kertokaa paras hoitoaine kiharille hiuksille
Pituutta on pian puoleen selkään ja paksuutta löytyy kans ihan mukavasti. Pidän kyllä hiuksistani, mutta miten nää luonnonkiharat saa kiiltämään? :) kaikki kookos- ja oliiviöljyt on kokeiltu, mutta onko mitään aivan erityisen hyvää ainetta kaupan tai kampaajan hyllyltä? Jakakaa kokemuksia ;)
Kommentit (8)
Värjääminen auttaa parhaiten. Kampaamon tuotteilla.
Cutrin Moisturism shampoo ja hoitoaine on kiharille hyväksi todettu. Todellakin kosteuttaa ja tekee hiukset aivan ihanan pehmeiksi.
Redkeniltä olen löytänyt itse avun hiusongelmiini. Etsi kampaamo joka myy kyseistä merkkiä ja kysy löytyykö sinulle sopivaa tuotetta.
Silikoni tekee kiillon, koita Tigin hoitsikkaa, esim. Brunette Godess jos olet ruskeatukkainen
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 20:04"]Silikoni tekee kiillon, koita Tigin hoitsikkaa, esim. Brunette Godess jos olet ruskeatukkainen
[/quote]
Samaa mieltä, silikoni tekee sen pehmeyden, kannattavuuden ja kiillon. Tigiä saa edullisesti tilattua briteistä. Jos hius on todella kuiva ja välttelet silikoneja, yksi hyvä on MOPin c-system.
Kiitos paljon kaikista vinkeistä! :) -ap
Minun luonnonkiharat saa kiiltämään takkuharja.. siis se pieni harja jonka nimeä en muista.
Onko kokemuksia Moroccanoilista? Oliko apua?