Meillä on miehen kanssa avoin suhde
Meillä on yksi yhteinen tuttavapariskunta, joiden kanssa joskus vk loppuisin harrastetaan seksiä niin, että mieheni panee tätä naista ja minä tämän miehen kanssa. Välillä myös minä ja tämä nainen touhuamme yhdessä ja miehet katsoo ja tulevat sitten mukaan. Miehet eivät keskenään tee mitään, eivät ole lainkaan biseksuaaleja tai kokeilunhaluisia.
Sitten on minulla yksi ystävä (naispuoleinen) jonka kanssa minä, tämä nainen ja mieheni touhuamme yhdessä. Kiihotun suunnattomasti kun näen mieheni painavan tätä naista kyrpä kovana.
Emme ole mustasukkaisia, harrastamme seksiä mieheni kanssa myös yhdessä. Välillä on pitkiäkin taukoja että ei kiinnosta kimppahommat.
Meillä on myös sopimus, että saamme esim. baarista lähteä jatkoille jonku mukaan ja sekstailla jos kiinnostaa mutta kortsua käytettävä.
Tämä ei ole provo. Tämä on meidän elämäntapamme ja kyllä meidänlaisia ihmisiä on, tosin ei varmaan ihan hirveesti.
Miltäs kuulostaa?
Kommentit (15)
Kivat teille. Ei kiitos meille. Ap, onko teillä jo lapsia?
Kuulostaa silti, että olet epävarma tämän asian suhteen, kun täytyy kirjoittaa siitä tänne av:lle tuohon sävyyn, että "miltä kuulostaa" ja "ei varmaan hirveesti oo samanlaisia".
Niin, miksi väkisin yrittää olla uskollinen kun kaikki pettävät kuitenkin jossain vaiheessa.
Ei ole lapsia meillä.
Ööö.. Miltä kuulostaa..No siis.. Tiedän että tämä on monille tabu ja ihmetyksen aihe, mielenkiinnosta haluan tietää miltä tälläinen elämäntapa kuulostaa muiden ihmisten mielestä, mitä epävarmaa siinä on?
Ja sanoin, ettei varmaan hirveenä oo samanlaisia koska niitä samanlaisia ei tosiaan hirveenä varmasti ole! Ei tässä sen kummempaa.
Ap
Ap, voi panemiset vieraiden kanssa loppua, kun perheeseen tulee lapsia. Siksi kysyin.
Itse olen ehdottanut miehelleni jotain vastaavaa, mutta ei kuulemma käy. Ei voi sietää, että joku toinen mies panisi minua ja ei (muka) halua panna toista naista. Huoh... minusta olisi mukava edes kokeilla.
Mikä tabu tuo nykyään muka enää on?
Meillä mä sain onneksi rakastua rauhassa toiseen. En itse katsoisi hyvällä jos mies tekisi niin. Tosin tämän kokemuksen jälkeen olisi pakko miettiä, voisiko se olla hyväksyttävää.
Kaikenlaista mahtuu auringon alle, ei ole minulta pois.
Kuulostaa lähinnä siltä, että suhteenne on kriisissä ettekä oikein tiedä, mitä haluatte. Olette vähän kuin sisko ja veli ja "parhaat kaverit" ja välillä taas haluatte yrittää olla "normaalisti" ja kuin ennen. Olette onnettomia toistenne kanssa ja yritätte jotenkin älyllistää asian tällaisena "vapaamielisenä elämäntapana". Rikotte koko ajan toisianne, ja ajan myötä tämä homma repeää käsistä ja joudutte käsittelemään ne oikeat ongelmat ja miettimään, eroatteko vai oletteko tosissanne yhdessä. Tilanteen saattaa laukaista myös se, että esim. jossain vaiheessa hajoaa kondomi ja joku tulee raskaaksi.
Eli en ollut tajunnutkaan, miten avoin suhde meillä oli. Mutta kiva kokemus. Mitään fyysistä ei tapahtunut, mutta ei sitäkään ikinä tiedä. Mutta ei vaikuta todennäköiseltä. Ystävyys on ajatuksenani kun pahin huuma meni ohi. Ystävääkin voi rakastaa.
11
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:31"]
Ap, voi panemiset vieraiden kanssa loppua, kun perheeseen tulee lapsia. Siksi kysyin.
[/quote]
En ole ap, mutta samanlainen elämäntyyli meillä ap:n kanssa on. Meillä ei nämä hommat ole loppuneet, vaikka 3 lastakin jo on. Miksi loppuisi?
Meillä tämmöinen elämäntyyli on sopinut hyvin ja erittäin onnellisia ja hyvässä parisuhteessa eletään.
Kuule Pera, tiesitkö että tällä keskustelupalstalla on myös sellainen osio kuin "Seksi"?