Oletteko ajatelleet keneltä bannerin vauva näyttää?
Sehän on Anthony Hopkins vaipoissa.
Hyvää viikon viimeistä päivää jokaiselle!
Kommentit (15)
on kyllä samantyyppinen ilme ja pärstä
2:n kanssa samaa mieltä. Tapio Suomisen näköinen, ilman korvakorua.
Joo, Tapio Suominen ilman pipoa tai bipoa.
Minä kans oon aatellut että on Tapio Suomisen näköinen! On se sitten ihan oikeasti :D
Okei, Tapio Suominen on kyllä vielä selkeämpi kuin Hopkins :D
onneksi käytän adblockia ja olen kyseisen kuvan poistanut.
En tiedä enkä välitä, mutta mielestäni hänen olisi jo aika häipyä tuosta bannerista.
Minusta hän muistuttaa jotakin inhottavaa toukkaa tai nilviäistä, aivan kuten kaikki muutkin vauvat ja muistuttaa minua joka päivä siitä miksi en halua äidiksi.
Mulle tulee lähinnä mieleen Bulli pikkuvauvana.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:12"]
En tiedä enkä välitä, mutta mielestäni hänen olisi jo aika häipyä tuosta bannerista.
Minusta hän muistuttaa jotakin inhottavaa toukkaa tai nilviäistä, aivan kuten kaikki muutkin vauvat ja muistuttaa minua joka päivä siitä miksi en halua äidiksi.
[/quote]
Joka päivä tulet vauvapalstalle. Eiköhän täällä ole muitakin asioita jotka muistuttaa vauvoista ja äitiydestä kuin bannerin vauva.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:15"]
[/quote]
Joka päivä tulet vauvapalstalle. Eiköhän täällä ole muitakin asioita jotka muistuttaa vauvoista ja äitiydestä kuin bannerin vauva.
[/quote]En avaa vavva ketjuja.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 18:15"]
[/quote]
[/quote]En avaa vavva ketjuja.
[/quote]paitsi tämän yhden koska siinä oli tuo ärsyttävä vavva.
Minusta hän on Tapio Suomisen näköinen.
Jolla on lasisilmät.