Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi ei ota tosissaan auton varastusta!?

Vierailija
17.03.2014 |

Ostin kaverilta auton 1kk sitten ja käytiin katsastusasemalla tekemässä paperit kuntoon. Autoon tuli vikaa lukkoihin/oviin ja pyysin voisiko kaveri katsoa sitä. Annoin avaimen lainaan kun sitä tarvitsee koko ajan jos rassaa ovia. No avainta hän ei ole nyt 2 päivään palauttanut ja väittää että se on hänen auto. Poliisit kävivät avaimia jo kysymässä häneltä, mutteivat tehneet muuta. Sain vaan omaksi syyksi kun olen avaimet itse antanut. 

Tämä "kaveri" sai poliisitkin puhuttua puolelleen. Menetänköhän nyt autoni tolle hullulle. Olen tänään uudestaan yhteydessä poliisiin ja käsken ilmoittaa auton varastetuksi. Minähän kaikki parkkisakot ym. maksan jos joku lähtee sillä törttöilemään.

Vielä ei ole auto lähtenyt pihasta onneksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
2/14 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliiseja kiinnosta vaikka auto olisi oikeasti varastettu, ainakaan jos on vanha auto.
Itselätni varastettiin auto muutama vuosi sitten pihalta, löytyi koska koiranulkoiluttaja oli nähnyt autoni metsässä, ja hän teki ilmoituksen. Osasi poliisit sitten laskea 2+2 ja ilmoittivat minulle että auto on löytynyt, ja nyt on mun vastuulla siirtää auto pois koska se on yksityisalueella, kiitti moi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastus on epäsana.

Vierailija
4/14 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos auto on vielä pihassa, niin sinultahan on varastettu vain avaimet.

Vierailija
5/14 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kaveri sulla

Vierailija
6/14 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 07:41"]

Jos auto on vielä pihassa, niin sinultahan on varastettu vain avaimet.

[/quote]Eikä edes varastettu, kun on ne itse antanut. Kaveri ei vaan ole palauttanut avaimia.

Vierailija
7/14 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/14 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tätä kuviota. Jos auto on sun nimissä, niin hommahan on selvä ja teet rikosilmoituksen. Oletko maksanut auton sovitusti sille kaverille?

Vierailija
9/14 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 07:36"]

Ei poliiseja kiinnosta vaikka auto olisi oikeasti varastettu, ainakaan jos on vanha auto.
Itselätni varastettiin auto muutama vuosi sitten pihalta, löytyi koska koiranulkoiluttaja oli nähnyt autoni metsässä, ja hän teki ilmoituksen. Osasi poliisit sitten laskea 2+2 ja ilmoittivat minulle että auto on löytynyt, ja nyt on mun vastuulla siirtää auto pois koska se on yksityisalueella, kiitti moi. 

[/quote]

Mitä tässä olisi sun mielestä pitänyt vielä tehdä?

Vierailija
10/14 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan se kuitenkin VARKAUS?

Vierailija
11/14 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tekemässä ilmoituksen ja siihen asti kun auto ei liiku pihasta minnekkään niin nimikkeenä on auton hallintaoikeuden loukkaus. Ei nuo poliisipartiot viikonloppuisin mitään ota tosissaan. Onneksi nyt hoitu homma tuohon asti.

AP

Vierailija
12/14 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki siihen sellainen lukitussalpa ratin ympärille. Biltemasta vaikka tai autojen varaosaliikkeistä.

Vierailija
13/14 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastusta?!?!?!?

Vierailija
14/14 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla on toiset avaimet??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän