Minulla oli vielä eilen 25 tykkäystä Tinderissä. Yhtäkkiä ne kaikki katosivat
Tarkoitan siis tykkäyksiä, en matcheja. Miten ne voivat kadota aivan yhtäkkiä?
Kommentit (12)
Unohdin sanoa, että vain asiallisia vastauksia, kiitos. 🙄
Se oli hetkellinen vika. Minulla teki saman, mutta kaikki tuli takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en saanut tykkäyksiä takaisin. Outoa. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne sieltä tule. Temppuili muutenkin paljon eilen.
Sen kun jatkat selaamista vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne sieltä tule. Temppuili muutenkin paljon eilen.
Sen kun jatkat selaamista vaan.
Tinder voi varjobannata käyttäjiä, joiden profiilin joku on ilmiantanut. Noita banneja ei oikein tunnista muusta kuin siitä, että Tinder saattaa sekoilla välillä oudosti, uusia tykkäyksiä ei tule ollenkaan ja henkilön viestit eivät lähde eteenpäin. Mietin vaan, että toivottavasti tässä ei ole minun kohdallani kyse tuosta...
Mulla hävis melekin 600. Aivan turhaa on kyllä selitellä että sulkivat profiilinsa😂🤦🏻♂️
Ja ei siis ole tullut takaisin vielä🤷♂️
Vierailija kirjoitti:
Ja ei siis ole tullut takaisin vielä🤷♂️
Eivät ole tulleet minullekaan. Nyt minulla on 1 tykkäys, joka on uusi. 😄
Mulla oli joskus kokeilussa ilmainenTinder. Kuvana taisi olla nokkosperhonen ja ikääkin mulla jo 60 vuotta. :D
Silti tuli parissa tunnissa toistasataa tykkäystä. Heh.
Selitys?
Tinderin ylläpito huijaa. Ne profiilit eivät ole aitoja, tykkäykset eivät tule ihmisiltä.
Tinder on ihan kusetusta. Tässä oma kokemukseni, 28v mies:
Tein profiilin, alkoi heti tulla tykkäyksiä. 8kpl muutamassa päivässä. Noh näitä ei tietenkään näe ellei osta Goldia, ja myöhemmin tajusin ettei Tinder edes näytä osaa niistä missään vaiheessa kun selailee. Eli ne jää pysyvästi sinne tykkäyslistalle.
Ostin Goldin ja tykkäsin takaisin muutamasta naisesta. Tavattiin muutamia kertoja mutta ei johtanut sen pidemmälle. Takaisin Tinderiin. Kas kummaa, ei tullut enää yhtään tykkäyksiä. Kun ostaa Goldin niin saa yhden ilmaisen Boostin per kuukausi. Käytin sen lauantai-iltana, ja taas tuli tykkäyksiä 5kpl sen 30min aikana.
Sen jälkeen loppui taas tykkäykset kuin seinään. Sitten loppui Goldi, ja taas alkoi tulla tykkäyksiä, n. 1kpl viikossa. Eli Tinder boostasi mun profiilia kun Gold loppui, että saisin tykkäyksiä joita se ei koskaan mulle tule näyttämään jotta ostaisin taas Goldin.
Tinder on ihan kusetusta jos olet mies. Se manipuloi kaikkensa että ostat Goldin ja Boosteja.
Sä olet niin huono ihminen.