Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työvoimapoliittisen koulutuksen keskeytys?

Vierailija
16.03.2014 |

Onko kellään kokemuksia keskeyttämisestä? itsellä vuoden koulutus, jossa olen ollut nyt kohta 4kk. Pää hajoo, enkä todellakaan usko pystyväni suorittamaan koulua loppuun kunnialla, mutta mietin tätäkin asiaa taloudellisesti. Tuleeko automaattisesti karenssi vai voiko homman neuvotella? Mieluusti menen töihin tai vaikka työkokeiluun, mutta opiskelu tässä vaiheessa ei onnistu! kokemuksia ottaisin mieluusti vastaan!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys pettämässä pahemman kerran. Ei taida riittää syyksi. Lähihoitajaksi olen opiskelemassa ja todennut, että liian paljon mietin asioita enkä yksinkertaisesti osaa kohdata asioita ammatillisesti. Olen vuosia kuvitellut soveltuvani alalle mutta nyt pää tökkii vastaan pahasti! Tosi kurja tilanne kun todella haluaisin käydä koulun eikä tämä johdu laiskuudesta vaan ihan muusta. Nyt vissiin pitäis yrittää löytää työpaikka jostain :o kiitos teille!

-ap

Vierailija
2/5 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karenssi automaattisesti. Tietty se päättyy, jos menet töihin. Mitään neuvotteluvaraa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pitkän koulutuksen sai muutama vuosi sitten keskeyttää, jos otti vähintään 2 kk kestävän työn vastaan. Sitä lyhemmästä pätkästä kurssikaverille uhattiin laittaa työn loputtua karenssi. No sai sovittua työnantajan kanssa sen 2 kk, mutta töitä riittikin sitten pitempään. Mutta tuohon aikaan sääntö oli tuo. 

Vierailija
4/5 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mikä syy on siihen ettet kykene opiskelemaan. Onko jotain terveys- tai muuta ongelmaa?

Vierailija
5/5 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työvoimakoulutuksesta voi kieltäytyä tai sen voi keskeyttää, jos ammattialan työ ei ole terveydentilasi ja työkykysi huomioon ottaen sinulle sopivaa tai sinun ja huollettaviesi toimeentulo ei ole kohtuullisesti turvattu koulutuksen aikana."

http://www.te-palvelut.fi/te/fi/tyonhakijalle/jos_jaat_tyottomaksi/tyot…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän