perheen kun se on ns. turvallista ja pysyvää..muuten hummailee sitten miten tahtoo ja nainen ei tiedä mitään.