Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kertokaa paras hoitoaine kiharille hiuksille

Vierailija
16.03.2014 |

Pituutta on pian puoleen selkään ja paksuutta löytyy kans ihan mukavasti. Pidän kyllä hiuksistani, mutta miten nää luonnonkiharat saa kiiltämään? :) kaikki kookos- ja oliiviöljyt on kokeiltu, mutta onko mitään aivan erityisen hyvää ainetta kaupan tai kampaajan hyllyltä? Jakakaa kokemuksia ;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia Moroccanoilista? Oliko apua?

Vierailija
2/8 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjääminen auttaa parhaiten. Kampaamon tuotteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cutrin Moisturism shampoo ja hoitoaine on kiharille hyväksi todettu. Todellakin kosteuttaa ja tekee hiukset aivan ihanan pehmeiksi.

Vierailija
4/8 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redkeniltä olen löytänyt itse avun hiusongelmiini. Etsi kampaamo joka myy kyseistä merkkiä ja kysy löytyykö sinulle sopivaa tuotetta.

Vierailija
5/8 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoni tekee kiillon, koita Tigin hoitsikkaa, esim. Brunette Godess jos olet ruskeatukkainen

Vierailija
6/8 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 20:04"]Silikoni tekee kiillon, koita Tigin hoitsikkaa, esim. Brunette Godess jos olet ruskeatukkainen

[/quote]

Samaa mieltä, silikoni tekee sen pehmeyden, kannattavuuden ja kiillon. Tigiä saa edullisesti tilattua briteistä. Jos hius on todella kuiva ja välttelet silikoneja, yksi hyvä on MOPin c-system.

Vierailija
7/8 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon kaikista vinkeistä! :) -ap

Vierailija
8/8 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luonnonkiharat saa kiiltämään takkuharja.. siis se pieni harja jonka nimeä en muista.